Voor de lol heb ik laatst een extreem simpele paddokweekset gekocht. Ik wilde weleens zien hoe die paddestoeltjes groeiden. Na 1 dag zat er in het midden een klein wit laagje op het oppervlak. Na 9 dagen was er verder niets veranderd, maar na 11 dagen waren er ongeveer 7 minipaddestoeltjes verschenen
. Nu (4 dagen later) zijn ze al een stuk groter, echt ongelooflijk hoe snel ze groeien. Ik heb er nu zo'n 14 geteld.
De foto's zijn wat onduidelijk omdat de set in een plastic zak staat met vocht op de zijkanten.
Minipaddestoeltjes (paar dagen geleden):
Foto's die ik net gemaakt heb:
Echt leuk voor een keer, maar de volgende keer moet ik het helemaal zelf doen vind ik want hier heb ik niets van geleerd (behalve dan dat de paddestoeltjes heel hard groeien). Ze moeten trouwens nog even doorgroeien voor ik kan oogsten. Ik ben benieuwd
De foto's zijn wat onduidelijk omdat de set in een plastic zak staat met vocht op de zijkanten.
Minipaddestoeltjes (paar dagen geleden):
Foto's die ik net gemaakt heb:
Echt leuk voor een keer, maar de volgende keer moet ik het helemaal zelf doen vind ik want hier heb ik niets van geleerd (behalve dan dat de paddestoeltjes heel hard groeien). Ze moeten trouwens nog even doorgroeien voor ik kan oogsten. Ik ben benieuwd

)