Orgastische toestand

neti

Badass junkie
Vorige week paddo's op, denk een gram gedroogd. Elke keer als ik paddo's op heb dan verstijven mijn spieren op een bepaald moment. Eerst is er het schokken en dan spannen al mijn spieren zich minuten lang aan, soms lig ik dan met holle gebogen rug op de bank...

Op zo'n moment dan voelt het net of zit ik in één groot lang orgasme... zo voelt het ook net voor je echt klaarkomt en alles in je lichaam zich aanspant...

In de trip voelt dat echt als hemels...heel apart gevoel ook dat die spieren zich minutenlang aaneen aanspannen... als ik dat in nuchtere toestand probeer dan houik dat lang zo lang neti uit...

herkennen jullie dit genotsgevoel?

neti

Badass junkie
:flushed: kan dr nix aan doen, maar wordt van alle drugs beregeil, heel apart, mar dit effect heb ik alleen bij paddo's... nog maar n keer dr mee sexen :mrgreen:

:beer:

azgaza

Badass junkie
Nee.
Bij mij resulteren paddo's lichamelijk alleen in rubberachtigheid en vanaf vlak na het begin van de piek ook comfortabel in mijn huid zitten, dat ik echt in het meubulair zak voor mijn gevoel.

..Maar dat is weer zowat het tegenovergestelde van wat jij beschrijft.

neti

Badass junkie
mmm heb ik ook wel es gehad... wegzakken of vervormen tot druppels enzo... maar die ongekende geilheid... jammie....binnenort ga ik ff ghb proberen... hoop neti dat mn zaakje ontploft dan

liquid state

Belezen gebruiker
Haha, ik kan de titel van het report al lezen. Badtrip ghb mn zaakje ligt eraf!

Maar als je ooit de mogelijkheid hebt om met paddos op sex te hebben... echt doen het is een hele vreemde maar lekkere en fijne en liefdevolle ervaring, ik voelde me zo 1 met mijn vriendin...Heerlijk.

pepito

Bewuste gebruiker
Ken het "orgastische"ook bij paddo's, dan meer als energiegolven beginnent bij tenen, kruipen omhoog langs ruggegraat om in hoofd te "exploderen"als een orgasme. HMMM

Imke

Badass junkie
Enesteene zei:
Eerst is er het schokken en dan spannen al mijn spieren zich minuten lang aan, soms lig ik dan met holle gebogen rug op de bank...

:confused: Klinkt als een of andere epilepsieaanval of koortsstuipen ofzo.. in ieder geval niet erg gezond lijkt me.

DreamWeaver

Badass junkie
Dat zou de ultieme drug zijn, iets waarvan je een orgasme krijgt dat lang duurt en geen rommel opleverd ! :hearteyes: :mrgreen: De prijs of verslavingsfactor zouden me dan niet eens zoveel uitmaken :sunglasses:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Klinkt wel herkenbaar, keertje iets soortgelijks gehad aan het eind van mn eerste bad trip, dat maakt het wel weer goed (:

Enesteene zei:
Vorige week paddo's op, denk een gram gedroogd. Elke keer als ik paddo's op heb dan verstijven mijn spieren op een bepaald moment. Eerst is er het schokken en dan spannen al mijn spieren zich minuten lang aan, soms lig ik dan met holle gebogen rug op de bank...
Dat deed me een beetje denken aan:

bezeten dus.

neti

Badass junkie
Saivy zei:
Enesteene zei:
Eerst is er het schokken en dan spannen al mijn spieren zich minuten lang aan, soms lig ik dan met holle gebogen rug op de bank...

:confused: Klinkt als een of andere epilepsieaanval of koortsstuipen ofzo.. in ieder geval niet erg gezond lijkt me.

Heeft wel een beetje van beide joh... heb het telkens als ik paddo's op heb, schokkend over het hele lichaam, oncontroleerbare bewegingen, benen die oomhoogzwiepen.... samentrekkende spieren... heel aprt, maar wel lekker op het moment dat ik het kan controleren met mn geest

Bovenaan