Paar minuten

Deranged

Badass junkie
Ik blijf verhalen horen dat basecoke een effect geeft van een paar minuten. Mij lijkt dit te waanzinnig voor woorden, als dat zo is waarom zou je het dan uberhaupt gebruiken? Een paar minuten je eigen lekker voelen en daarna in een helse crash, lijkt mij nou niet bepaald plezierig, een paar minuten. Dan zit een echte crackhead dus eigenlijk heel de dag te roken? Ik snap het allemaal niet meer hoor, vertel me alsjeblieft hoe het in z'n werk gaat. :confused:

Deranged

Badass junkie
Een sigaret? We hebben het hier over drugs he, het effect van de drug dat zo kort duurt. Zie daar de lol niet zo van in. En lijkt me erg onpraktisch.

Kim

Wijs gebruiker
je houd het zo lang mogelijk in en dan voel je je heel lekker
en als het uit begint te werken dan kom je en een hele erge crash dus neem je nog een trekje dus eigelijk rook je dan best veel om toch dat lekkere gevoelt e houden

Deranged

Badass junkie
Als ik tabak rook voel ik daar normaal gesproken verder niks bij dus welke paar minuten jij bedoelt is voor mij een raadsel.

spacekonijn

Badass junkie
Deranged zei:
Als ik tabak rook voel ik daar normaal gesproken verder niks bij dus welke paar minuten jij bedoelt is voor mij een raadsel.

ik word de laatste tijd een paar minuten ontzettend suf van tabac , echt zwaar irritant

Bal0n

Badass junkie
Deranged zei:

..

Moet je nou altijd zo bijdehand en vermoeiend doen? Jij weet ook wel dat je van sigaretsel de eerste paar minuten wat voelt.

Deranged

Badass junkie
Ik snap echt niet waar je het over hebt kerelm moet je niet gelijk boos worden. Kreeg wel heel erg ff negatieve vibrasies door.

Bal0n

Badass junkie
Ok, ik zal nog een ander voorbeeld geven. Waarom snuif je speed? Je ondervindt er zoveel nadelen van?

Deranged

Badass junkie
Ik ben je helemaal kwijt man, ik weet het allemaal ff niet meer. Ik hoop dat we melk hebben, ga ik nu ff kijken.

spacekonijn

Badass junkie
bal0n probeert uit te leggen dat roken/speed/etc nadelen heeft maar je er toch voor kiest het te nemen omdat het verslavend is.
zelfde verhaal voor basecoke verslavingsdrang ligt hierbij alleen iets hoger , is toch niet zo ingewikkeld?

boy

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
bal0n probeert uit te leggen dat roken/speed/etc nadelen heeft maar je er toch voor kiest het te nemen omdat het verslavend is.
zelfde verhaal voor basecoke verslavingsdrang ligt hierbij alleen iets hoger , is toch niet zo ingewikkeld?

En natuurlijk de kick om een nog vettere rush te krijgen zorgt ervoor dat je uiteindelijk andere manieren gaat zoeken dan snuiven. Coke roken is wel een grote stap richting de 'verjunking' vind ik, en die stap vind ik zelf te groot.

Bal0n

Badass junkie
spacekonijn zei:

:wink:

Deranged

Badass junkie
Stel dat je zin heb om een beetje te basen. Je begint te bellen, vertrekt naar een bepaalde locatie en uiteindelijk lukt het om een zo'n stukske coke te bemachtigen.(Ze zullen niet per 1 verkocht worden gelukkig heb ik geen idee hoe dat zit maar stel dat dat het enige is wat de dealer nog heeft op dat moment) Je gaat snel weer naar huis daar pak je je pijp je doet de billy erin trekt alles ineen keer je longen in blaast uit en weg ben je, paar minuten later zit je in de crash en voel je je gewoon kut. Die paar minuten je eigen goed voelen is echt het geld en al het gezeik eromheen waard geweest? Toen ik een keer coke snoof pakte ik de fiets en ging ik naar de shop koffie drinken, had er zin an. Maar op het moment dat ik de straat inreed was het uitgewerkt en kon ik het nog net opbrengen ff wat wiet te halen. Met crack zou ik nog niet eens de locale BP halen.

Wortel

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Stel dat je zin heb om een beetje te basen. Je begint te bellen, vertrekt naar een bepaalde locatie en uiteindelijk lukt het om een zo'n stukske coke te bemachtigen.(Ze zullen niet per 1 verkocht worden gelukkig heb ik geen idee hoe dat zit maar stel dat dat het enige is wat de dealer nog heeft op dat moment) Je gaat snel weer naar huis daar pak je je pijp je doet de billy erin trekt alles ineen keer je longen in blaast uit en weg ben je, paar minuten later zit je in de crash en voel je je gewoon kut. Die paar minuten je eigen goed voelen is echt het geld en al het gezeik eromheen waard geweest? Toen ik een keer coke snoof pakte ik de fiets en ging ik naar de shop koffie drinken, had er zin an. Maar op het moment dat ik de straat inreed was het uitgewerkt en kon ik het nog net opbrengen ff wat wiet te halen. Met crack zou ik nog niet eens de locale BP halen.
Sorry maar ik geloof niet dat jij ooit coke heb gesnoven :) Dat duurt wel wat langer als basen hoor

