Paddo probleem

Petard

Experimenterende gebruiker
Na 9 keer paddo's gedaan te hebben, waarvan de laatste 3x 20 gram hawaii, wordt het toch minder leuk als dat het geweest is. Dus ik heb hier de vraag, hoe kan ik mijn trip harder/langer maken zonder nou nog meer van die paddenstoelen te eten/kopen? Ik had al wat suggesties gekregen van wat maten:
- Echt pure chocola
- Blowen
- Alcohol (na hoogtepunt dan anders ga ik persoonlijk over m'n nek)
Het ligt 'm ook niet aan de tijd tussen de trips, aangezien ik zo'n jaar geleden ben begonnen en het vanaf toen redelijk gelijk heb verdeeld.

Ik zou naar wat andere drugs op zoek kunnen gaan en heb dan ook al LSD gedaan maar ik blijf erbij dat paddo's toch echt het vetste zijn :mrgreen:
Als het goed is heb ik binnenkort ook wat 2CB tot m'n beschikking dus dan gaan we dat ook is proberen.

Als jullie leuke suggesties hebben zal ik er naderhand wel een reportje van maken :wink: ook van de LSD die ik binnenkort weer ga doen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
pff 20 gram hawaiaantjes gaan vervelen? ik was met 20 gram echt helemaal weg.

Je kan een MAO remmer gebruiken. Dit versterkt de trip, laat het wat langer duren en de trip wordt ook iets anders naar mijn mening.

Chocola bevat ook mao remmende stoffen, alleen is dit zo goed als te verwaarlozen. Het makkelijkste is om 2a 3 gram peganum harmala te nemen. Dit zijn zaden die je moet vermalen, en dit kan je dan door wat water doen (is wel super ranzig) of in capsules (aanrader). Je neemt dan de harmala zo'n 20 min voordat je de paddo's neemt.

Je zou ook ayahuasca kunnen proberen. Dit vind ik echt veel mooiere CVS geven. Dit kan wel echt heftig uitpakken en lees je er goed over in! Het wordt namelijk als medicijn gebruikt, je moet het niet zomaar effe nemen voor de fun.

Viel SpaB :wave:

Petard

Petrovic zei:
Het makkelijkste is om 2a 3 gram peganum harmala te nemen. Dit zijn zaden die je moet vermalen, en dit kan je dan door wat water doen (is wel super ranzig) of in capsules (aanrader). Je neemt dan de harmala zo'n 20 min voordat je de paddo's neemt.

:hearteyes: Dit is een erg goede aanrader, ik las op azarius dat het me maar zo'n 5 euro gaat kosten voor 20 gram (genoeg voor 6x dus) en dat de trip tot 1.5x tot 2x zo hard gaat. Ook zou het 1-3 uur langer duren. Peganum Harmala ga ik zeker even halen. Iemand die weet of ze dit in de smartshop in Den Bosch verkopen?

azgaza

Badass junkie
Ik dacht ook aan mao-remmers, dit verlengt en verhevigt de trip sterk en heeft ook wat invloed op de trip zelf van wat ik heb gehoord. Het enige andere dat ik kan bedenken is gewoon nóg meer paddo´s eten?
Verder kan LSD als je dat leuk genoeg vond in hoge dosissen ook erg intens worden, dus dat kan ik ook nog aanraden als je van hard trippen houdt.

Atropa

Bewuste gebruiker
Neem Syrian Rue erbij of een andere sterke MAO. Let wel op want het kan zeer, zèèr krachtige trips opleveren. En uiteraard de voedingregels van MAO's in acht nemen.

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Atropa zei:
Neem Syrian Rue erbij of een andere sterke MAO. Let wel op want het kan zeer, zèèr krachtige trips opleveren. En uiteraard de voedingregels van MAO's in acht nemen.
Passiebloem is ook een optie. Verkopen ze bij de smartshop en is een mildere MAO-remmer dan Syrian Rue (peganum harmala). Zal de trip dus minder versterken en ik denk dat de trip dan ook minder lang gaat duren dan met Syrian. Hebben jullie alle 6 dat de trips niet sterk genoeg zijn van 20gr?
Anders misschien een keer een andere smartshop proberen? Of Philosopher's stoned, die geven op papier iets minder visuals als Hawaiiaanse, maar ze zijn erg goed en je hoort er ook echt alleen goede verhalen over. Buiten dat ze vies zijn dan.

Heeft er iemand wel eens wat bier geprobeerd in combi met een MAO-remmer? Geen zin om een trip te verneuken doordat ik ziek wordt en hoofdpijn krijg.

