Nootmuskaat right now!

Kxtel

Experimenterende gebruiker
Net 3 noten in de blender gedaan, citroentje erbij nu bezig met opdrinken... helft van het glas opgedronken.. dit is de meest penetrante en misselijkmakende smaak ooit..
zal het dit waard zijn..?

iemand nog tips voor me omm het weg te krijgen?

Kxtel

hebhet maar opgedronken ge-ad.. liter melk gedornken
kijken wat er gaat gebeuren..of het uberhaupt wel iets doet

Kxtel

Heb me zeker goed ingelezen, ben goed voorbereid heb de komende dagen vrij, + iemand die mij kan steunen of eventueel in de gaten kan houden bij me.

Tripper

Wijs gebruiker
Succes.. Ik heb gehoord dat een lucifer doosje een goede doses is, 3 noten is wel correct denk ik.

Kxtel

Tostini zei:
uuhm vraagje, wat doet nootmuskaat precies?

Volgens de dingen die ik gelezen heb zal het zorgen voor een trippy effect, kan neigen tot een delerium.. maar we zullen zien.. voel me op het moment zeer zwaar stoned.. btje zelfde gevoel als wanneer paddo's beginnnen te werken

Kxtel

ben het ook constant aan het snuiven, geeft een best oppeppend gevoel heb i khet gevoel

Kxtel

het muskaat poeder wat ik naast het zakje met 5 noten had gehaalt.. had ergens gelezen dat het gesnoven kon worden.. dus probeer dat ook.. brand wel in je neus btje als speed
net nog de andere 2 noten opgegeten uit het zakje,, iets van 25 gram nootmuskaat nou geconsumeert, ongeveer het maximum voordat het gevaarlijk gaat worden uit wat ik heb gelezen.. me kamer lijkt mistig op het moment.. miscien komt dat van de 2 jonko's die ik ehb gerookt maar zal toch overdreven veel rook vanaf komen dan... de andere 2 noten in de staafmixer gedaan trouwens en door een glas melk gegooit, bevalt me beter als de citroen , je proeft de nootmuskaat alleen als nasmaak! perfect dus.. voel me zo stoned :P

Kxtel

ja man appie heijn toch! definitly de goedkoopste tripmiddel.. 3 euro nog wat betaald voor zakje noten en doosje poeder.. ( 3 euro voor 40 gr.. was alles maar zo!)
of het echt chill is moet nog blijken :wink:

Pikachu

Wijs gebruiker
Zijn het wel verse? Heb gelezen dat als ze niet vers zijn dat je er dan niks aan hebt...

Zo ja, een goede reis toegewenst.

Kxtel

ja hele noten zijn verse, het is geen poeder ik rasp ze in de blender.

ik had ook mijn twijfels over dat ze vers of niet vers waren.. de verpakking zegt verse nootmuskaat, maar het is natuurlijk niet hoe de noot aan de boom hangt bij wijze van spreken hij is waarschhijnlijk al een tijd gedroogd, al waren ze nog wel aardig zacht

Pikachu

Wijs gebruiker
Duurt het inslaan niet al erg lang trouwens? Als je ze om 20.30 innam en je nu slechts een vaag anders gevoel hebt? Of hoort dat?

Kxtel

daar had ik het net over met m'n huisgenoot. heb al wel weirde shit meegamakat aar not niet echt visuals

Kxtel

inslaan zou moeten gebeurenvanaf 3 uren na inname nou geloof mij hij is ingeslagen.. had net het gevoel dat me hoodf van me nek af zou breken en over de grond weg zou rollen de huiskamer in... sick
visuals zijn vanaf 6 uren na inname.. kijk eens naar die trip report van nootmusskaat die persoon heeft 5 noten gegeten, ik zit op 4 hij gaat slapen waarna hij wakker word in een dilerium 6+ uren later ik weet niet wat gaat gebeuren

Pikachu

Wijs gebruiker
Haha, ik wens je veel plezier toe. Ik ga van een goede nachtrust genieten. Laat het niet naar je kop stijgen en geniet van de nieuwe ervaring!

Shroomfan

Belezen gebruiker
En? Is er wat gebeurd. Of kunnen we uit de radiostilte afleiden dat je nog op spoedgevallen ligt. :wink: :mrgreen:

jcutter

Badass junkie
Staat er niks in de krant van vandaag?
Misschien een text over de zoveelste tiener die onder een sterke roes zijn penis heeft afgeknipt en het meteen heeft gevoerd aan zijn hond?

jcp

Bewuste gebruiker
:grin: Hopelijk zit z'n pielewaaijer er nog aan jcutter! wel vaag dat het livereport ineens zo stil is...

Kxtel

ja heb gister me laptop maar dichtgedaan alles werd btje raar
na die laatste post werd ik steeds meer stoned alles begon zeg maar groter en kleiner te worden objecten in m'n kamer.. het leek wel mistig binnen .. verder niet echt visuele dingen meegemaakt geloof ik.. gewoon een constant btje para gevoel mischien nog maar s proberen met grotere hoeveelheid..

jcp

Bewuste gebruiker
Zou je dat nog wel gaan proberen joh?
Voor je het weet ben je zo ziek als een hond, en het vermoeden bestaat dat het in hogere dosissen ook nog behoorlijk kankerverwekkend kan zijn.

Kxtel

ben op het moment nog steeds super stoned btje duizelig slecht nadenken :confused: ik weet niet zou opzich wel eens een delirium willen meemaken.. maar of ik het nog s doe moet nog blijken, de smaak van dat spul is echt best erg

jcp

Bewuste gebruiker
Mwah, als ik je "todo" lijstje in je onderschrift zie kun je nog zoveel doen wat veel interessanter is en minder risico heeft.
En een delirium, is dat zo'n must voor je?

Als ik jou was zou ik nootmuskaat gewoon op je verse sperzieboontjes doen en het daar bij laten :wink:

jcp

Bewuste gebruiker
Met hogere dosissen paddo's kun je ook prima in een delirium terecht komen. (spreek uit ervaring) Zitten wat minder lichamelijke risico's aan denk ik.

Pikachu

Wijs gebruiker
Ga anders gewoon voor de minder gevaarlijke drugs die ook een leuke trip opleveren, je zou bv een keer lsd kunnen uitproberen?

Kxtel

ben ik ook zeer zeker van plan: )
paddo's gaan volgende week weer plaatsvinden :hearteyes:

jcp

Bewuste gebruiker
Allrighty, nou zorg dat je er iemand bij hebt die je vertrouwd en er van begin tot eind bij is als je doel is om in een delirium te geraken.

Ik ben al eens (op hoge dosis paddo's) "wakker" geworden midden op een kruispunt in de stad, geen aanrader :wink:

Kxtel

hoe hoog was de dosis die je had genomen 2 portie's? of meer?
ik denk er over om 2 portie's thaise te nemen..

jcp

Bewuste gebruiker
2 en halve portie hawaiiaanse, geen idee hoeveel gram het was, ze waren gedroogd.

Het was een feestje waar iedereen paddo's at, daarom ging het ook fout :wink:
Eigenlijk ben ik me pas sinds die tijd meer in gaan lezen voordat ik iets ging doen.

Het was iig een hele wazige trip, een dood-ervaring zeg maar zonder me nog bewust te zijn van mijn leven hier op aarde.

EDIT:

Owja, en eet niet zulke porties om vervolgens The Toxic Avenger te gaan kijken :grin:

Bovenaan