Pep geur...

JUNGLIST

Experimenterende gebruiker
Die smaak valt toch wel mee? Als er veel bewaking op een feestje rond loopt en er staat een lange rij voor de wc lik ik het gewoon van mijn vinger hoor? Het rare is dat als ik xtc ook maar 2 seconden in mijn mond heb ik al bijna moet kotsen..

Ik weet eigenlijk niet of ik speed nou lekker vind of smerig..laten we het er op houden dat ik het chill vind als ik een smerige rotkop trek na het snuiven..net als bij citroen sap ofzo!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
ganja-farmer zei:
Ik weet eigenlijk niet of ik speed nou lekker vind of smerig..laten we het er op houden dat ik het chill vind als ik een smerige rotkop trek na het snuiven..net als bij citroen sap ofzo!

Juist, zoiets heb ik ook alleen dan beetje kort door de bocht beschreven.

Wat ik ook heb ( en wel vaker met 'vieze' geurtjes, dat als je het ruikt denkt: Gatverdamme, maar even later heb je toch de drang weer om te ruiken. Dit heb ik dus vooral met pep..

Carlitos

Badass junkie
Ik las eerst hier altijd de verhalen van een vreselijk geur.
Dus het eerste wat ik deed is toen ik me eerste keer speed kocht (das tijd geleden) ruiken in het pakje.
Vind het niet vies ook niet extreem lekker,gewoon klaar voor de neus zonder gezeur.

VitamineX

Ff doorbuiten en uiteindelijk wen je er wel aan en ga je het ook "lekker" vinden! :wink: Tip om de smaak van het "doorzakken" te verminderen: neem een dropje of keelpastile, verzacht het een beetje... Tja en aan de geur is niks te doen, get used to it! :wink:

Autsider

Belezen gebruiker
branden zegt niet alles, eind vorig jaar had ik pep van 73% en brande verschrikkelijk, bleek later ook een PH te hebben van 3, de pep die ik nu heb is ook ongeveer 73% maar met een PH van 7-8 en dus brand amper mits ie goed droog is.

Soms wordt bij bagger pep ook zuur toegevoegd dat het extra pijn doet en de gebruiker laat denken dat het sterk is.

cropp

Badass junkie
PepTalk zei:
ganja-farmer zei:

Juist, zoiets heb ik ook alleen dan beetje kort door de bocht beschreven.

Wat ik ook heb ( en wel vaker met 'vieze' geurtjes, dat als je het ruikt denkt: Gatverdamme, maar even later heb je toch de drang weer om te ruiken. Dit heb ik dus vooral met pep..

ik vind intussen dat die smaak er gewoon bij hoort, als ie door je keel zakt smaakt het al helemaal nergens meer naar, maar toch word ik daar wel vrolijk van.

3970

Wijs gebruiker
Geur, kleur, smaak, structuur,prijs, het zegt allemaal helemaal NIETS over de soort en/of kwaliteit pep, daarvoor heb ik nu al genoeg verschillende soorten gehad. Het enige dat telt, zijn testresultaten en je eigen ervaringen ermee....

Ik heb nu sinds lange tijd weer goede speed gevonden, testresultaten tussen 71% en 73%, eigenlijk zou daar dus niets aan toegevoegd hoeven te worden om het op "echte" speed te laten lijken...maar hij brandt echt als de hel, en hij meurt het huis uit...Terwijl dat niet persé nodig was geweest, vorig jaar had ik een testresultaat van 74%; die rook wel sterk,maar brandde absoluut stukken minder. Ga dus niet teveel op je neus af, dat is geen goede graadmeter voor de kwaliteit.

Persoonlijk vind ik de geur van de meeste soorten speed verschrikkelijk; van de geur alleen al moet ik soms kokhalzen, laat staan dat ik hem in mijn neusholte heb hangen :kots:

Autsider

Belezen gebruiker
Als het nog nat is of een beetje nat dan brand de vinylaceton ook wel erg, als je dat niet eerst laat verdampen tja dan doet het pijn. Natte pep snuiven of slikken is toch al ongezond, meer dan droge.

3970

Wijs gebruiker
@Flameon; in een Tupperware bakje, of een aantal gripzakjes over elkaar, valt het wel mee. Maar zodra je wat te drogen legt.... :openmouth:

@Autsider; natte speed snuiven is sowieso niet slim, en inderdaad slecht vanwege het vocht dat je dan mee binnen krijgt...dat is geen lekker fris watertje ofzo, het is regelrechte troep...

Ewie

Belezen gebruiker
Speed meurt en smaakt gewoon verschrikkelijk, alleen maar beter dan blijf ik er tenminste vanaf... Die leuke katers wat je ervan krijgt idem, of het paranoia worden als je te lang wakker blijft... :grin: Nee, rotzooi :P

cropp

Badass junkie
3970 zei:
@Autsider; natte speed snuiven is sowieso niet slim, en inderdaad slecht vanwege het vocht dat je dan mee binnen krijgt...dat is geen lekker fris watertje ofzo, het is regelrechte troep...
alles wat in speed zit hoor je niet in je lichaam te stoppen eigenlijk...

kappen vind ik leuk om te doen, dus mijn speed is in ieder geval droog :wink:

