nog mensen wakker?

yxes

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
nee gelukkig niet haha, doet me denken aan shutter island die ik gistere heb gezien kwamen hoop stukken in voor die herkenbaar waren uit een badtrip. was echt een vette film, wel beetje deprimerend.
Ik werd er niet warm of koud van. Vrij voor de hand liggende ontknoping.

Wat bedoel je eigenlijk?

:P hehe oki, nou had ooit badtrip gehad op paddo's en kon het stuk dat hij die toren inloopt en helemaal gek word wel herkennen. Toen had ik namelijk dat ik niet wist hoeveel ik genomen had (thuiskweekbakje), wist niet precies meer hoelaat het in begon te werken, we waren naar het bos gegaan in de buurt maar werd beetje para en wist niet meer 100% waar ik was (mindfuck dat ik dacht dat we mss wel kilometers gelopen hadden zonder het in de gaten te hebben gehad.)

Verder twijfelde ik er toen ook ineens aan of het wel echt 8 uur maximaal duurde of dat het misschien bij hogere dosis langer kon duren. De weg erheen was ook nog eens 20m van de snelweg af (liepen op het fietspad), maar had ook mindfucks dat ik misschien op de snelweg zou staan (denk dat ik zo'n ~4-5gram gedroogd op heb maar durf er geen exacte cijfers op te leggen)
De snelweg versprong in ieder geval als een gek,

Toen ben ik gaan zitten met een maat in klein stukje bos bij het fietspad (waren ondertussen al meter of 400 teruggelopen). Toen legde me er uiteindelijk bij neer dat ik dood zou gaan en toen ging alles weer prima :P, voelde me geweldig eigenlijk.

mis hier en daar details maar heb het zo goed mogelijk proberen te omschrijven.

yxes

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Ik ken het gevoel. Het is niet m'n meest favoriete gemoedsgesteldheid.

eensgezind,

zijn wel de meest leerzame momenten eigenlijk, daarna nog keer of 2 getript voelt ben er nou wel redelijk overheen. alhoewel ik met de film me wel beetje kut begon te voelen door de herkenbaarheid. was de volgende dag gelukkig wel weg (het deed me trouwens ook denken aan een zieke documentaire: http://metanoia-films.org/humanresources.php over social engineering, misschien interessant om een keer te kijken wel vrij heftig. niet iets om voor je plezier nu te doen iig :P

wie is trouwens die kerel op je avatar? kwam net toevallig nog een forumlid met hetzelfde plaatje tegen.

lekker nummer trouwens (ferry corsten - holding on):
[youtube]<iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/9FqWzJsM_2I" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>[/youtube]

ik faal in youtube filmpje linken (moet het met het insluiten van het filmpje of gewoon de link?), heb maar even de titel erbij gezet mocht je geinteresseerd zijn.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
yxes zei:
zijn wel de meest leerzame momenten eigenlijk,
Inderdaad. "Geen paddo's meer doen."

yxes zei:
daarna nog keer of 2 getript voelt ben er nou wel redelijk overheen. alhoewel ik met de film me wel beetje kut begon te voelen door de herkenbaarheid. was de volgende dag gelukkig wel weg
Tikkeltje labiel, are we?

yxes zei:
(het deed me trouwens ook denken aan een zieke documentaire: http://metanoia-films.org/humanresources.php over social engineering, misschien interessant om een keer te kijken wel vrij heftig. niet iets om voor je plezier nu te doen iig :P
Ik heb een vrij brede betekenis van het woord plezier.

yxes zei:
wie is trouwens die kerel op je avatar? kwam net toevallig nog een forumlid met hetzelfde plaatje tegen.
Bob Dylan. Tomz0r. Hij denkt vast dat dat een nagel aan mijn doodskist is ofzo. Maar ik vind het wel een streling van mijn ego, wanneer mensen willen zijn zoals ik ben.

yxes zei:

ik faal in youtube filmpje linken (moet het met het insluiten van het filmpje of gewoon de link?), heb maar even de titel erbij gezet mocht je geinteresseerd zijn.
Ja, nee, sorry. Ik heb smaak.

