Na 9 keer paddo's gedaan te hebben, waarvan de laatste 3x 20 gram hawaii, wordt het toch minder leuk als dat het geweest is. Dus ik heb hier de vraag, hoe kan ik mijn trip harder/langer maken zonder nou nog meer van die paddenstoelen te eten/kopen? Ik had al wat suggesties gekregen van wat maten:
- Echt pure chocola
- Blowen
- Alcohol (na hoogtepunt dan anders ga ik persoonlijk over m'n nek)
Het ligt 'm ook niet aan de tijd tussen de trips, aangezien ik zo'n jaar geleden ben begonnen en het vanaf toen redelijk gelijk heb verdeeld.
Ik zou naar wat andere drugs op zoek kunnen gaan en heb dan ook al LSD gedaan maar ik blijf erbij dat paddo's toch echt het vetste zijn
Als het goed is heb ik binnenkort ook wat 2CB tot m'n beschikking dus dan gaan we dat ook is proberen.
Als jullie leuke suggesties hebben zal ik er naderhand wel een reportje van maken
ook van de LSD die ik binnenkort weer ga doen.
- Echt pure chocola
- Blowen
- Alcohol (na hoogtepunt dan anders ga ik persoonlijk over m'n nek)
Het ligt 'm ook niet aan de tijd tussen de trips, aangezien ik zo'n jaar geleden ben begonnen en het vanaf toen redelijk gelijk heb verdeeld.
Ik zou naar wat andere drugs op zoek kunnen gaan en heb dan ook al LSD gedaan maar ik blijf erbij dat paddo's toch echt het vetste zijn
Als het goed is heb ik binnenkort ook wat 2CB tot m'n beschikking dus dan gaan we dat ook is proberen.
Als jullie leuke suggesties hebben zal ik er naderhand wel een reportje van maken