Paddo's anaal

Lamp

Newbie
Hey mensjes,

Ik heb net al een beetje rond lopen zoeken, maar kon eigenlijk nergens het antwoord vinden.
Mijn vraag: Is het mogelijk om gedroogde Paddo's anaal in te brengen? (cubensis)
Mensen die het ooit geprobeerd hebben.. Werkt dit? Hoe is het effect?

Danku voor de reacties

groeten Lamp

Tigg

Belezen gebruiker
Het lijkt me niet, aangezien er in paddo's voor 99% uit niet-werkzame stof bestaat.

Het is mogelijk om de werkzame stof uit de paddo te extraheren dmv alcohol. Met dit extract zie ik enige kans dat het werkt.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Misschien als je gedroogde verpoeierd en ze dan in capsule's stopt? Heb je denk ik wel zo'n 20 flinke capsules nodig?

Denk dat zolang je niet een geconsentreerdere stof hebt het eigenlijk niet te doen is.

Dubz

Bewuste gebruiker
Heb ooit eens op vakantie een portie cubensis anaal naar binnen gestopt. Was niet echt plezierig, en na een uur merkte ik nog niets. Nog een uur gewacht, begon me een beetje vreemd te voelen maar buiten het gevoel dat ik erg moest poepen was er niets.
Nog een halve portie erin geduwd, maar omdat het niet zo fijn voelde gestopt.
Half uurtje daarna moest ik ongelooflijk poepen, en kwamen ze er allemaal weer uit. De meeste waren nog niet eens begonnen te verteren, dus dit duurt echt retelang.
Toen maar thee van gezet. :P

Arthur King

Wijs gebruiker
Wie weet ligt het aan mij, maar ik zie niet in wat een voordeel het zou hebben om paddo's anaal in te brengen? :confused:
Oraal smaakt wellicht niet al te best, maar samen met iets anders innemen (chocola ftw) werkt goed vind ik.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Dubz zei:
Half uurtje daarna moest ik ongelooflijk poepen, en kwamen ze er allemaal weer uit. De meeste waren nog niet eens begonnen te verteren, dus dit duurt echt retelang.

Je hebt thee gezet van de paddo's die je uitgepoept hebt? Moet heerlijke thee zijn geweest. :tearsofjoy:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
:tearsofjoy: Ik vraag me echt af wat je bezield als je paddo's in je reet wilt stoppen :P

Eet ze op of (als je de smaak niet trekt) zet er thee van ofzo.

Tigg

Belezen gebruiker
Het voordeel van anaal innemen lijkt mij geen misselijkheid, en misschien een sterkere trip.

Maar zoals ik in mijn vorige post zei kan je ook een extract van de werkzame stoffen in paddo's maken, heeft iemand dat weleens geprobeerd?

davy_xochi

Experimenterende gebruiker
De oude maya's gebruikten sommige hallucinogene planten in combinatie met alcohol anaal :beer:

Lamp

Newbie
haha..

heb t vanmiddag geprobeerd. Eerst een soort van thee gezet en slurrie en al naar binnen gespoten.
Het werkte voor geen meter.... na n uur nog geen effect.. Behalve dat ik keihard moest poepen.

Gelukkig maar 1.5 gram opgemaakt.

Volgende keer maar gewoon weer eten dan.. :(

TeKNoZem

Wijs gebruiker
LMAO. Dat was natuurlijk wel een beetje te verwachten, gezien de rest van de posts in dit topic.

Ach ja.. als lijntje bij buisje komt..

Dubz

Bewuste gebruiker
Lamp zei:
haha..

heb t vanmiddag geprobeerd. Eerst een soort van thee gezet en slurrie en al naar binnen gespoten.
Het werkte voor geen meter.... na n uur nog geen effect.. Behalve dat ik keihard moest poepen.

Gelukkig maar 1.5 gram opgemaakt.

Volgende keer maar gewoon weer eten dan.. :(
:grin: :grin: :grin:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Serieus, waarom paddo's rectaal innemen? Met andere stoffen kan ik het enigzins begrijpen, maar gedroogde paddestoelen is behoorlijk wat, dat neem je veel sneller in de maag op lijkt me.

Aalpoepert

Badass junkie
Dubz zei:
Heb ooit eens op vakantie een portie cubensis anaal naar binnen gestopt. Was niet echt plezierig, en na een uur merkte ik nog niets. Nog een uur gewacht, begon me een beetje vreemd te voelen maar buiten het gevoel dat ik erg moest poepen was er niets.
Nog een halve portie erin geduwd, maar omdat het niet zo fijn voelde gestopt.
EPIC WIN

Kermit

Experimenterende gebruiker
Petrovic zei:
Serieus, waarom paddo's rectaal innemen? Met andere stoffen kan ik het enigzins begrijpen, maar gedroogde paddestoelen is behoorlijk wat, dat neem je veel sneller in de maag op lijkt me.

Idd.. plus een portie paddos is heel wat meer om naar binnen te proppen dan een grammetje speed ofzo :tearsofjoy:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
4-HO-MET is dan weer zo'n rc'tje om te bemachtigen. Zelfde werking als psylo, lekker geconcentreerd. Ideaal voor rectale inname. :grin:

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Jezus zeg, lijkt me vrij logisch dat zoiets niet werkt.

Extraheer dan de psilocybine ofzo, daar maak je meer kans mee.
Denk dat het zeker dan wel zal werken.

Bovenaan