yxes

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
zijn wel de meest leerzame momenten eigenlijk,
Inderdaad. "Geen paddo's meer doen."
vallen en opstaan toch?

yxes zei:
daarna nog keer of 2 getript voelt ben er nou wel redelijk overheen. alhoewel ik met de film me wel beetje kut begon te voelen door de herkenbaarheid. was de volgende dag gelukkig wel weg
Tikkeltje labiel, are we?
who knows, vind zelf van niet was klein dipje maar bleef een beetje in negatieve spiraal denken, ben verder zware levensgenieter en eigenlijk bijna nooit last van negatieve gedachte, hoort er ook bij...

yxes zei:
(het deed me trouwens ook denken aan een zieke documentaire: http://metanoia-films.org/humanresources.php over social engineering, misschien interessant om een keer te kijken wel vrij heftig. niet iets om voor je plezier nu te doen iig :P
Ik heb een vrij brede betekenis van het woord plezier.
Ik denk niet dat ik het wil weten.

yxes zei:
Bob Dylan. Tomz0r. Hij denkt vast dat dat een nagel aan mijn doodskist is ofzo. Maar ik vind het wel een streling van mijn ego, wanneer mensen willen zijn zoals ik ben.
haha :P, dacht dat Tomz0r eerst zo'n stom ronddraaiend plaatje had met z'n eigen gezicht en er wat overheen getekend ofzo?

yxes zei:

Ja, nee, sorry. Ik heb smaak.

haha :P oke dan, over smaak val niet te twisten (ben benieuwd welk scherp antwoord je hier op hebt, want ik verwacht er eigenlijk wel een haha) :wink: nog even proberen stuk fruit naar binnen werken, jou reactie kijken en proberen de luiken te sluiten.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
yxes zei:
vallen en opstaan toch?
Hm, nee, niet meer. Ik ben inmiddels vaak genoeg gevallen, ik blijf nu wel gewoon doorlopen. Ik vind die irritante onvoorspelbaarheid van paddo's niet altijd even praktisch.

yxes zei:
who knows, vind zelf van niet was klein dipje maar bleef een beetje in negatieve spiraal denken, ben verder zware levensgenieter en eigenlijk bijna nooit last van negatieve gedachte, hoort er ook bij...
Als je negatieve gevoelens krijgt door het kijken van een film, vind ik je wel een beetje een wijf. En dat is ok verder, ik heb dat namelijk ook.

yxes zei:
Ik denk niet dat ik het wil weten.
Wat? Ik ben een heel beschaafde jongen hoor.

yxes zei:
haha :P, dacht dat Tomz0r eerst zo'n stom ronddraaiend plaatje had met z'n eigen gezicht en er wat overheen getekend ofzo?
Dat was een foto van AT met iets van Octo eroverheen.

yxes zei:
haha :P oke dan, over smaak val niet te twisten (ben benieuwd welk scherp antwoord je hier op hebt, want ik verwacht er eigenlijk wel een haha) :wink:
Allemaal spreekwoorden bedacht door mensen met een slechte smaak.

yxes zei:
nog even proberen stuk fruit naar binnen werken, jou reactie kijken en proberen de luiken te sluiten.
Neem nou maar gewoon bij en maak wat van je dag. Eigenwijs.

yxes

Bewuste gebruiker
haha :P ben je een geweldige droogkloot :grin:

*overweegt bij te nemen*

je hebt een vrij goede overtuigingskracht voor een onbekend persoon op het internet (of het is gewoon aantrekkelijk om te doen). Het kan natuurlijk ook je E-penis van 25cm zijn.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
yxes zei:
I try.

yxes zei:
*overweegt bij te nemen*
Ik deed het vroeger ook zoals jij hoor. Koppig blijven, tóch proberen te slapen. Whisky drinken, half wakker/half ergenshiervervandaan, tot laat in de middag in bed blijven liggen. Zwaar katerig de rest van de dag uitzitten. Nee, dat hoeft van mij niet meer.

yxes zei:
je hebt een vrij goede overtuigingskracht voor een onbekend persoon op het internet (of het is gewoon aantrekkelijk om te doen). Het kan natuurlijk ook je E-penis van 25cm zijn.
Je zou het eens in het echt moeten zien. De overtuigingskracht ook, overigens.

