Nee nooit helemaal. Waarom zou je het ook zo lang bewaren om de geur er uit te krijgen.wausske zei:Maar helemaal zou k het er niet meer uitkrijgen toch
ganja-farmer zei:Ik weet eigenlijk niet of ik speed nou lekker vind of smerig..laten we het er op houden dat ik het chill vind als ik een smerige rotkop trek na het snuiven..net als bij citroen sap ofzo!
PepTalk zei:ganja-farmer zei:Ik weet eigenlijk niet of ik speed nou lekker vind of smerig..laten we het er op houden dat ik het chill vind als ik een smerige rotkop trek na het snuiven..net als bij citroen sap ofzo!
Juist, zoiets heb ik ook alleen dan beetje kort door de bocht beschreven.
Wat ik ook heb ( en wel vaker met 'vieze' geurtjes, dat als je het ruikt denkt: Gatverdamme, maar even later heb je toch de drang weer om te ruiken. Dit heb ik dus vooral met pep..

alles wat in speed zit hoor je niet in je lichaam te stoppen eigenlijk...3970 zei:@Autsider; natte speed snuiven is sowieso niet slim, en inderdaad slecht vanwege het vocht dat je dan mee binnen krijgt...dat is geen lekker fris watertje ofzo, het is regelrechte troep...
Jossie90 zei:Zeepbel zei:Heel lichtjes maar...Pwn3D zei:Gestoord. :P![]()
Is knabbelen op pilletjes XTC niet funest voor je gebit?![]()
Pure cafeïne is trouwens echt verschrikkelijk goor; ls je dat lekker vind klopt er iets niet![]()
VitamineX zei:Ff doorbuiten en uiteindelijk wen je er wel aan en ga je het ook "lekker" vinden!Tip om de smaak van het "doorzakken" te verminderen: neem een dropje of keelpastile, verzacht het een beetje... Tja en aan de geur is niks te doen, get used to it!
![]()

PepTalk zei:Waarom dan niet gewoon kapot stampen en met wat drinken inemen? Werkt het snelste en komt niet zo in aanraking met je tanden en smaakpupillen.
loadrunner zei:ik kreeg een keer een noodvulling van de tandarts, die smaak kwam me erg bekend voor...
Stighar zei:Ik vind het heeeeerlijk ruiken. Als ik pep ruik, dan moet ik gelijk al schijten.
Sterker nog, als ik al wéét dat ik pep ga gebruiken, maar het nog niet geroken heb, dan moet ik ook al schijten.
De geur, het brandende gevoel in je neus, snel wat drinken of en dropje of een snoepje pakken als het in je keel komt en naderhand de harde stukjes in je neus. Dat zijn de heerlijke bijkomstigheden van pepgebruik![]()

Amfetamine maakt speed speedtipsyflipsy zei:dat maakt speed speed
Welke pep crisis?tipsyflipsy zei:ja de pep crisis is over er is supergoeie pep in omloop !!!!!!
Je vind jezelf heel wat hé?tipsyflipsy zei:pep moet stinken!
ruikt het niet
hoef ik het niet
dat maakt speed speed
ja toch
ik heb nu pep als je 10meter achter me loopt kun je het ruiken hahaahhhah
een kenner weet het
En anders omt het door de "'Old spice"wat ik op heb hhahahaha
ja de pep crisis is over er is supergoeie pep in omloop !!!!!!
![]()
![]()
![]()