Petard

hodgepodge zei:
Passiebloem is ook een optie. Verkopen ze bij de smartshop en is een mildere MAO-remmer dan Syrian Rue (peganum harmala). Zal de trip dus minder versterken en ik denk dat de trip dan ook minder lang gaat duren dan met Syrian. Hebben jullie alle 6 dat de trips niet sterk genoeg zijn van 20gr?
Anders misschien een keer een andere smartshop proberen? Of Philosopher's stoned, die geven op papier iets minder visuals als Hawaiiaanse, maar ze zijn erg goed en je hoort er ook echt alleen goede verhalen over. Buiten dat ze vies zijn dan.

Philopher's stones heb ik overwegen de vorige keer dat ik in de smartshop was maar ik wil eigenlijk vette visuals en dat vind ik het mooiste van de trip. Ga ik zeker nog een keer doen, maar nu laat ik ze nog even links liggen.

Over die passiebloem, ik denk dat ik wel wat gewend ben dus ik ga het denk ik gewoon met Peganum Harmala proberen. Zal echter nog even duren, eerst een keer weer LSD :sunglasses:

edwin__

Belezen gebruiker
9x in 1 jaar.. wat dacht jij van tollerantie ?
das 1xper 1.3 maand dus simpel 3 keer per 4 maand.
het is een zeer simpel natuurlijke stof waartegen je lichaam zich snel wapend.
natuurlijk snap ik je enthousiasme maar als je echt weer wilt genieten zal ik je toch aanraden niet verder en verder te doseren maar nu gewoon een keer 3 maand te wachten je begint weer als een maagdje. ik had zelf al duidelijk aanwijsbare gewenning na 2 maand tussentijds.
natuurlijk is opvoeren een mogenlijkheid.. btw, lsd en paddo's hebben kruistollerantie en mocht je hier toch aan denken is het nooit slecht om even te pauzeren. wat ik persoonlijk ook erg belangrijk vind is dat je nuchter een trip ingaat. dwz. geen thc in je bloed (2 dagen van tevoren gewoon geen wiet aanraken hasj 3dagen uitlaten.)

zo denk ik erover, moet je zelf maar kijken wat je ermee doet :)

Petard

edwin__ zei:
9x in 1 jaar.. wat dacht jij van tollerantie ?
das 1xper 1.3 maand dus simpel 3 keer per 4 maand.
het is een zeer simpel natuurlijke stof waartegen je lichaam zich snel wapend.
natuurlijk snap ik je enthousiasme maar als je echt weer wilt genieten zal ik je toch aanraden niet verder en verder te doseren maar nu gewoon een keer 3 maand te wachten je begint weer als een maagdje. ik had zelf al duidelijk aanwijsbare gewenning na 2 maand tussentijds.
natuurlijk is opvoeren een mogenlijkheid.. btw, lsd en paddo's hebben kruistollerantie en mocht je hier toch aan denken is het nooit slecht om even te pauzeren. wat ik persoonlijk ook erg belangrijk vind is dat je nuchter een trip ingaat. dwz. geen thc in je bloed (2 dagen van tevoren gewoon geen wiet aanraken hasj 3dagen uitlaten.)

zo denk ik erover, moet je zelf maar kijken wat je ermee doet :)

Goede raad :) ik ga dat waarschijnlijk doen nadat ik de aankomende LSD trip en daarna nog een keer paddo's heb gedaan :P

Heb namelijk vandaag een zakje passiebloem gehaald(Peganum harmala had hij nog nooit van gehoord :confused:). Thee van zetten en jointjes van roken vertelde de verkoper me. Iemand weet van de dosering van dit goedje in zowel de thee als de joint?

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Hee, je bent toch wel goed voorgelicht over die Harmala of passiebloem? Dat zijn namelijk MAO-remmers.

Is vrij essentieel dat je even in de gaten houd wat je beter wel en niet kan eten en drinken om je trip niet te verneuken met misslijkheid of flinke hoofspijn.
Lees dit anders even door.

Dosering weet ik niet zeker, maar in 'uit je bol' staat dat je een paar koppen :confused: moet drinken een half uur voordat je de paddo's neemt. Maar daar staan wel meer dingen in waar ik sterk min twijfels over heb:
"De psylo is een prettig en onschuldig partymiddeltje" geeft echt een sterk verkeerd beeld voor iemand die het nog nooit heeft gedaan. Het is echt wel heftig de 1e keer en dat hij ze na 100x wel kan hebben op stap.... Ik was blij dat ik niet op stap ofzo was toen ik mijn 1e portie nam, want ik was echt niet in staat me normaal te gedragen.

Petard

hodgepodge zei:
Is vrij essentieel dat je even in de gaten houd wat je beter wel en niet kan eten en drinken om je trip niet te verneuken met misslijkheid of flinke hoofspijn.
Lees dit anders even door.

Hartstikke bedankt voor die link :wink: Ik zal die lijst uitprinten en die dag bijhouden als ik s' avonds paddo's ga doen. En voor de dag erna natuurlijk.

Bovenaan