flash kieke zei:Het is eng onder invloed zijn en dan in het verkeer te begeven.
caatje zei:http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=1327&highlight=verkeer
Lana zei:caatje zei:http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=1327&highlight=verkeer
Damn, ´k had de zoekfunctie nog wel gebruikt.![]()
Maar van jou weet ik inmiddels dat je beter kunt zoeken dan de rest. :P
BAHAudio Scum zei:Stoned op de fiets, heerlijk.
schranziewanzie zei:
...qlo zei:schranziewanzie zei:
btw vanwaar is je sig, ik herken dat tekstje precies van ergens
Psychedelic_Fairytale zei:fear and loathing in las vegas...qlo zei:btw vanwaar is je sig, ik herken dat tekstje precies van ergensschranziewanzie zei:
Audio Scum zei:Stoned op de fiets, heerlijk.
BobG zei:vet scheuren![]()
BobG zei:Zolang je in je 1tje ben is het nog wel te doen, maar anderen in het verkeer(niet alleen bijrijders) lopen ook risico's. Wees voorzichtig.
jep alcohol is het ergste van het ergste voor mee te rijden.BobG zei:Met alcohol is het juist gevaarlijk, want je inschattingsvermogen staat op -1.
Jij denkt dat je de wereld aanken, terwijl je niet eens de goeie sleutel in het contact steekt.

ik vond het vroeger ook altijd belachelijk die helm.Colaiuta zei:ik heb op 30 juli vorig jaar een ernstig bromfietsongeval gehad..
had totaal geen drugs gebruikt, maar was op de terugweg van de coffeeshop
bij de voorpoten van de bromfiets (die ik even van een maat geleend had) waren de keerringen er al lange tijd uit en dus ook geen olie dr tusse. Ik ben toen (denk ik, weet niks meer van die dag) door een kuil in de weg gereden en het stuur is gaan stuiteren. Ben toen ten val gekomen en met mn hoofd tegen de grond gegaan (geen helm)
ik werd bewusteloos door een ambulance naar het ziekenhuis gebracht..
daar zagen ze op de scan dat er een ader tussen mijn schedel en hersenvlies was gaan lekken en ze hebben direct geopereerd.
ik heb het echt op een haar na overleeft en ik dank de hele wereld dat ik dit nog kan navertellen
heb hier best lang van moeten revalideren en hersenschade aan overgehouden.. wonder boven wonder heb ik hier (op een beschadeging in mn zenuwstelsel na) lichamelijk niets aan overgehouden..
en al die ellende om een zakje wiet van 10 euro....
ik rijd nooit meer op een bromfiets, en ik raad alle wel-bromfietsererers aan toch maar die iritante helm op te zetten.
openbaar vervoer is geweldig!![]()
geloof me da irritand ding heeft zijn nut wel
caatje zei:kmoest daar straks een vriendin naar huis brengen, pfffffffft ik heb een andere vriendin laten rijden. Ik was er gewoon echt niet toe in staat.
Lana zei:Begeef jij je weleens onder invloed in het verkeer?
En zo ja, heb je er ook weleens ongelukken mee gemaakt?
Ook voor de mensen zonder auto.
Je kunt immers ook als bijrijder mee gaan. Of met de fiets of brommer.