psychopsychedelic
Wijs gebruiker
aah lang geleden dat df ga maar eens een nakkie nemen en lekker dfen
gegroet mijne mede peppies

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
psychopsychedelic zei:aah lang geleden dat df ga maar eens een nakkie nemen en lekker dfengegroet mijne mede peppies
![]()
![]()
psychopsychedelic zei:haha jaa dankjewel ik zit nu tijdelijk in een soort psychiatrisch ziekenhuis omdat het even wat minder ging en ik dakloos geraakt ben maar voel me weer op en top en waarscheinlijk ben ik hier binnenkort weg nu lekker opde pep hierzo ff onsnapt over het hek, is een geslote setting maarja niet moeilijk te smokkelen dus ik geniet volop :beerproost iedereen
No shit.psychopsychedelic zei:haha jaa dankjewel ik zit nu tijdelijk in een soort psychiatrisch ziekenhuis omdat het even wat minder ging en ik dakloos geraakt ben maar voel me weer op en top en waarscheinlijk ben ik hier binnenkort weg nu lekker opde pep hierzo ff onsnapt over het hek, is een geslote setting maarja niet moeilijk te smokkelen dus ik geniet volop :beerproost iedereen

psychopsychedelic zei:no shit idd, hahaha heb geen psychoses of iets gehad hoor zit puur en alleen voor die spastische shit die ik had gekregen van overmatig gebruik maar t gaat goed en gebruik niet regelmatig dus![]()
psychopsychedelic zei:in wat in die spasmen? of naja, om n lang verhaalkort te maken het leeek alsof ik een balletje door mn aders moest laten rollen en ik kon ineens onmensenlijke dingen zoals in 1 mep met hamer en bijtel een brok steen met cement door een draaiende onmensenlijke beweging uit elkaar laten vallen waarna in de gehele omgeving alle elektrische apparatuur uitviel door de ping die er af kwam hahaha klinkt waarscheinlijk heel vaag is t ook, maargoed ik moest de bijtel wel draaien want mn spieren ginggen beetje eigen wil, verslaaft ben ik aan speed lees mijn voorgaande berichten en je zult versteld staan door de onwijze bullshit die ik hier op forum heb neer gekwakt
psychopsychedelic zei:hahaha in een jaar tijd zat ik op t aantal berichten van nu of in een 2 maanden tijd bedoel ik :P

Drientje zei:Gelukkig heeft 'even' geen tijdlimiet.
Lavalamp zei:
wut?Manonnie zei:PEP![]()
Morgen lekker naar school, lekker pep![]()
Liesette zei:overmorgen lekker brak ..... op school en dus maar weer pep ?
![]()
Flameon zei:Ja opzich wel .... omdat ik over vijf uur alweer op moet en ik nog lang geen slaap heb
Sublimo zei:Flameon zei:Ja opzich wel .... omdat ik over vijf uur alweer op moet en ik nog lang geen slaap heb
Herkenbaar.![]()
Flameon zei:Sublimo zei:Flameon zei:Ja opzich wel .... omdat ik over vijf uur alweer op moet en ik nog lang geen slaap heb
Herkenbaar.![]()
Maar voor mij uit den boze. Kan beter gapen op het werk dan pep op hebben :P
Dan ben ik dadelijk ook de deur uit daar met al die bezuinigingen hahaha

Dat is inderdaad vrij triest als je nog geen 10 euro op zak hebt.Chris Pontius zei:Geen geld voor pep?
Damn. :P
KoxBox zei:Dat is inderdaad vrij triest als je nog geen 10 euro op zak hebt.Chris Pontius zei:Geen geld voor pep?
Damn. :P