oud op nieuw 2010 / 2011

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik ga het bij een vriend vieren. Het was dat of bij me pa. Ik had bijzonder weinig keus, door mijn situatie. We gaan het wel gezellig maken vanavond hoor! Smoken en zuipen :beer:

Scharrelboom

Experimenterende gebruiker
Helaas zijn mijn vriend en ik erg ziekgeworden in het begin deze week :(
Ik ben al opgeknapt, maar me lief niet.. longonsteking :( !

We hadden eigenlijk in de planning 2 goede vrienden uit te nodigen en eens lekker gek te doen :smoke: ^^.

Maargoed, we maken het gewoon op een andere manier gezellig thuis (:

Fijne avond iedereen en goede/happy jaarwisseling :stoned:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Turbulent avondje, precies om 10 seconden over 12 vannacht kreeg er hier een mede patiënt een
alcohol insult,viel zo maar uit het niets neer,stuk van zijn tong gebeten en een best grote hoofdwond...paniek want er was maar een staflid(22 jaar oud vers van school) op de afdeling....(die haar pieper niet bij haar had,stomme kut)...anyhow...ik heb ooit eens zo'n cursus bhv gehad dus heb gelijk de woonkamer leeggetrokken en samen met dat staflid die man op de grond gehouden en met mijn mobieltje 112 gebeld(eerste hulp zit 2 deuren verder,maar kutje had geen telefoon of pieper)
Dus binnen 2 minuten waren ze er, en we hebben verder nog niets gehoord over hoe en wat....

Dus een fijn begin van 2011.... :confused: :confused:

spacelord

Wijs gebruiker
Dr Gonzo zei:
Turbulent avondje, precies om 10 seconden over 12 vannacht kreeg er hier een mede patiënt een
alcohol insult,viel zo maar uit het niets neer,stuk van zijn tong gebeten en een best grote hoofdwond...paniek want er was maar een staflid(22 jaar oud vers van school) op de afdeling....(die haar pieper niet bij haar had,stomme kut)...anyhow...ik heb ooit eens zo'n cursus bhv gehad dus heb gelijk de woonkamer leeggetrokken en samen met dat staflid die man op de grond gehouden en met mijn mobieltje 112 gebeld(eerste hulp zit 2 deuren verder,maar kutje had geen telefoon of pieper)
Dus binnen 2 minuten waren ze er, en we hebben verder nog niets gehoord over hoe en wat....

Dus een fijn begin van 2011.... :confused: :confused:

Waar ik uitging was iedereen zo straalbezopen dat er massale gevechten zijn ontstaan. Ambulances reden af en aan voor mensen die met hun hoofd in het tapijt van glasscherven van lege drankflessen zijn gesukkeld, gebroken neuzen, vuurwerk dat gewoon werd afgestoken tussen het publiek (waar 1 iemand tamelijk verbrand aan de handen is afgevoerd). Politie had niet genoeg manskrachten om de orde te handhaven. En dan sta je daar tusse die chaos al trippend en denk je echt van 'mijn god, in wat voor wereld leven wij'. Studenten hielden auto's tegen, begonnen er tegen te stampen, spiegels af te trekken en met flessen op te gooien.

Wat een avond :grin:

YawningMan

Belezen gebruiker
Ik heb gewoon bier gedronken bij een vriend met nog meer vrienden. En een enkeling zat lekker kauwend en kwijlend op de bank na twaalven. Prima avond.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik ben naar een vriend gegaan. Ik wist niet dat er nog meer mensen kwamen, maar zijn woonkamer zat in ieder geval lekker vol. Iedereen ging weer naar huis en ik bleef samen met die vriend en zijn vriendin samen. Hebben we afgeteld en elkaar een gelukkig nieuw jaar gewenst enzo. Toen waren we naar buiten gegaan, zijn we nog vrienden tegen gekomen.
Op de terugweg waren wij alleen, want zijn vriendin ging uit, net als de rest, maar mn vriend had dus een gebroken arm, dus hij kon niet weg. Onderweg waren we nog een vriend tegengekomen die ons in een vrolijke (leipe) bui ieder een half pilletje gaf. Dat was écht wel gaaf! Later waren we nog naar die kerel toe gegaan, heb ik nog 'n pil gekocht. Ik heb nooit Pink Floyd geluisterd, dus hij zette hun oudere werk op. Die muziek is gewoon perfect om op te trippen. Je moet je laten meenemen met de muziek wil je het kunnen begrijpen. Ik ben nu weer thuis en voel me nog een beetje vreemd, maar wel relaxt.
Al was het zo een vreemd nieuw jaar, het was zekers chill.

