Overgeven cocaïne

Poedelke

Experimenterende gebruiker
Hoi,
Iemand tips tegen het misselijk en braken tijdens coke gebruik ik heb een heel lange tijd dagelijks een paar gram gebruikt en nooit last gehad van overgeven ik ben al effe gestopt met het dagelijks gebruik nu af en toe doe ik het nog wel eens zoals vandaag, ik weet van me zelf wat ik aan kan en niet. Ik moet gal overgeven nu een paar lijntjes later en het word maar niet beter ik blijf maar overgeven en mijn buik blijft maar draaien tis op dit moment zo erg dat ik geen lijn meer wil nemen dit heb ik nog nooit gehad de dealer zegt dat da zou komen omdat de coke 93% puur is maar daar geloof ik helemaal niets van 😅

Laatst bewerkt:

Plex

Badass junkie
Hoi,
Ik vroeg mij af als er nog mensen zijn die moeten overgeven van de coke en als je der iets tegen kan doenik heb een heel lange tijd dagelijks een paar gram gebruikt en nooit last gehad van overgeven ik ben al effe gestopt met het dagelijks gebruik nu af en toe doe ik het nog wel eens zoals vandaag, ik weet van me zelf wat ik aan kan en niet. bij de eerste lijn die ik nam moetst ik meteen gal overgeven nu een paar lijntjes later en het word maar niet beter ik blijf maar overgeven en mijn buik blijft maar draaien tis op dit moment zo erg dat ik geen lijn meer wil nemen dit heb ik nog nooit gehad de dealer zegt dat da zou komen omdat de coke 93% puur is maar daar geloof ik helemaal niets van 😅
Ik wordt persoonlijk altijd erg misselijk van stims, waarom geen idee. Met bijna alle stims is er wel iets van ongemak. Cocaïne is daarbij voor mij ook geen uitzondering. Zo ver als overgeven komt het dan bij mij meestal weer niet. Probeer eens te gebruiken op redelijk lege maag, dit lijkt voor mij altijd te helpen. 4 uurtjes van tevoren wat groente, fruit, caesar salade bijvoorbeeld. Dus geen vaste, vettige voeding en een redelijk lege maag.

Poedelke

Ja heb van twee verschillende dealers gehad vandaag van de eerste was alles oké niet misselijk of so maar bij de tweede wel dus kan dan misschien ook aan de sos liggen? Maar wat dan?

Plex

Badass junkie
Ja heb van twee verschillende dealers gehad vandaag van de eerste was alles oké niet misselijk of so maar bij de tweede wel dus kan dan misschien ook aan de sos liggen? Maar wat dan?
Licht waarschijnlijk aan de versnijdingsmiddelen, als er veel cafeïne in zit kan het behoorlijk misselijkmakend zijn. bijvoorbeeld.. Het beste wat je kan doen is laten testen, dan weet je wat er in zit.. hoe is het verder kwa efffect?

Plex

Badass junkie
De versnijdingsmiddelen Levamisol of Fenacetine zouden je ook misselijk kunnen maken, beter even laten testen dus.

Poedelke

Licht waarschijnlijk aan de versnijdingsmiddelen, als er veel cafeïne in zit kan het behoorlijk misselijkmakend zijn. bijvoorbeeld.. Het beste wat je kan doen is laten testen, dan weet je wat er in zit.. hoe is het verder kwa efffect?
door het misselijk zijn en overgeven is het effect er nie echt zoals het moet tis nie dat ik niets voel maar ook nie wauw

Poedelke

Ja spijtig eigenlijk dat je in België niet kan testen
En dat denk ik niet hoor heb nooit last van iets gehad tijdens gebruik of daarna nu het kan altijd maar het is de heletijd goed gegaan tot ik van sos wisselde

Plex

Badass junkie
Ja spijtig eigenlijk dat je in België niet kan testen
En dat denk ik niet hoor heb nooit last van iets gehad tijdens gebruik of daarna nu het kan altijd maar het is de heletijd goed gegaan tot ik van sos wisselde
Woon je niet in de buurd van de grens, of is dat te ver?

Plex

Badass junkie
Ik ga er nu gewoon vanaf blijven want dit is gewoon niet meer fijn voel me echt nie zo goed er van. Maar nu is de vraag is het slim om nu een joint te roken dat ik kan slapen?
Als ik misselijk ben en wiet ga roken is het een ramp, als niet overgeven. Normaal wordt ik er al snel misselijk van. Als jij van wiet verwekte of misselijkheid ervaart zou ik even wachten. Misschien sowieso even afwachten hoe lang de misselijkheid aanhoud. Als je je snel goed voelt, snel een joint. Afwachten zou ik doen als ik in jouw schoenen zou staan maar de keuze is aan jouw.

Poedelke

Als ik misselijk ben en wiet ga roken is het een ramp, als niet overgeven. Normaal wordt ik er al snel misselijk van. Als jij van wiet verwekte of misselijkheid ervaart zou ik even wachten. Misschien sowieso even afwachten hoe lang de misselijkheid aanhoud. Als je je snel goed voelt, snel een joint. Afwachten zou ik doen als ik in jouw schoenen zou staan maar de keuze is aan jouw.
Ik rook normaal altijd als ik gebruikt heb dan kan ik goed slapen heb daar vandaag ook opgerekt dat ik ging roken want moet straks werken en van men eigen val ik niet in slaap maar ik ga alsnog wachten tot de misselijkheid wat minder is

• Like
Waarderingen: Plex

Poedelke

Kan je niet iemand vragen het tet testen wie Nederlands is?
Goh heeft dat veel nut om te laten testen? ik ga nu zowieso even niets meer doen en volgende keer haal ik niet meer bij hem en hopen dat het dan beter gaat als nu

• Like

Plex

Badass junkie
Tuurlijk hou je op de hoogte
Top!
Goh heeft dat veel nut om te laten testen? ik ga nu zowieso even niets meer doen en volgende keer haal ik niet meer bij hem en hopen dat het dan beter gaat als nu
Snap dat het een heel gedoetje is, zeker voor jouw als Belg. Maar misschien niet perse wat je nu hebt testen maar de komende, van te voren zegmaar. Zo kan je dit soort ongein nog een beetje tegen gaan en kan je je dosis aanpassen op je sterkte etc. Deze batch zou ik inderdaad gewoon weggooien met al die troep wat er doorheen gegooid wordt

Poedelke

Top!

