paddo's en pure chocolade

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik heb al veel gehoord en gelezen over MAOi's en paddo's samen, en ik vroeg me af hoevaak ik met 1 portie paddo's zou kunnen doen als ik er pure chocolade bij neem.

Is het zo dat als ik de halve portie neem + een X hoeveelhijd choco ik toch net zo hard ga al zou ik de hele portie eten?

Zo ja tot hoe vet gaat dit door? Kan ik mijn portie zelfs door 4 of door 8 delen? En hoeveel pure chocolade moet ik nemen dan?

Bengt

Bewuste gebruiker
Zo werkt het niet denk ik.

Dat je zou 1/8 v portie nemen en halve kilo choco achteroverkapt en ze keiard tript. Nee kan niet.

Neem halve portie en een reep pure chocolade van 81%. dan zal het wel lichtjes versterken...

raging_bull

Bewuste gebruiker
Een hele reep! ??

Ik heb wel eens gelezen dat er paddorepen waren met de paddo's er al in verwerkt en daar neem je dan 4 blokjes van ofzo..

J0rrit

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
.. en dan merk je niets. Gewoon een heel portie en een halve reep, zou moeten werken.

jawel zeker, daar zitten mexicaanse en hawaiaanse in, een mix ervan, van zon hele reep voel je zeker wat, alleen niet zo hard.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Werkt het beter als je andere mao remmers gebruikt? Bijvoorbeeld de liaan die in dat DMT drankje verwerkt zit?

siriusmushroom

Experimenterende gebruiker
De vraag is wat heb je eigenlijk al voor ervaring met paddestoelen?

kom steeds vaker mensen tegen hier op het forum die mao remmers llen gebruiken in combo met stoeltjes. Hoe groot is de dosering paddestoelen die jij al hebt gebruikt? Mijn eigen persoonlijke mening, en het is dan ook niet meer als dat, is namelijk dat velen de werking van paddestoelen eerst eens moeten leren kennen.

Als je echt je trip wil versterken en niet meer als dat, eet dan eerst maar eens wat meer stoeltjes, laten we zeggen een goed zeventig gram verse cubensis of zo een goede twintig gram verse copelandia. Doe dit maar een keer of tien, en als je dan nog zoiets hebt van okee waar zou ik zo nogal kunnen uitkomen denk dan nog eens aan een mao remmer...

Een dagje vasten kan je trip ook veel interessanter maken. En je eigen intentie duidelijk krijgen doet ook wonderen...

Wat chocolade betreft, het maakt je trip iets 'interessanter'. De aangeraden dosering die ikzelf altijd hanteer is vijftig gram 'bitterchocolade' uit de bio shop, 90procent cacao en gemaakt met rietsuiker(veel beter als gerafineerde suiker). Let wel, dit kan een heuse aanslag op je maag zijn en overgeven kan een mogelijkheid zijn, wat trouwens super is als je je eraan kan 'overgeven'.

Maar zoals ik dus eerder zei, is allemaal afhankelijk van de dosering die je hanteert wat de paddestoelen betreft...Vooraleer je veel ervaring hebt met paddestoelen en vasten erbij zou ik andere dingen eerst laten voor wat ze zijn.

Onderschat onze kleine broeders niet :wink:

psilocybine

Bewuste gebruiker
Oh boy :(
ik zou er mee oppassen als je niet zoveel over die combinatie weet ..
ik had eventjes terug toen ik wat onwetender was
een hele protie colombiaanse met +- 14 repen noir noir chocolat van corte do'r
..
dat is pas hell

Daniel

Chocola/ passiebloem/ antidepressiva etc zijn MAO remmers, dat wil zeggen dat zij de werking van je enzymen tegenwerken.
Als dat gebeurt wil dat zeggen dat als je paddos hebt gegeten, de stoffen minder snel afgebroken kunnen worden( waardoor je trip dus langer is) en waardoor er vertraagde resistentie is( je trip wordt intenser).
Kijk hiermee uit, mijn advies is om gewoon meer paddos te nemen, dan weet je tenminste zeker dat het na een X aantal uur voorbij is.
Het is ook gevaarlijk om een slaappil te nemen met een MAO-remmer, omdat de werking dan langer kan duren.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
ALs je hard wilt trippen kun je inderdaad beter meer paddo;s doen, je kan dat beter doseren en MAOi's inschatten is vrij lastig. Als je wat meer ervaren bent kun je er 1-3 gram vermalen Peganum Harmala bijnemen, neem dan wel 2x minder paddo;s dan je normaal doet. Dit is echter alleen voor ervare trippers!

raging_bull

Bewuste gebruiker
Hmm, het was juist meer mijn intentie om op een halve portie even hard te trippen als op een hele portie.

Ik heb 7 keer paddo's gebruikt waarvan ik 1 keer een minder leuke ervaring had op golden teachers. Ging voor mijn gevoel iets te hard en geen goede setting. In elk geval bleek de setting achteraf pas niet goed te zijn.

siriusmushroom

Hier gaat het dus fout:

voor mijn gevoel veel te hard...

Ikzelf snap dit niet, hoezo te hard?

Als je bij 30gr paddos al zoiets hebt van: hmm das voor mijn gevoel te hard, blijf dan aub echt af van de maoremmers...

Probleem is nie het effect van de paddos, maar jouw gevoel, of miss nog iets beter jouw intentie en jouw verwachtingen. Indien je met paddestoelen wilt 'werken' dan moet je bereid zijn alles op te geven wat je ooit kende, alles achterwege te laten van wat je ooit als waarheid beschouwd hebt, loslaten die handel.

Het lijkt wel alsof paddestoelen alleszins niet het juiste middel voor jou is, zeker aangezien je dus zo met jezelf in de knoop ligt dat je in 1zin stelt dat het te hard ging voor je en de volgende op zoek gaat naar manieren om het sterker te maken...

Ik bedoel hier dus niets verkeerd mee he, maar bezint eer ge begint, en zoals ik jou vorige stukken lees moet je toch nog eens goed bij jezelf ten rade gaan en jezelf eens afvragen wat je hiermee net wilt...

Als je enkel op zoek bent naar een leuke lollige tijd, laat de paddestoelen dan voor wat ze zijn en ga je dan ergens iets anders scoren...Ik heb al vaak genoeg meegemaakt hoe dit anders niet goed af liep!! Nadat je enkele vrienden in het psychiatrische hospitaal ziet belanden en zelfmoord ziet plegen(wat gelukkig nniet lukte) dan ga je wel even nadenken...

Dit is geen speelgoed, en als je dit enkel voor de lol gebruikt, ben je er dan van bewust dat de paddestoelen je soms ook een moeilijke tijd kunnen voorschotelen, en dat je deze tijd enkel zonder kleerscheuren doorkomt als je je overgeeft aan de ervaring. Als jij een bepaalde ervaring van te voren bedacht heb zit je fout!

raging_bull

Bewuste gebruiker
siriusmushroom zei:
Hier gaat het dus fout:

voor mijn gevoel veel te hard...

Ikzelf snap dit niet, hoezo te hard?

Als je bij 30gr paddos al zoiets hebt van: hmm das voor mijn gevoel te hard, blijf dan aub echt af van de maoremmers...

Probleem is nie het effect van de paddos, maar jouw gevoel, of miss nog iets beter jouw intentie en jouw verwachtingen. Indien je met paddestoelen wilt 'werken' dan moet je bereid zijn alles op te geven wat je ooit kende, alles achterwege te laten van wat je ooit als waarheid beschouwd hebt, loslaten die handel.

Het lijkt wel alsof paddestoelen alleszins niet het juiste middel voor jou is, zeker aangezien je dus zo met jezelf in de knoop ligt dat je in 1zin stelt dat het te hard ging voor je en de volgende op zoek gaat naar manieren om het sterker te maken...

Ik bedoel hier dus niets verkeerd mee he, maar bezint eer ge begint, en zoals ik jou vorige stukken lees moet je toch nog eens goed bij jezelf ten rade gaan en jezelf eens afvragen wat je hiermee net wilt...

Als je enkel op zoek bent naar een leuke lollige tijd, laat de paddestoelen dan voor wat ze zijn en ga je dan ergens iets anders scoren...Ik heb al vaak genoeg meegemaakt hoe dit anders niet goed af liep!! Nadat je enkele vrienden in het psychiatrische hospitaal ziet belanden en zelfmoord ziet plegen(wat gelukkig nniet lukte) dan ga je wel even nadenken...

Dit is geen speelgoed, en als je dit enkel voor de lol gebruikt, ben je er dan van bewust dat de paddestoelen je soms ook een moeilijke tijd kunnen voorschotelen, en dat je deze tijd enkel zonder kleerscheuren doorkomt als je je overgeeft aan de ervaring. Als jij een bepaalde ervaring van te voren bedacht heb zit je fout!
\

beetje late reactie sorry, maar als je goed leest is het niet zo dat ik de trip sterker wil maken.

Ik wil slechts door minder in te nemen het zelfde effect krijgen door mao remmers te gebeuiken. Ik streef naar een capsule toe met wat gedroogde mushroom er in en wat mao remmer erbij. Die mij even hard zouden moeten laten gaan als een hele portie opeten terwijl ik dan mischien maar 1/4e portie op eet.

Ik zo bij god nog steeds niet weten of dit mogelijk is, maar als het mogelijk is is het zeker interessant.

Bovenaan