P.azurescens

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Beste reizigers,

Gisteren heb ik mijn begeven aan een relatief nieuwe soort paddestoelen, de P.azurescens. Deze zoude de hawaiiaanse in potentie moeten overschrijden en voor ongekende visioenen moeten zorgen. Gitseren is er echter helemaal niets van gekomen. Zelfs nadat ik 2x de aangerade dosis tot mij had genomen kwamen er geen visioenen opzetten. Ik vraag mij af of iemand anders wel eens "ineffectieve" paddestoeltjes heeft gehad of dit gebrek aan werking kan verklaren.

Ik groet u, Spirit Quest

pepito

Bewuste gebruiker
Spirit Quest zei:
Beste reizigers,

Gisteren heb ik mijn begeven aan een relatief nieuwe soort paddestoelen, de P.azurescens. Deze zoude de hawaiiaanse in potentie moeten overschrijden en voor ongekende visioenen moeten zorgen. Gitseren is er echter helemaal niets van gekomen. Zelfs nadat ik 2x de aangerade dosis tot mij had genomen kwamen er geen visioenen opzetten. Ik vraag mij af of iemand anders wel eens "ineffectieve" paddestoeltjes heeft gehad of dit gebrek aan werking kan verklaren.

Ik groet u, Spirit Quest

nee nimmer inactieve gehad, en ken dan aardig wat soorten, shop en wildpluk. werking is sterk afhankelijk van maaginhoud en manier van consumptie. Slok ze bijv. weg met red bull en je merkt nog nauwelijks iets. Veel zoetigheid gebruikt??

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik ben een behoorlijk ervaren gebruiker. De paddestoelen heb ik in natuurlijk vorm geconsumeerd (gewoon vers) en goed gekauwd. Verder geheel van suiker en vitamine C onthouden. De hele dag gevast, enkel s' avonds nog een minimale hoeveelheid voedesel tot me genomen. Eigenlijk heb ik het precies gedaan zoals anders, alleen deze keer geen effect. De shop waar ze gekocht zijn is 100% ok bevonden, nog nooit slechte ervaringen met hun producten gehad.

flashkop

Bewuste gebruiker
Suikers helpen niet tegen trippen hoor, dit is gewoon een gedacht dat de meesten hebben.
Anti psychotica daarintegen werken zekers, moet je die mss nemen ivm een psychose of een depressie of iets in die aard?
Ook heroine, morfine en dergelijke downers gaan de werking tegen, mss een shotje gezet daarvoor? :P

pasquali

Bewuste gebruiker
de psilocybe azurescens zijn de meest potente paddestoel ooit gevonden in nieuw zeeland als ik me niet vergis.
Ze worden in een vrij lage dosering verkocht , ik heb z e ook gegeten en ik vind ze best wel powerful maar dan moet je wel een gram of tien aanhouden en niet 8 gram

Bovenaan