Nog steeds moe na gebruik speed

Hondawolf

Newbie
Hey, ik ben al 2 dagen aan de speed en zit namelijk met een probleempje ik kan echter niet meer actief worden na het snuiven van een paar lijntjes ik heb dus 2 dagen nog niet geslapen maar heb normaal echter hier geen problemen mee
heeft iemand een idee waarom dit zo is dat ik niet actief kan worden
normaal kan ik zeker 4 dagen aan een stuk lekker gaan en nu opeens niet
voor ik begon is het zeker langer dan een week geleden dat ik nog gebruikt had

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hondawolf zei:
Hey, ik ben al 2 dagen aan de speed en zit namelijk met een probleempje ik kan echter niet meer actief worden na het snuiven van een paar lijntjes ik heb dus 2 dagen nog niet geslapen maar heb normaal echter hier geen problemen mee
heeft iemand een idee waarom dit zo is dat ik niet actief kan worden

ga slapen geef een goed voorbeeld

:wave:

Hondawolf

Newbie
Ik heb geprobeerd te slapen maar dat lukte me niet voel het wel werken maar krijg het actief gevoel echter niet

Deranged

Badass junkie
Misschien dat het dan helpt als je eens probeert om het direct in je bloedbaan te injecteren.

In de anus schijnt ook wonderen te doen, volgens sommigen. Zelf zit ik al ongemakkelijk op het moment dat ik zoiets neertyp maar wellicht ervaar jij dat anders en biedt het uitkomst.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Hondawolf zei:
Ik heb geprobeerd te slapen maar dat lukte me niet voel het wel werken maar krijg het actief gevoel echter niet

Nog een keer.. Heb je nou geprobeerd te slapen en dat lukt niet + je blijft bij pakke?
Redelijk logisch dat je dan niet kan pitten lijkt me. Alhoewel ik zelden echt problemen met slapen heb na het gebruik van speed... Ik pak dan ook niks voor ik wil gaan pitte.

Of..

Je hebt geslapen en je krijgt het speedy gevoel verder niet meer terug de volgende dag?
Err.. Probeer anders eens een tijdje niks te gebruiken.. Een tollerantie blijf je opbouwen, en heeft tijd nodig om af te bouwen. Een week is echt niet genoeg, tis geen LSD. =P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Jongen, doe niet zo dom en stop nou gewoon met bij pakken... Je lichaam is kapot en heeft slaap nodig, daarom voel je nu ook geen echte rush meer, maar het houdt je wel nog langer wakker in je hoofd, als je nu steeds bij blijft nemen! :rolleyes:

Kermit

Experimenterende gebruiker
Idd.
Eenmaal je bron van energie op is kan je nog zoveel snuiven je wil, je lichaam reageert er niet meer op zoals het deed in het begin en je maakt je lichaam nog es kapot ook.
Ga jij nu maar netjes in je bedje kruipen, goed uitslapen en gezond eten en drinken nadien.

Vergeet niet dat je lichaam je tempel is waarin je leeft en waarvan je geniet.
Drugs zijn er om te genieten en om met mate te gebruiken (zeker chemische drugs zoals speed). Hoe beter je je lichaam verzorgt, hoe meer je zult genieten van de drugs die je gebruikt.
2dagen doorgaan onder de speed is je lichaam kapot maken.

Flameon

Badass junkie
Bovengenoemde post zeggen genoeg ..... stop er nu maar mee!
Geef je lichaam de rust want dat heeft het zo te horen heel hard nodig!

BacingsPen

Badass junkie
Speed werkt op je reserves, als zelfs die op zijn, dan is dat best knap vind ik want mij is het nog nooit gelukt.

Je zou aan de meth-amphetamine kunnen gaan, dat is toch echt de shit, en waar dat op werkt als je reserves op zijn zou ik ook niet weten maar het is het proberen waard, behalve dan als je nog een paar jaar ouder wil worden, maar dat denk ik niet zo te lezen..

Oom Klaas

Badass junkie
Hondawolf zei:

Normaal kon je wel 4 dagen aan een stuk door gaan?
NORMAAL???
En je denkt dat na een week je hele tolerantie weg is?

Snuif jezelf toch lekker kapot,
of ga slapen.

Vigilante

Wijs gebruiker
Als ik moe blijf terwijl ik speed snuif weet ik dat ik OF goeie speed moet kopen OF moet gaan slapen.

Your choice

Bovenaan