• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Spyro

DF-koning
Helemaal goed.
Volledig mee eens!
Ik voeg nog iets toe.

Als een vendor iets verkoopt, wat ronduit levensgevaarlijk is, dan zou je kunnen denken: mss heeft de vendor in casu toevallig een slechte batch ingekocht uit India of waarvandaan dan ook.
Is dit geloofwaardig?
In mijn optiek: nee.
En wel hierom:
Als groot inkoper zoals een vendor loop je dit risico niet van een batch die meestal een aardig aantal kilo's betreft...die batch laat je testen, alvorens definitief te kopen. De vendor heeft verantwoordelijkheid over wat hij verkoopt.
Hij loopt het risico niet dat er doden vallen...
Maar nu is er dan toch iets misgelopen, en zit hij met deze materie in zijn maag.
En wat doet hij dan?
Juist, voeg aan die slechte batch enig ander middel toe.
En dan blijkt, dat het van een beetje fout, het een grote fout is geworden, en dat er klachten over komen.
Is het dan een verstandige zaak, om ieder gesprek daarover te weigeren, en de klagers te blokkeren?
Hell no!
Die houding, dat gedrag is iig voor mij een stevige verdachtmaking, dat de vendor zelf een en ander veroorzaakt heeft.
En dan geen zelfreflectie nnemen, en je van de domme houden, ditbis aldus het allerzwakste, wat een vendor kan doen. Jazeker!
Dit soort criminelen moeten gewoon exit verklaard worden.
De forumregels laten niet toe dat dit en plein publique op DF geplaatst mag worden.
In deze gevallen, betreur ik dit.
Men moet toch gewaarschuwd kunnen worden voor dit soort handelaren!
Hij neemt nog steeds de telefoon niet op, negeert mailtjes en heeft Blyatman uitgescholden via SMS. Op mij reageert hij helemaal niet…

Kittekatty

Bewuste gebruiker
Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.

Mijn ervaring

Ik heb 4 jaar tramadol gehad , 3 x daags 50 mg
( eerst 2 x daags 50 mg en 100 mg langwerkemd.
Eerste nacht raar gedroomd, zag honden vliegen voor t raam. Aparte dromen,
Verder overdag was de tramadol waar het voor bedoeld is. PIJNSTILLING.
met voordeel dat ik met 24/7 pijn dood moe was en het gaf me net dat randje energie als de pijn zakte.

de 100 mg werd me ineens te zwaar, hartkloppingen zweten en niet slapen ( rook niet, drink niet , gebruikte enkel dit)

dus 3 x 50 gedaan... na 2 jaar 3 x 100. Toegegeven , huisarts zei , dit blijft dan jaren zo .

maar 2 jaar later weer craving, alleen al nodig om niet te trillen en beroerd te worden,
Dus met Huisarts en Darm chirurg naar 4 x 5 mg oxy , mag tot 6.
En zolpidem voor slapen.

Gaat nu al half jaar veel beter, en de rare dromen zijn weg, en opgejaagd gevoel.
Tramadol is Tramalamt voor mij.

De een kan er tegen de ander wordt er ziek van, mijn moeder werd er beroerd van ooit. En mijn dochter
Heeft in quarantaine als peuter door 30 blaren niets gegeten, tot 1 zaal arts tramadol in infuus probeerde en
45 minuten later liep ze rond en wilde eten en was toen na 7 dagen weer de oude.

elk middel heeft voordelen en nadelen, en bijwerkingen zijn anders bij iedereen.
Zou t nooit bestellen voor die prijzen en je hooguit beetje opgewekt voelen. Zijn wel betere goedkopere middelen .

Hoop,dat mijn verhaal iets toevoegd aan de gevaren , oxy daartegen is ook verslavend, dus neem soms kratom om even weer bij te komen. En een dag minder te nemen .

Kittekatty

Bewuste gebruiker
Hij neemt nog steeds de telefoon niet op, negeert mailtjes en heeft Blyatman uitgescholden via SMS. Op mij reageert hij helemaal niet…
Mee eens, de bazen hier, moeten af en toe iig top 5 aangeven van goede ervaring en waar geen of weinig commentaar op is. We kunnen elkaar helpen met doseren en hoe iets voelt. Maar als je een louche vendor hebt , kan t erg mis gaan en we kunnen dat voorkomen .

Mijn vendors zijn gewoon de meest bekende , goede reviews, en ik blijf daar bij. Geen anderen meer voor mij.

missschien kan 1 van de oudste leden een poll maken met wie graag deze info wil.
Of bij meerdere meldingen van foute boel een waarchuwing, newbies en trollen negeren en vaste forumleden laten invullen

Beter 1 iemand gered van een enge ervaring of overdosis , of ziekenhuis opname, dan risico dat trolls reclame maken, daar prikt iedereen toch wel doorheen,

stay safe you all, make good choices.

Kittekatty

Bewuste gebruiker
Helemaal goed.
Volledig mee eens!
Ik voeg nog iets toe.