cropp

Badass junkie
Echt een TERINGVET feest gehad in eindhoven, ik zit nog helemaal vol van verhalen over vanacht, maar ik ben mijn stem kwijt :rolleyes:

luchtigtoetje

Badass junkie
Mijn avond was perfect! Ik had het bijna perfect uitgerekend, om 1 minuut voor 12 sloeg mn pil in en ik ging letterlijk knallend 2011 in :grin:

Wat een geweldige avond :)

Tomaat

Bewuste gebruiker
luchtigtoetje zei:
wat ben je gehecht? dan ben je aardig hard gevallen kerel :grin:

Mijn vel gewoon. Ja dat moet een behoorlijke klap geweest zijn, alleen spijtig dat ik het niet doorhad tot mijn moeder naar de bakker reed en mij tegenkwam met een bebloed gezicht. Ik schaam mij hier eigenlijk diep over :flushed: Alhoewel ik hier binnen maximum 2 weken keihard mee lach :grin:

Dreuge

Badass junkie
voordat het 1 uur was stond ik al te kotsen op straat en op de terugweg ben ik 5 keer van mn fiets gevallen.. niet echt iets om trots op te zijn maar wel een teken dat mn nact echt sick was :grin:

Karhu

Wijs gebruiker
Weet je er nog wat van dan?
Ik heb ook weer wat overdreven met de alcohol en kan ook niet alles terug halen. Mooie verrassing is dan om te zien dat er foto van je is gemaakt waar je je bewust van WAS.

Dreuge

Badass junkie

Karhu

Wijs gebruiker
Ik mocht hem alleen niet over mijn hoofd doen (hier wel) van de bouncer... en aangezien ik dronken was had ik daar schijt aan en hebben ze hem afgepakt :(.
Heb hem wel weer terug gekregen, na een hoop gescheld omdat ik niet wist waar ze hem hadden neergelegd!

luchtigtoetje

Badass junkie
Xeloc zei:
Ik mocht hem alleen niet over mijn hoofd doen (hier wel) van de bouncer... en aangezien ik dronken was had ik daar schijt aan en hebben ze hem afgepakt :(.
Heb hem wel weer terug gekregen, na een hoop gescheld omdat ik niet wist waar ze hem hadden neergelegd!

heb je de bouncers een paar tikken gegeven?

Hakvlees

Experimenterende gebruiker
Had de hele week griep, en het bleef maar hangen dus ik verwachtte een vrij rustige avond. Gewoon een paar biertjes, wat wiet, etc. Zou eerst xtc nemen, maar uiteindelijk maar een kwartje genomen (blauw boompje), omdat ik niet te hard wou gaan(wou ook nog een beetje aan de gezelligheid deelnemen). Maar goed, toen was er nog een ander feestje, waar ons dringend werd verzocht naartoe te komen, dus daar ben ik met nog een maat heen gegaan. Daar kregen we pep en 2CB voorgeschoteld. Er was een moment van twijfel wat niet veel langer dan een halve minuut duurde, en toen besloot ik ook maar dat er geen betere manier was om het nieuwe jaar te beginnen, dan keihard spacend.
En vanaf daar kan ik het moeilijk meer uitleggen, we vloeiden wat over straat, gingen in de auto zitten, net doen alsof we op reis waren, en hebben tot in de ochtend lekker keihard muziek geluisterd. Het was een prachtig oud en nieuw.

Bovenaan