Deranged

Badass junkie
Nee ik heb inderdaad nog nooit coke gesnoven, zei dat om stoer te doen het waren van die snoepkettingen en dan verpoederd, btw echt een aanrader. Zoiets lekkers maak je zelden mee. Het duurt trouwens een minuut of 30 om vanaf hier met de fiets naar de meest dichtbijzijnde shop te komen, had het gevoel dat ik dat er nog ff bij moest vermelden. :smoke:

Deranged

Badass junkie
slipperman zei:
Dat duurt wel wat langer als basen hoor
En tot slot nog 1 klein dingetje en dat is dat ik je graag wilde bedanken dat je deze wijsheid met mij wilde delen. Had echt geen idee dat snuifcoke langer dan base duurt(hoeveel precies dan?) Ik sta altijd open om nieuwe dingen te leren en mijn dank is oneindig dat je ff de tijd hebt genomen om mij te helpen. Ik raak er bijna door ontroerd zelfs, nee laten we het maar niet zo ver komen. Nogmaals bedankt voor alles. :wave:

En natuurlijk nog mijn excuses dat ik loog over coke snuiven. Zag dit in de film gebeuren en het leek me leuk en stoer, dus daarom zei ik dat ik het zelf had gedaan. Snap nu dat ik het misschien beter niet had kunnen doen, ik was immers niet volledig geinformeerd en nu ben ik dus tegen de lamp gelopen. Zeer spijtig allemaal en hoop dat jullie me het kunnen vergeven.

Deranged

Badass junkie
Ik schaam me zo, voel me nu echt een vieze leugenaar.:cry: BTW zou je mij alsjeblieft nog een keer met je wijsheid kunnen verlichten en vertellen hoelang coke wel duurt? Iemand had het ooit is over 12 uur maar dit vond ik heel erg onwaarschijnlijk en ging er meteen al vanuit dat het gelul was.

A

Anonymous

Gast
Ik voelde me ongeveer 3 kwartier heel goed, en toen een beetje kut. Kon die nacht maar moeilijk slapen.

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
@ Deranged:
Je hoeft hiervoor heus niet voor schamen, hoor. Ik vergeef je wel.

Goedemorgen, wordt wel beetje stil hier.
Liggen jullie soms nog onder de dekens? Het is bijna s'middags. :smoke:

Wat betreft over Coke: beter niet aan beginnen, het is een troep.
** Geloof mij maar.** Wel een dure troep. :wink:

Sosje

Newbie
FF simpel uitlegge:

Crack of cocaine is niet te vergelijken met een pil of speed kwa gevoel vind ik.
Crack rook je omdat je dat gevoel zo lekker vind dat je het geld ervoor over hebt.
En het gaat ook om het hele gebeuren eromheen, het is spannend enzo.
Als je de werking van een pil 2 minute zou voelen had je het geld er niet voor over gehad en dat is bij coke en crack wel. ( bij mij dus crack ik snuif bijna nooit )

Als je echt wilt snappen waarom mensen dit doen moet je het zelf eens doen :grin: Dat snap je na de 1e keer al waarschijnlyk

Dacht zelf namelijk precies hetzelfde vroeger over coke...

Kim

Wijs gebruiker
Nee dat zeker niet

Maar de mensen die het gebruiken weten dat als ik zeg dat het het beste gevoel ooit is

Jeller

Badass junkie
Bal0n zei:
Ok, ik zal nog een ander voorbeeld geven. Waarom snuif je speed? Je ondervindt er zoveel nadelen van?
ik snap wel wat jullie bedoelen hoor.. allet2 hebben ju:llie ergens wel ene punt..

van een sigaret voel je wel iets maar niet veel en als het uitgewerkt is zit je niet in een crash..

maar de vergelijking met speed vind ik maar nutteloos, speed werkt 144 keer zo lang als crack dus das meer waar voor je geld

angie123

Bewuste gebruiker
Het is het beste en gevaarljkste gevoel wat je je maar kunt voorstellen!!!! Als je eenmaal een keer een hijs aan die pijp hebt genomen vergeet je je dat nooit meer van je leven. Toch weet je ook dat het heel gevaarlijk is waar je mee bezig bent en moet je sterk in je schoenen staan om er mee om te kunnen gaan. Toch vind ik niet dat je meteen als een junkie gezien moet worden als je wel eens based! Er zijn (weinig) mensen die er goed mee om kunnen gaan en het zo af en toe eens doen. Ik heb het er voor over, veel geld, zenuwen vooraf en een kut gevoel achteraf. En ja .........dat alles voor dat gevoel dat maar kort duurt maar dat ooooooo zooooooo lekker is :grin:

Bovenaan