Als een vendor iets verkoopt, wat ronduit levensgevaarlijk is, dan zou je kunnen denken: mss heeft de vendor in casu toevallig een slechte batch ingekocht uit India of waarvandaan dan ook.

Is dit geloofwaardig?

In mijn optiek: nee.
En wel hierom:
Als groot inkoper zoals een vendor loop je dit risico niet van een batch die meestal een aardig aantal kilo's betreft...die batch laat je testen, alvorens definitief te kopen.
De vendor heeft echt wel een verantwoordelijkheid over wat hij verkoopt.
Hij loopt het risico niet dat er doden vallen...

Maar nu is er dan toch iets misgelopen, en zit hij met deze materie in zijn maag.
En wat doet hij dan?
Juist ja, hij voegt aan die slechte batch enig ander middel toe.
En dan blijkt, dat het van een beetje fout, het een grote fout is geworden, en dat er klachten over komen.

Is het dan een verstandige zaak, om ieder gesprek daarover te weigeren, en de klagers te blokkeren?
Hell no!
Die houding, dat gedrag is iig voor mij een stevige verdachtmaking, dat de vendor zelf een en ander veroorzaakt heeft.
En dan geen zelfreflectie nemen, en je van de domme houden, dit is aldus zoals ik het zie, het allerzwakste, domste, wat een vendor kan doen. Jazeker!
Dit soort criminelen moeten gewoon exit verklaard worden. Lees: kunnen worden.

De forumregels laten niet toe dat dit en plein publique op DF geplaatst mag worden.
In deze gevallen, betreur ik dit.
Men moet toch gewaarschuwd kunnen worden voor dit soort handelaren!
Ik ben voor ! 👏🏼💪🏼

Kittekatty

Bewuste gebruiker
Ik heb mentaal/psychisch veel doorstaan, maar dit… Als dit was blijven hangen had ik echt niet verder willen leven. Half van mijn trauma’s ben ik vergeten, maar deze ervaring met O-DSMT zal ik nooit meer kunnen vergeten.

Ook leek dit verre weg van een opiaat, verreweg van een Tramadol variant als RC.
geen pijnbestrijding, geen verdoving, rugklachten 3 x zo hevig en mentaal was dit een ticket naar de hell.

Alles wat opgezocht is, van alles wat ik ken en gebruikt heb. Is dit werkelijk een middel waarbij je iemand voor de rest van zijn leven knettergek kan maken, of de mentaal sterkste persoonlijkheid, kan breken en kan suïcidaal kan laten worden.

Nooit maar dan ook nooit meer dat ik überhaupt een RC opiaat variant naar binnen zal nemen.
Heftig zeg, kan je huisarts je geen pijnstiller voorschrijven, overal waarschuwen ze voor opiaat epedemics. Door oxy .
Maar gedoseerd gebruik of af en toe heeft mijn pijn en ziek zijn echt verlicht, beter dan tramadol, daar droomde ik ook naar van, soms misselijk. Voor de 100 retard . Slow . ....
Succes . 🙏🏼🍀

Blyatman

Badass junkie
Heftig zeg, kan je huisarts je geen pijnstiller voorschrijven, overal waarschuwen ze voor opiaat epedemics. Door oxy .
Maar gedoseerd gebruik of af en toe heeft mijn pijn en ziek zijn echt verlicht, beter dan tramadol, daar droomde ik ook naar van, soms misselijk. Voor de 100 retard . Slow . ....
Succes . 🙏🏼🍀
Nope, geen enkele pijnstiller is nog effectief. Mits hoge doseringen morfine of tramadol. Maar ben juist bij dat ik daar vanaf ben. Liever geaccepteerd pijn lijden dan weer jarenlang emotioneel en geestelijk kapot gaan is geen oplossing.

Blyatman

Badass junkie
Zoals ik al heb aangegeven, dit is een waardeloos, crimineel figuur.
Die moest aan de schandpaal gezet kunnen worden...
Ik heb de vendor nagetrokken, heb al zijn privé gegevens. (Die zeker nooit vrij gegeven gaan worden) maar ik heb de vendor duidelijk laten weten dat hij met dit soort fratsen uithalen de verkeerde gaat treffen.
het is dat ik niet een celtransport wil voor dit soort waardeloos figuur, maar het zou het wel waard zijn in algemene termen. Via SMS een stoere vent maar een ouderwets pak slaag met de riem zal hem goed doen hahaha.

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik heb de vendor nagetrokken, heb al zijn privé gegevens. (Die zeker nooit vrij gegeven gaan worden) maar ik heb de vendor duidelijk laten weten dat hij met dit soort fratsen uithalen de verkeerde gaat treffen.
het is dat ik niet een celtransport wil voor dit soort waardeloos figuur, maar het zou het wel waard zijn in algemene termen. Via SMS een stoere vent maar een ouderwets pak slaag met de riem zal hem goed doen hahaha.
Misschien een paar foto's van zijn kinderen naar hem opsturen? Met de groetjes van Blyatman.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan