Ik weet niet hoe loyaal je bent aan die zakjes, maar sealtjes zijn wel veel handiger als het gaat om droge speed vervoeren, je kan ermee scheppen en natuurlijk jezelf makkelijk mee bedienen. Plus als een plastic zakje per ongeluk uit je portemonnee valt, snapt de meest naïeve brave borst nog wat het is. Ik ken een verhaal (waarheid kan ik niet garanderen) van iemand die een sealtje liet vallen en dat een random persoon achter hem het oppakte met 'hey je verliest iets', met onwetendheid sprankelend in de ogen xD
Ook handig zijn lege plastic medicatie potjes, die zijn bij sommige van mijn vrienden altijd populair geweest :P
Qua drogen, altijd op een bord en zijn gang laten gaan. Ik zelf begin meestal met pletten op een bord en als plamuur uitsmeren. Vervolgens met een pasje draai ik krullen (meer oppervlakte om te drogen). Als ik heel ongeduldig ben en niet wil wachten op het bord,. dan doe ik een klein klontje in de magnetron voor een paar tellen. *daar wel mee oppassen, afhankelijk van de samenstelling kan het gaan meuren of knetterend heel de binnenkant van je magnetron versieren.
Een klassieke actie van mijzelf: "owh, naja, dan gooi ik gewoon dat pasje waar nog een laagje op zit (van het uitsmeren over het bord) in de magentron".. Niet heel erg.. maarr.. dit was mijn ovchipkaart.. zoals de naam doet vermoede, zit daar een chip in... Ik 'lalala' doodleuk magnetron aangezet.. knalt die pas zo hard uit elkaar dat de magnetron deur ervan opensloeg... haha.
Dan nog een laatst dingetje wat ik zo kan bedenken.. niet je droge pep zeven, dan wordt het zo'n 'lossig' poedertje van, dat het makkelijk met een lijntje je keel in schiet. Dat een keertje zo erg gehad dat ik erdoor moest hoesten en een soort 'rook' wolkje van pep uitblies via de mond. :P
oja nog een dingetje, niet je LSD zegels bewaren in een plastic zakje waar ook een niet geheel droog sealtje inzit. ^^