Ok hehe eindelijk hier komen dus de foto's van de tweede vlucht , die van de eerste die post ik nog wel is een keertje.
- De totale opbrengst was ongeveer 200 gram.
- De gemiddelde opbrengst per paddestoel was ongeveer 25 gram
- De grootste paddestoel was ongeveer 30 cm. en woog maar liefst 41g!
Het zijn geen geweldige foto's maar enig idee van hoe enorm groot ze wel niet waren. Ik heb ze 1 dag te laat geplukt en daarom zijn ze beetje zwart geworden, de sporen hebben al los gelaten. Ik heb er een pen bij gezet om een beetje aan te kunnen geven hoe groot ze zijn , want dat miste ik bij andere foto's hier , je kon niet afleiden hoe groot ze waren door de rare hoek etc. Dus vandaar eff een vergelijking ik heb er ook 1 op de weegschaal gelegd en 1tje bij de lineaal ( dezelfde )
Nog een vraagje dus: Zijn de paddestoelen nu veel minder sterk ? Nee toch dat zal wel meevallen toch.
Graag nog wat reacties van de SUPER PADDO'S , want het was nogal werk dat uploaden etc.
have fun.
P.S. Weet iemand hoe ik de foto's kan posten dat je ze direct hier kan zien, ipv op de link te klicken ?
De opbrengst in de kweekset:
Opbrengst met vergelijking pen:
Totale opbrengst bij elkaar geplukt:
Nu nog wat foto's van de grootste van het stel!
Deze lieve jongeman was maar liefst meer dan 30 cm groot als je hem zou uittrekken (hij was nogal krom namelijk) En 40,14 gram!
Hier een foto op de weegschaal:
Hier foto in vergelijking met een pen:
Hier een foto naast de liniaal gewoon recht op gelegt al 26 cm

!
Zo volgens mij wederom een zee geslaagde vlucht

, was echter wel een pokkewerk dat posten , maar ze zijn zo mooi kon het niet laten. Ik vroeg me echter wel af ik vind deze echt heel erg groot maar is dit normaal of hebben wel meer mensen zulke paddo's ?
En Radeon915 zijn ze wat of vallen ze tegen ? Ben erg benieuwd wat je ervan vindt