om de 6 uur 7ml

ideetje

Experimenterende gebruiker
ik ben weer aan het afkicken, en heb ook wel ietje tollerantie ontwikkeld
ghb van de beste/sterkste kwalitijd heb ik min 7ml nodig of 12 ml wat vaak met 1/3 verdund is met water,maar hier hou ik het wel een kleine 6 uur uit, zou ik dan nog moeten afkicken?
merk wel dat na 6 uur me hart ietje gaat overslaan bloeddruk ietsje stijgt(104/155)
maar dat is ook alles, ja ietje nerveus. alleen met slapen neem ik 20mg diazepam met 5ml ghb
om te kunnen slapen een uurtje of 4.

ideetje

oh ter info, ik heb al jaren lang slaapproblemen en slaap apneu(slaap met een masker op die lucht in me longen blaast, of met een beugel die me onderkaak naar voren houd, dus stikken kan niet)maar heb ook div slaap onderzoeken gehad,waarvan 1x stiekum met ghb geslapen, ze kijken daar diepe slaap,rem slaap,hersen actievitijd enz enz. slapen op ghb is een hele goeie diepe slaap(wat belangrijk is) ja kan beter 3 uur diepe slaap hebben met veel dromen dan 5uur lichte slaap.maar natuurlijk raad ik dit niemand aan!dus ben je aan het afkicken en je zit bv op 2.5ml om de 2 uur,neem dan bv voor het slapen 4ml of zo, daar doet je lichaam langer mee en slaap je ff een uurtje langer of 2. als je dan eind van de dag het aantal mls opteld en je daat gewoon door met afbouwen(max een halve ml per dag) heb je toch nog minder mls per dag.
zie anders mijn post bij verslaving hoe je het beste kan afbouwen thuis..

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Afkicken wil normaal gezien zeggen dat je er helemaal vanaf komt.

Dus ja, het lijkt me wel dat je nog moet afkicken.

Krijg je professionele hulp bij het afkicken ? Want dat is wel zeer belangrijk.

ideetje

ik doe het toch maar weer op de oude manier, nee geen hulp
bloeddruk blijft goed,hatslag blijft goed,geen angsten of dergelijke. ik zit nu op 2,3ml per 2 uur, ik wilde wat te snel
en merkte dat me nieren het niet deden(niet meer plassen en vocht vast houden, dat is de enige reden waarom ik langzamer moet ofbouwen,dan maar een paar dagen langer bezig,
ik heb geneens diazepam nodig of dergelijke.

Bovenaan