yxes

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
I try.
and succeed

yxes zei:
*overweegt bij te nemen*
Ik deed het vroeger ook zoals jij hoor. Koppig blijven, tóch proberen te slapen. Whisky drinken, half wakker/half ergenshiervervandaan, tot laat in de middag in bed blijven liggen. Zwaar katerig de rest van de dag uitzitten. Nee, dat hoeft van mij niet meer.
wel gezonder :P, mjah

yxes zei:
Je zou het eens in het echt moeten zien. De overtuigingskracht ook, overigens.

*applaus* :P

dilemma dilemma, heb wel het gevoel dat ik zo kan slapen maar dan ben ik natuurlijk wel tot een uur of 8-9 onder de pannen. En dan kan ik vanacht natuurlijk niet slapen -> is morgen ook vercrackt.

Hoeveel mg in bommetje zou je aanraden (ongeveer). 1.75m 62kg, ~150mg verorberd so far. doel is rond een uur of 9-10 vanavond te gaan slapen.

yxes

Bewuste gebruiker
is het trouwens met speed hetzelfde als met mdma, dat chemische processen in je lichaam worden stilgelegd zodat de stofjes die vrijkomen op dat moment niet worden aangemaakt? Ik overweeg namelijk wat kwark te eten, bevat namelijk zeer veel eiwit.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
yxes zei:
Erkenning!

yxes zei:
wel gezonder :P, mjah
Ach, dat weet ik niet hoor. Een dosis meer of minder maakt volgens mij weinig uit. Als je nu gaat slapen, eet je ook de hele dag niks. En als je een beetje normaal bent, kun je vanavond niet slapen.

yxes zei:
Thanks. Voor wat?

yxes zei:
dilemma dilemma, heb wel het gevoel dat ik zo kan slapen maar dan ben ik natuurlijk wel tot een uur of 8-9 onder de pannen. En dan kan ik vanacht natuurlijk niet slapen -> is morgen ook vercrackt.
My thoughts exactly.

yxes zei:
Hoeveel mg in bommetje zou je aanraden (ongeveer). 1.75m 62kg, ~150mg verorberd so far. doel is rond een uur of 9-10 vanavond te gaan slapen.
Dat kan ik niet zeggen. Als ik om 2200 zou willen slapen, zou ik nu een lijn van +/- 100 mg snuiven. Ik weet niet hoe jij reageert op een bom. Mijn eerste bommetje van een weekend ben ik een kleine vierentwintig uur zoet mee.

yxes

Bewuste gebruiker
hmmm oke, word een lijntje dus, neem denk ik iets minder. Als ik dan eerder inkak zal ik de laatste loodjes op eigen kracht moeten doen (is niks mis mee).

hoe voel je, je na 24 uur pep? :P, I'm here to stay ole ole :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
yxes zei:
hmmm oke, word een lijntje dus, neem denk ik iets minder. Als ik dan eerder inkak zal ik de laatste loodjes op eigen kracht moeten doen (is niks mis mee).
Of dan ga je gewoon eerder slapen, dat is vast ook geen overbodige luxe.

yxes zei:
Ja, uitstekend. Beetje verneukt en slap, maar dat douche ik er zometeen wel vanaf. En na een klein ontbijtje, ben ik weer good to go.

yxes

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
Of dan ga je gewoon eerder slapen, dat is vast ook geen overbodige luxe.
ligt eraan hoelaat ik inkak :P als ik om 5-6 uur inkak ben ik bang dat ik midden in de nacht wakker word en dan niet meer slaap maja na dag doorhalen zal dit wel niet van toepassing zijn.

yxes zei:
Ja, uitstekend. Beetje verneukt en slap, maar dat douche ik er zometeen wel vanaf. En na een klein ontbijtje, ben ik weer good to go.
:P hmm is te begrijpen, had je niet net nog een bommetje gedaan?

yxes

Bewuste gebruiker
zo weer 2 puntjes de neus in, nu houd ik het voor gezien voorlopig 60mg zal ookwel genoeg zijn.

