transformated
Badass junkie
Voor mensen die er moeite mee hebben en die er echt vanaf willen zou ik zeggen als dit een optie is voor je, ga naar je huisarts of een dokter in het ziekenhuis. Je hoeft totaal niet bang te zijn, ze zullen niet bijten. Je legt gewoon eerlijk je verhaal uit en ze zullen wel helpen. Dan gaat hij/zij een schema maken waarmee je gaat afbouwen en als je daaraan houd kan het zeker lukken. Met ik hebben ze het met Suboxone en Diazepam gedaan. De Suboxone voor de ontwenning van de Oxycodone, dan heb ik bijna tot geen last ervan behalve het zweten en me lichaam dat kapot was. De Suboxone kreeg ik eerst 2mg om 14uur en dan 2mg om 20uur. De dag erop was het om 8uur 2mg, dan om 2uur 4mg en om 8uur 4mg. De dag daarna 4mg om 8uur, om 14uur 4mg en om 20uur nog eens 4mg. Dan heb ik dat schema volgehouden voor een paar dagen en dan zijn we vermindert van 12mg naar 10mg. Dan van 10mg naar 8mg, dan naar 6mg, dan naar 4mg, dan naar 2,5mg, dan naar 2mg, dan naar 1,5mg, dan naar 1mg, dan naar 0,75mg, dan naar 0,50mg, dan naar 0,25mg en dan naar 0mg. Toen ik op nul zat had ik praktisch geen last. Dan kreeg ik ook Diazepam wat helpte tegen de lichamelijke ontwenning. De suboxone hadden ze eerst opgebouwd van 4mg naar 12mg en dan van 12mg langzaam naar 0mg. Als dat dan gedaan was dan bouwde we de diazepam af. Daarvan nam ik er 4x per dag van 10mg en als ik wou mocht ik altijd 1 vragen als ik het wat moeilijk had. De diazepam kreeg ik om 8uur, 12uur, 16uur en 20uur. De Diazepam werd dan om de 3 dagen met een 5mg vermindert. In de middag om 12uur werd de eerste dan weggehaald, dan die van 16uur, dan die van 8uur en dan die van 20uur.
Hopelijk kan dit de mensen helpen die het moeilijk hebben, want als er iemand zou zeggen zou ik het 1x proberen zou ik zeggen van NIET DOEN want 1x is genoeg en je bent vertrokken met de trein. Wees zeker niet bang om hulp te zoeken, ze zijn er om je te helpen en ze gaan je niet scheef aankijken.
Hopelijk kan dit de mensen helpen die het moeilijk hebben, want als er iemand zou zeggen zou ik het 1x proberen zou ik zeggen van NIET DOEN want 1x is genoeg en je bent vertrokken met de trein. Wees zeker niet bang om hulp te zoeken, ze zijn er om je te helpen en ze gaan je niet scheef aankijken.