Sorry als ik dit weer omhoogschop ofzo, maar ik heb een vraag, en het leek me zo rommelig om een nieuw topic aan te maken.
Ik gebruik al een tijdje paddo's, en het is tot nu toe eigenlijk bijna altijd goed gegaan, in ieder geval niet ernstig fout. Ik heb 1 x overdags een flashback gehad, maar dat was eigenlijk wel prettig. Nu heb ik drie dagen geleden 's nachts ineen keer een bad flashback gehad. Ik had al best lang niets genomen, en ik blow ook al een tijdje niet meer. Het gekke met die flashback was dat het eigenlijk half een droom was. Dus ik wist niet goed of ik tripte, droomde of wakker was. De volgende ochtend vond ik het opzich wel een soort van grappige ervaring, omdat ik het me maar heel verwarrend herrinerde, en ik dacht dat het eenmalig was, maar toen ik de nacht daarna wilde gaan slapen zag ik allemaal kleuren in het donker, en ik wilde nu eens goed slapen in plaats van vaag trippen en denken dat je door het huis loopt terwijl je in je bed ligt enzo...maarja..uiteindelijk viel ik toch in slaap dus, maar er is niks gebeurd. deze nacht alleen merkte ik dat het weer begon. Toen heb ik heel moeilijk geprobeerd wakker te blijven, maar het gebeurde toch weer, met als gevolg dat ik weer een of andere rare soort droomtrip gehad heb, en ontzettend slecht geslapen heb. Misschien komt het door mijn slaaptekort, maar ik word hier toch wel een beetje chagrijnig van...is er misschien iemand anders hier die hier ervaringen mee heeft of een oplossing weet? mocht het ooit nog gebeuren..