Oxycodone Verslaving

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

transformated

Bewuste gebruiker
Voor mensen die er moeite mee hebben en die er echt vanaf willen zou ik zeggen als dit een optie is voor je, ga naar je huisarts of een dokter in het ziekenhuis. Je hoeft totaal niet bang te zijn, ze zullen niet bijten. Je legt gewoon eerlijk je verhaal uit en ze zullen wel helpen. Dan gaat hij/zij een schema maken waarmee je gaat afbouwen en als je daaraan houd kan het zeker lukken. Met ik hebben ze het met Suboxone en Diazepam gedaan. De Suboxone voor de ontwenning van de Oxycodone, dan heb ik bijna tot geen last ervan behalve het zweten en me lichaam dat kapot was. De Suboxone kreeg ik eerst 2mg om 14uur en dan 2mg om 20uur. De dag erop was het om 8uur 2mg, dan om 2uur 4mg en om 8uur 4mg. De dag daarna 4mg om 8uur, om 14uur 4mg en om 20uur nog eens 4mg. Dan heb ik dat schema volgehouden voor een paar dagen en dan zijn we vermindert van 12mg naar 10mg. Dan van 10mg naar 8mg, dan naar 6mg, dan naar 4mg, dan naar 2,5mg, dan naar 2mg, dan naar 1,5mg, dan naar 1mg, dan naar 0,75mg, dan naar 0,50mg, dan naar 0,25mg en dan naar 0mg. Toen ik op nul zat had ik praktisch geen last. Dan kreeg ik ook Diazepam wat helpte tegen de lichamelijke ontwenning. De suboxone hadden ze eerst opgebouwd van 4mg naar 12mg en dan van 12mg langzaam naar 0mg. Als dat dan gedaan was dan bouwde we de diazepam af. Daarvan nam ik er 4x per dag van 10mg en als ik wou mocht ik altijd 1 vragen als ik het wat moeilijk had. De diazepam kreeg ik om 8uur, 12uur, 16uur en 20uur. De Diazepam werd dan om de 3 dagen met een 5mg vermindert. In de middag om 12uur werd de eerste dan weggehaald, dan die van 16uur, dan die van 8uur en dan die van 20uur.

Hopelijk kan dit de mensen helpen die het moeilijk hebben, want als er iemand zou zeggen zou ik het 1x proberen zou ik zeggen van NIET DOEN want 1x is genoeg en je bent vertrokken met de trein. Wees zeker niet bang om hulp te zoeken, ze zijn er om je te helpen en ze gaan je niet scheef aankijken.

Emma morfine

Experimenterende gebruiker
Hallo transformatie. Ik ga ook detoxen, van morfine. Maar mij hebben ze verteld dat ik geen diazepam mocht nemen in combinatie met suboxone. Was dat bij jou geen probleem? Groetjes Emma

