Ontiegelijke trek in pep

haha jaa dankjewel ik zit nu tijdelijk in een soort psychiatrisch ziekenhuis omdat het even wat minder ging en ik dakloos geraakt ben maar voel me weer op en top en waarscheinlijk ben ik hier binnenkort weg nu lekker opde pep hierzo ff onsnapt over het hek, is een geslote setting maarja niet moeilijk te smokkelen dus ik geniet volop :beerproost iedereen

psychopsychedelic zei:
haha jaa dankjewel ik zit nu tijdelijk in een soort psychiatrisch ziekenhuis omdat het even wat minder ging en ik dakloos geraakt ben maar voel me weer op en top en waarscheinlijk ben ik hier binnenkort weg nu lekker opde pep hierzo ff onsnapt over het hek, is een geslote setting maarja niet moeilijk te smokkelen dus ik geniet volop :beerproost iedereen

Lekker bezig, Freek!

psychopsychedelic zei:
No shit.

no shit idd, hahaha heb geen psychoses of iets gehad hoor zit puur en alleen voor die spastische shit die ik had gekregen van overmatig gebruik maar t gaat goed en gebruik niet regelmatig dus :smoke:

psychopsychedelic zei:
no shit idd, hahaha heb geen psychoses of iets gehad hoor zit puur en alleen voor die spastische shit die ik had gekregen van overmatig gebruik maar t gaat goed en gebruik niet regelmatig dus :smoke:

Bestaat er geen kans op terugval voor jou dan ?

in wat in die spasmen? of naja, om n lang verhaalkort te maken het leeek alsof ik een balletje door mn aders moest laten rollen en ik kon ineens onmensenlijke dingen zoals in 1 mep met hamer en bijtel een brok steen met cement door een draaiende onmensenlijke beweging uit elkaar laten vallen waarna in de gehele omgeving alle elektrische apparatuur uitviel door de ping die er af kwam hahaha klinkt waarscheinlijk heel vaag is t ook, maargoed ik moest de bijtel wel draaien want mn spieren ginggen beetje eigen wil, verslaaft ben ik aan speed lees mijn voorgaande berichten en je zult versteld staan door de onwijze bullshit die ik hier op forum heb neer gekwakt

psychopsychedelic zei:
in wat in die spasmen? of naja, om n lang verhaalkort te maken het leeek alsof ik een balletje door mn aders moest laten rollen en ik kon ineens onmensenlijke dingen zoals in 1 mep met hamer en bijtel een brok steen met cement door een draaiende onmensenlijke beweging uit elkaar laten vallen waarna in de gehele omgeving alle elektrische apparatuur uitviel door de ping die er af kwam hahaha klinkt waarscheinlijk heel vaag is t ook, maargoed ik moest de bijtel wel draaien want mn spieren ginggen beetje eigen wil, verslaaft ben ik aan speed lees mijn voorgaande berichten en je zult versteld staan door de onwijze bullshit die ik hier op forum heb neer gekwakt

Ik ben nu al verbaasd... Daarvoor hoef ik je andere berichten denk ik niet eens te lezen.

psychopsychedelic zei:
hahaha in een jaar tijd zat ik op t aantal berichten van nu of in een 2 maanden tijd bedoel ik :P

Wat bedoel je nu ? Een jaar of twee maanden ?

Het zegt niet veel, ik hang hier ook nog maar een dik half jaar rond.

2 maanden maa er zijn veel veel veel berichten van mij verwijderd, dat zegt al genoeg over de intilligente inhoud van de berichten (NOT) maar t zegt ook niks jij zit ook al op mooi aantal badass junkie;) mijn berichten waren van toenik 16 was ben nu 18 maar heb heel lang ni op df gezeten :wave: :stoned:

16 juli voor het laatst gehad en niets meer gehad, eigenlijk nog steeds geen trek in pep. Ok af en toe ff-tjes trek gehad, maar nope voor mij geen pep meer ;) To dangerous ;)

Er begint zich bij mij toch wel een zekere trek in pep te ontwikkelen.

Wat kan het toch fijn zijn...

Afgelopen donderdag weer wat naar het testcentrum gebracht. Nog drie daagjes wachten en dan krijg ik het resultaat en dan mag ik vrijdag weer! :D Heb er nu alweer zin aan. De laatste keer is alweer 5 weken terug.

eerlijkgezecht altijd wel behalve sochtends of als het 30 graden is hahaha waneer heeft men hier eigenlijk de meeste zucht? op school werk of int weekend in een nachtdienst of voor het sporten?? wat zou nouu de lekkerste en beste gelegenheid zijn, die van mij is in het weekend lekker thuis voordat ik naar teknival ga ofzo lekker paar gram wegwerken en dat op naar feestje op teknofeestje uiteraard nog wat lsd want da hoort er gewoon bij mischien zellfs in combi metmdma, had laats uit bergen op zoom vage shit t kkwam wel uit t lab maar was een mengsel van mdma(GOEIE) keta en pep van de keta merkte ik niet veel maar de mdma die erin zat was heerlijk, meerdere mensen die dit goedje kennen met ervaringen het rook echt naar pillen maar zag eruit als gelige peppasta 10 eu per gram heb ik betaald hier in zeeland :rock:

Grootste trek in de nachtdienst als me ogen dichtvallen .... maar dan gebruik ik never nooit uiteraard.
Maar meeste recreatieve zin, voor een goed doorzak feest

Terug
Bovenaan