Snap dat het een heel gedoetje is, zeker voor jouw als Belg. Maar misschien niet perse wat je nu hebt testen maar de komende, van te voren zegmaar. Zo kan je dit soort ongein nog een beetje tegen gaan en kan je je dosis aanpassen op je sterkte etc. Deze batch zou ik inderdaad gewoon weggooien met al die troep wat er doorheen gegooid wordt
Tis da he er zit zo veel troep in want ik haal ook niet zomaar bij mensen die ik nie ken of niet vertrouw nu deze dealer had ik nu van een vriend gekregen had die dealer ook zelf gestuurd om te zeggen dat ik er echt niet tegoed van was en zijn antwoord is dan is 93% dus is te sterk voor jou ma da kan toch nooit zo puur?

Poedelke

Snap dat het een heel gedoetje is, zeker voor jouw als Belg. Maar misschien niet perse wat je nu hebt testen maar de komende, van te voren zegmaar.

En ik haal impulsief tis nie da ik ga halen voor de week erna ik beslis en haal altijd de zelfde dag dus niet op voorhand dus testen zit er niet echt in voor mij

Plex

Badass junkie
Tis da he er zit zo veel troep in want ik haal ook niet zomaar bij mensen die ik nie ken of niet vertrouw nu deze dealer had ik nu van een vriend gekregen had die dealer ook zelf gestuurd om te zeggen dat ik er echt niet tegoed van was en zijn antwoord is dan is 93% dus is te sterk voor jou ma da kan toch nooit zo puur?
Die sterkte is onmogelijk inderdaad. Max 88% maar dat heb ik nooit in het 'echt' gezien

Plex

Badass junkie
Snap dat het een heel gedoetje is, zeker voor jouw als Belg. Maar misschien niet perse wat je nu hebt testen maar de komende, van te voren zegmaar.

En ik haal impulsief tis nie da ik ga halen voor de week erna ik beslis en haal altijd de zelfde dag dus niet op voorhand dus testen zit er niet echt in voor mij
Is het voor jouw een probleem/aan het worden? Gebruik je alleen of met anderen?

Poedelke

Is het voor jouw een probleem/aan het worden? Gebruik je alleen of met anderen?
Ik heb men probleem er al mee gehad al een paar keer maar ben nu op het punt dat ik 9/10 nee tegen men eigen kan zeggen en dan af en toe mislukt da en gebruik ik weer een keer en dan een lange tijd niet tot ik weer toe geef aan men craving en ik ben nu alleen ja

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Het kan ook gewoon zijn dat je een buikgriep opgelopen hebt.
Gal overgeven is daar wel een symptoom van.
Buik en andere virussen heersen momenteel wel.

• Like

Plex

Badass junkie
Ik heb men probleem er al mee gehad al een paar keer maar ben nu op het punt dat ik 9/10 nee tegen men eigen kan zeggen en dan af en toe mislukt da en gebruik ik weer een keer en dan een lange tijd niet tot ik weer toe geef aan men craving en ik ben nu alleen ja
Dus er is voorruitgang, fijn! Probeer leuke dingen/hobby's te doen wanneer je wilt gebruiken. De grootste cravings komen bij mij altijd met verveling, ik ga dan vaak een wandeling in het bos maken, muziek maken ecv.

Poedelke

Dus er is voorruitgang, fijn! Probeer leuke dingen/hobby's te doen wanneer je wilt gebruiken. De grootste cravings komen bij mij altijd met verveling, ik ga dan vaak een wandeling in het bos maken, muziek maken etv.
Ooh mijn cravings komen heel random en best wel vaak op ookal ben ik bezig met iets dat is precies een pop-up in men hoofd die ik nie kan uitzetten en die de heletijd in beeld springt

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
voor het gebruik voelde ik me prima maar is inderdaad een mogelijkheid

Heb dat vroeger ook wel eens gehad.
Was nooit misselijk van een stimulant en vooraf ook niets te merken tot ik 10 keer het toilet dichtbij zag.
Verdict was een buikgriepje.
Door stimulanten gaat je immuunsysteem een pitje lager draaien plus dat ze ook de maag wat belasten.
1 + 1 is 2 en het virus kan makkelijk toeslaan dan.

Poedelke

Was nooit misselijk van een stimulant en vooraf ook niets te merken tot ik 10 keer het toilet dichtbij zag.
Door stimulanten gaat je immuunsysteem een pitje lager draaien plus dat ze ook de maag wat belasten.
Zullen straks zien hoe ik me voel na wat slaap

• Like

Plex

Badass junkie
Drugs maken je vatbaar, ik gebruikte 2 weken dagelijks disso's en gelijk ziekenhuis in

Poedelke

Zullen straks zien hoe ik me voel na wat slaap
Drugs maken je vatbaar, ik gebruikte 2 weken dagelijks disso's en gelijk ziekenhuis in
ooh das wel heel heftig

Bovenaan