getver kiwi is nog niet rijp, zure troep :( toch maar dooreten, it's for a good cause

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
yxes zei:
ligt eraan hoelaat ik inkak :P als ik om 5-6 uur inkak ben ik bang dat ik midden in de nacht wakker word en dan niet meer slaap maja na dag doorhalen zal dit wel niet van toepassing zijn.
Haha, wat ben ik blij dat ik deze ellende al lang niet meer heb. En dat ik weet hoeveel ik nodig heb en wanneer ik moet stoppen.

yxes zei:
De tijd vliegt, dus dat is alweer een paar uurtjes geleden. Maar tegen ondervoeding kun je niet opbommen hoor.

yxes

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
Haha, wat ben ik blij dat ik deze ellende al lang niet meer heb. En dat ik weet hoeveel ik nodig heb en wanneer ik moet stoppen.

yxes zei:
De tijd vliegt, dus dat is alweer een paar uurtjes geleden. Maar tegen ondervoeding kun je niet opbommen hoor.

hmm das een zure, altijd zo geweest of drugsgebruik?

yxes

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
hmm das een zure, altijd zo geweest of drugsgebruik?
Wat?

ondervoed, laat maar snap m nu. dacht dat je bedoelde normaal gesproken, niet in de afgelope 24 uur :P

Wat zijn de drips van pep toch nasty, voel me wel iets energieker niet megaveel maar dat hoeft ook niet. Weinig euforisch meer aan vergeleken het begin, dat is wel jammer. Hoop dat m'n scharrel zo eens wakker word, heb wel zin om beetje lam te liggen knuffelen, en als mijn lichaam er zin in heeft meer.

wat ben je nu eigenlijk aan't doen behalve DF?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
yxes zei:
ondervoed, laat maar snap m nu. dacht dat je bedoelde normaal gesproken, niet in de afgelope 24 uur :P
Haha, het is niet chronisch. Ik heb gewoon nog niet ontbeten.

yxes zei:
Wat zijn de drips van pep toch nasty,
Bommen :sunglasses:

yxes zei:
voel me wel iets energieker niet megaveel maar dat hoeft ook niet. Weinig euforisch meer aan vergeleken het begin, dat is wel jammer.
Vrolijke muziek opzetten en ouwehoeren met iemand die je leuk vindt. Dat werkt voor mij altijd.

yxes zei:
Hoop dat m'n scharrel zo eens wakker word, heb wel zin om beetje lam te liggen knuffelen, en als mijn lichaam er zin in heeft meer.
Succes!

yxes zei:
Ja. Dat vraag ik me ook af. Ik ga maar even douchen.

yxes

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
Haha, het is niet chronisch. Ik heb gewoon nog niet ontbeten.

yxes zei:
Wat zijn de drips van pep toch nasty,
Bommen :sunglasses:

yxes zei:
voel me wel iets energieker niet megaveel maar dat hoeft ook niet. Weinig euforisch meer aan vergeleken het begin, dat is wel jammer.
Vrolijke muziek opzetten en ouwehoeren met iemand die je leuk vindt. Dat werkt voor mij altijd.

yxes zei:
Hoop dat m'n scharrel zo eens wakker word, heb wel zin om beetje lam te liggen knuffelen, en als mijn lichaam er zin in heeft meer.
Succes!
thx :)

yxes zei:
Ja. Dat vraag ik me ook af. Ik ga maar even douchen.
misschien tot straks :), ik moet nu ook maar eens iets vinden om te doen... :P

yxes

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
and I'm alone again
Ik raad een Google ads dwaaltocht aan. Of dit: http://www.google.nl/search?q=gratis+di ... =firefox-a

Daar kan ik uren zoet mee zijn.