transformated

Bewuste gebruiker
Het is wel wat lang om te lezen.
Ben weer eind zomer hervallen maar deze keer was het wel anders. Heb eind augustus iemand leren kennen die lyrica en zolpidem nam. Heb een paar pillen mee gehad van die kerel. Ik weet nog goed ik nam 2 lyrica en ik werd high/zat ervan en met die zolpidem erop was het 10x erger. Toen ging ik meerdere keren gaan zuipen in de week. Ik weet zelf meer dan de helft er niet meer van. Heb geen flauw idee hoe ik zelf ging werken. Achter een paar weken nam ik al rond de 30-40 lyrica's met 10 zolpidem's ad fundum. Nu dit had achter een tijd geen effect meer en ben ik weer naar de goeie ouwe oxycodone en benzo's gegaan. Ik weet niet dat dit aan me tolerantie lag maar achter 2 dagen zat ik alweer 180mg ochtend en avond, de lormetazepam die nam ik soms ochtend maar dat was maar 4mg om rustig te zijn maar s'avonds als ik om 22u thuiskom dan was het snoeperen. Nu het was eind november en ik ben gestopt met werken en dan ging het berg afwaarts. Nu we zijn begin januari en het meeste van me geld was er doorgevlogen. Als ik moest raden zat ik rond de 600-700mg oxy per dag en lormetazepam die weet ik niet echt. Nu ik had nog 4 pillen over van oxy en een paar lormetazepam. Ik had besloten ze in 1 keer te nemen zo moest ik niet 2 dagen 1 pilletje s'ochtends en s'avonds nemen. Nu de eerste dag ging nog redelijk ik was nog vlug achter drank en eten zo moest ik niet naar buiten de komende week. Ik kan niet precies zeggen wat er gebeurde sommige dagen want ik had alle ontwenningsverschijnselen die er waren. Wat ik wel weet toen ik in bed lag te creperen kwam er een gevoel in me bors en dit ging door heel me lichaam en dit had ik nog nooit gehad, ik was plots me verstand kwijt en het enige wat ik ervan weet is dat ik roepte HELP ME en LAAT HET STOPPEN, ik heb me kneukels open geschaafd van op de muren de slaan. Ik denk dat dat 2 dagen geduurd heeft maar ik kan het niet precies zeggen om dat het meeste zwarte gaten zijn, nu iets van 1 week later was ik kapot heb me geforceerd om naar de winkel te gaan, ik heb me wel om de 5 minuten gezet omdat ik praktisch ging flauwvallen achter 30 minuten was ik toch thuis geraakt. Hierachter heb ik nog 1 weekje last gehad van de lichamelijke ontwenning maar dat was in mindere maten. Nu ik voelde me redelijk goed maar toen kwam er een maat en hij wou een wat xtc doen speed. Ik zat nog met de drang maar heb het helaas toch gedaan. Die pil xtc voelde natuurlijk hemels en dan zijn we 4 dagen gaan snuiven. Had het hem gevraagd dat het geen kwaad kon maar hij zij van niet, ik wist beter maarja.
1 van de grootste fout die ik deed op dat moment. Ik heb daarna nog 4 dagen liggen ontwennen en ik had precies een andere persoonlijkheid die dagen. Nu ik voelde me terug normaal gaan maar toen wist ik dat het gedaan moest zijn, ik kreeg zelf kippenvel deze keer hoe serieus ik was, het is gewoon teveel geweest ik voel weer alles ik zie wie ik pijn heb gedaan. Had ook al 3 weken praktisch insomnia in mijn ogen. Het was gewoon veel te zwaar die cold turkey, ik kan het gewoon niet meer doen. Toen ben ik naar de huisdokter geweest die wist al 3 jaar van de situatie. Ik heb met hem gepraat over hoe het ging en hij weet dat gewone slaappillen niet echt veel doen bij mij. Dus heeft ie meprobamaat 300mg voorgeschreven, heb wel naar 4 apothekers moeten gaan het was bijna niet te krijgen omdat het niet meer veel gemaakt word. Ik heb het 2 uren voor het slapen gegaan genomen en jezus had zeker me gebeden gehoord. Ik kwam wel om de 40 minuten wakker, maar heb zeker 10 keren gedroomd, met een liquid droom die ik ook erbij had. Nu me slapen is nog altijd slecht maar beter, heb soms nog een kleine craving maar daar heb ik trucjes voor. Ik eet ook voor de eerste keer gezonder en sport weer wat helpt om de goede energie te hebben en ook voor me goed te voelen. Ik weet niet waarom maar het is wel alsof ik me slimmer voel, maar dat droom ik zeker. Ik denk dat het me alleen gelukt is omdat ik het karakter van me pa mee heb. Nu ik zeg het rechtuit omdat het misschien ongeloofwaardig klinkt voor sommige mensen, maar ik kan alleen me verhaal schrijven zodat het misschien iemand helpt.

transformated

Bewuste gebruiker
Hallo transformatie. Ik ga ook detoxen, van morfine. Maar mij hebben ze verteld dat ik geen diazepam mocht nemen in combinatie met suboxone. Was dat bij jou geen probleem? Groetjes Emma
Diazepam is voor ontwenningsverschijnselen ik kreeg er 4 per dag toen ik in het ziekenhuis lag.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan