De vraag is wat heb je eigenlijk al voor ervaring met paddestoelen?
kom steeds vaker mensen tegen hier op het forum die mao remmers llen gebruiken in combo met stoeltjes. Hoe groot is de dosering paddestoelen die jij al hebt gebruikt? Mijn eigen persoonlijke mening, en het is dan ook niet meer als dat, is namelijk dat velen de werking van paddestoelen eerst eens moeten leren kennen.
Als je echt je trip wil versterken en niet meer als dat, eet dan eerst maar eens wat meer stoeltjes, laten we zeggen een goed zeventig gram verse cubensis of zo een goede twintig gram verse copelandia. Doe dit maar een keer of tien, en als je dan nog zoiets hebt van okee waar zou ik zo nogal kunnen uitkomen denk dan nog eens aan een mao remmer...
Een dagje vasten kan je trip ook veel interessanter maken. En je eigen intentie duidelijk krijgen doet ook wonderen...
Wat chocolade betreft, het maakt je trip iets 'interessanter'. De aangeraden dosering die ikzelf altijd hanteer is vijftig gram 'bitterchocolade' uit de bio shop, 90procent cacao en gemaakt met rietsuiker(veel beter als gerafineerde suiker). Let wel, dit kan een heuse aanslag op je maag zijn en overgeven kan een mogelijkheid zijn, wat trouwens super is als je je eraan kan 'overgeven'.
Maar zoals ik dus eerder zei, is allemaal afhankelijk van de dosering die je hanteert wat de paddestoelen betreft...Vooraleer je veel ervaring hebt met paddestoelen en vasten erbij zou ik andere dingen eerst laten voor wat ze zijn.
Onderschat onze kleine broeders niet