:P gratis dingen, overal dingen bestellen ofwat? [paranoia]En al je gegevens invullen, zodat ze alles van je te weten komen[/paranoia]

voel me trouwens al weer beetje euforisch niet zo sterk als op het feest maja dit is ook een hele andere omgeving natuurlijk :P, mag het nu ook niet verwachten. Gelukkig komt dadelijk m'n scharrel langs :) lekker beetje liggen en rotzooien.

yxes

Bewuste gebruiker
Ivoos zei:
yxes zei:
Ivoos zei:
Damn you both, nu krijg ik zin in pep :tongueout:

yay meer mensen om mee te praten :P hoe is het daar verder? gisteravond nog iets leuks gedaan?
Nope, in het weekend ga ik naar huis, helemaal niks te doen daar :tongueout:

wat is het leven toch kut :beer: :beer: :beer: /sarcasm mode of

:P waar woon je ergens dan dat er niks te doen is (niet per se woonplaats maar wat voor plek).

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
yxes zei:
:P gratis dingen, overal dingen bestellen ofwat? [paranoia]En al je gegevens invullen, zodat ze alles van je te weten komen[/paranoia]
Ik bestel ze ook niet voor mij :P

yxes zei:
voel me trouwens al weer beetje euforisch niet zo sterk als op het feest maja dit is ook een hele andere omgeving natuurlijk :P, mag het nu ook niet verwachten.
Haha, jij hebt dat weemoedige 'het weekend is weer bijna voorbij, maar dat wil ik niet' ook.

yxes zei:
Gelukkig komt dadelijk m'n scharrel langs :) lekker beetje liggen en rotzooien.
Arm meiske. Je stinkt.

dfssdfde

Badass junkie
yxes zei:
:P waar woon je ergens dan dat er niks te doen is (niet per se woonplaats maar wat voor plek).
Ik woon in the middle of nowhere :tongueout:
Maar ik ga niet klagen, ik kom enkel in het weekend naar huis, vanaf vanavond kan ik terug doen wat ik wil :grin:

yxes

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
yxes zei:
Ik bestel ze ook niet voor mij :P
dus kennissen van jou krijgen allerlei gratis prullaria thuisgestuurd? :P of vind je er ook wel leuke dingen tussen?

yxes zei:
voel me trouwens al weer beetje euforisch niet zo sterk als op het feest maja dit is ook een hele andere omgeving natuurlijk :P, mag het nu ook niet verwachten.
Haha, jij hebt dat weemoedige 'het weekend is weer bijna voorbij, maar dat wil ik niet' ook.
ja, wil nog wel even lekker genieten van het weekend :)

yxes zei:
Gelukkig komt dadelijk m'n scharrel langs :) lekker beetje liggen en rotzooien.
Arm meiske. Je stinkt.

:openmouth: hoe weet je dat? heb trouwens nog een halfuur dus ga sowieso douchen (ja ik heb tering hard gezweet je hebt gelijk :P, was eigenlijk wel open goal). Wat had ik trouwens een verschrikkelijke cotton mouth, echt liters en liters water weggetankt. Gelukkig kan ik op pep beter pissen als op xtc, kan ook aan de hoeveelheid liggen trouwens.

Ivoos zei:
yxes zei:
Ik woon in the middle of nowhere :tongueout:
Maar ik ga niet klagen, ik kom enkel in het weekend naar huis, vanaf vanavond kan ik terug doen wat ik wil :grin:

haha, al plannen?
Chris Pontius zei:
like what you see? :wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
yxes zei:
:openmouth: hoe weet je dat?
Ik weet alles.

Hoe weet ik wat eigenlijk?

yxes zei:
heb trouwens nog een halfuur dus ga sowieso douchen (ja ik heb tering hard gezweet je hebt gelijk :P, was eigenlijk wel open goal). Wat had ik trouwens een verschrikkelijke cotton mouth, echt liters en liters water weggetankt.
Uitdroging is bijwerking nummer 1. Gedeelde plaats met gebrek aan honger.

yxes zei:
Gelukkig kan ik op pep beter pissen als op xtc, kan ook aan de hoeveelheid liggen trouwens.
Ach, het duurt allemaal iets langer, maar het werkt wel.

dfssdfde

Badass junkie
Nog geen plannen, ik heb nog 2 examens deze week :(

En Chris zegt :openmouth: omdat het zijn naam/adres is dat EI overal gebruikt :grin:

yxes

Bewuste gebruiker

fluit fluiter de fluit, zo even wat rustigers dan wat ik al de hele avond heb gehoord.

Bovenaan