knolselderij
Wijs gebruiker
mietjeDreuge zei:ik ga geen HD gebruiken vanavond![]()
nee serieus wacht maar als je gedronken hebt dan ga je voor de bijl
mietjeDreuge zei:ik ga geen HD gebruiken vanavond![]()
Goed bezig :PDreuge zei:ik ga geen HD gebruiken vanavond![]()
^^.
Exceptional Insight zei:Zijn er echt mensen die het "oud op nieuw" noemen?
Dr Gonzo zei:Turbulent avondje, precies om 10 seconden over 12 vannacht kreeg er hier een mede patiënt een
alcohol insult,viel zo maar uit het niets neer,stuk van zijn tong gebeten en een best grote hoofdwond...paniek want er was maar een staflid(22 jaar oud vers van school) op de afdeling....(die haar pieper niet bij haar had,stomme kut)...anyhow...ik heb ooit eens zo'n cursus bhv gehad dus heb gelijk de woonkamer leeggetrokken en samen met dat staflid die man op de grond gehouden en met mijn mobieltje 112 gebeld(eerste hulp zit 2 deuren verder,maar kutje had geen telefoon of pieper)
Dus binnen 2 minuten waren ze er, en we hebben verder nog niets gehoord over hoe en wat....
Dus een fijn begin van 2011....![]()
![]()
Haha, bij mij was het net een nachtje waar ik de helft al van vergeten ben.Sublimo zei:Het was een nachtje dat ik niet snel zal vergeten.
KoxBox zei:Haha, bij mij was het net een nachtje waar ik de helft al van vergeten ben.Sublimo zei:Het was een nachtje dat ik niet snel zal vergeten.![]()
Dat komt nog wel.luchtigtoetje zei:ja ik herinner me alles nog perfect. dat vind ik zo fijn aan drugs. ik vergeet bijna nooit iets![]()

KoxBox zei:Dat komt nog wel.luchtigtoetje zei:ja ik herinner me alles nog perfect. dat vind ik zo fijn aan drugs. ik vergeet bijna nooit iets![]()
![]()
Tomaat zei:Ik draag een souvenir nog een weekje op mij... What a night!
luchtigtoetje zei:Tomaat zei:Ik draag een souvenir nog een weekje op mij... What a night!
ik ben nieuwsgierig! een zuigzoen? henna? armbandje?
Tomaat zei:luchtigtoetje zei:Tomaat zei:Ik draag een souvenir nog een weekje op mij... What a night!
ik ben nieuwsgierig! een zuigzoen? henna? armbandje?
Had gekund, maar neen. 3 draadjes aan mijn linkeroog, gevallen rond 9uur onderweg naar huis![]()
luchtigtoetje zei:wat ben je gehecht? dan ben je aardig hard gevallen kerel![]()
Xeloc zei:Volgens mij is het een (IJs)beren poncho
Xeloc zei:Ik mocht hem alleen niet over mijn hoofd doen (hier wel) van de bouncer... en aangezien ik dronken was had ik daar schijt aan en hebben ze hem afgepakt.
Heb hem wel weer terug gekregen, na een hoop gescheld omdat ik niet wist waar ze hem hadden neergelegd!