NLS

Newbie
Gewoon zo snel mogelijk uit het zakje halen, op een spiegeltje of dergelijke smeren, en laten "verpoederen" (des te langer ja wacht, des te droger het poeder, logisch)... dan is de geur al een pak minder aangezien de geur vooral in de vloeistof zit, of zit ik nu helemaal fout? :rolleyes:
Ik bewaar m'n poeder in een papieren zakje, makkelijker om dan het poeder eruit te krijgen, plastic zakjes hebben nogal eens de neiging de pep tegen de randjes vast te houden (statische elektriciteit en adhesie etcetc.) :sunglasses:
En tenslotte, ben ik een van de weinigen, ik vind de smaak van speed juist lekker als er wat in m'n keel terecht komt :confused:

wausske

Ik heb nu gelukkig minder moeite ermee omdak ik nu gwoon diep door blijf ademe totdak niet meer kan en dan direct een slok drinke. Ik heb me denk ik een andere snuifmethode aangeleert aleen zou ik niet kunne uitlegge hoe ik het eerst deed en hoe nu :grin: langer late droge heeft veel zin alleen als het door komt niet! Bedankt voor de vele positieve reacties en nu weet ik ook hoe jullie erover denke :grin:

glamourcide

als je het snuift, en even wacht , dan komt er zon RAAAANZIGE smaak in je bek.
GATVER.
wegspoelen met alcohool :grin:

DanceHall_Drug

VitamineX zei:
Ff doorbuiten en uiteindelijk wen je er wel aan en ga je het ook "lekker" vinden! :wink: Tip om de smaak van het "doorzakken" te verminderen: neem een dropje of keelpastile, verzacht het een beetje... Tja en aan de geur is niks te doen, get used to it! :wink:

of je kan bommetjes nemen dan heb je geen last van de smaak :grin:
wel opletten dat hij niet blijft plakken in je keel en daar open komt... heb het zelfs al een keer gehad en het is egt geen aanrader! :rolleyes:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Waarom dan niet gewoon kapot stampen en met wat drinken inemen? Werkt het snelste en komt niet zo in aanraking met je tanden en smaakpupillen.

DanceHall_Drug

PepTalk zei:
Waarom dan niet gewoon kapot stampen en met wat drinken inemen? Werkt het snelste en komt niet zo in aanraking met je tanden en smaakpupillen.

Ja idd zo kan je het ook doen. In een discotheek vind ik het tog handiger om het kapot te bijten in je mond en dan in te slikken terwijl je aan het dansen bent, want als je heel de tijd naar het wc ofzo moet voor dat kapot te doen en alst er dan juist een hele rij staat mag je dan nog wachten voor je hem kan innemen... :P want de meeste pillen zijn nog redelijk hard zeker die redelijk dikke pillen dus denk niet dat je ze zo in brokkjes kan krijgen, wss wel in 2 halfjes of tenzij je veel macht hebt wat ik dus niet heb :P
Want in de dicotheek ga ik redelijk veel naar buiten om daar mijn strepen te leggen op mijn gemak met mijn vrienden op een verlaten plaatsje niet zo ver van de discotheek en als ik die pillen dan ook nog moet gaan pletten, benek meer met me dope bezig dan datek gefeest heb :P
Zowiezo ga ik veel naar buiten want binnen kan het soms egt om te bakken zijn en met al die rook ook, zeker als er veel volk is. jammer genoeg hebben ze hier geen waaiiers dicht bij de dansvloer.. wat wel verfrissend zou zijn :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Neem je het toch voor je uit gaat?
En als je enkele malen naar buiten gaat alleen om te snatsen vind ik dat je avond toch al behoorlijk word geleid door je dope..

Maar snap je punt, moet wel in een omgeving zijn waar het kan.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
loadrunner zei:
ik kreeg een keer een noodvulling van de tandarts, die smaak kwam me erg bekend voor...

Lijkt me sterk dat er amfetamines inzaten??
Misschien gewoon die vieze chemische medicijn smaak?

Aalpoepert

Badass junkie
Ik vind het heeeeerlijk ruiken. Als ik pep ruik, dan moet ik gelijk al schijten.

Sterker nog, als ik al wéét dat ik pep ga gebruiken, maar het nog niet geroken heb, dan moet ik ook al schijten.

De geur, het brandende gevoel in je neus, snel wat drinken of en dropje of een snoepje pakken als het in je keel komt en naderhand de harde stukjes in je neus. Dat zijn de heerlijke bijkomstigheden van pepgebruik :hearteyes:

3970

Wijs gebruiker
Stighar zei:
Ik vind het heeeeerlijk ruiken. Als ik pep ruik, dan moet ik gelijk al schijten.

Sterker nog, als ik al wéét dat ik pep ga gebruiken, maar het nog niet geroken heb, dan moet ik ook al schijten.

De geur, het brandende gevoel in je neus, snel wat drinken of en dropje of een snoepje pakken als het in je keel komt en naderhand de harde stukjes in je neus. Dat zijn de heerlijke bijkomstigheden van pepgebruik :hearteyes:

Lol, je beschrijft precies wat mijn vrouw ook altijd heeft!! :tearsofjoy: En ook dat laatste, snoepjes, wat te drinken, en dan denk je dat ie weg is, en dan krijg je ineens nog een klodder in je keel...bwuaa :kots:

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
pep moet stinken!

ruikt het niet
hoef ik het niet

dat maakt speed speed

ja toch

ik heb nu pep als je 10meter achter me loopt kun je het ruiken hahaahhhah

een kenner weet het

En anders omt het door de "'Old spice"wat ik op heb hhahahaha

ja de pep crisis is over er is supergoeie pep in omloop !!!!!!
:kots: :kots: :kots:

Arenshi

Bewuste gebruiker
tipsyflipsy zei:
pep moet stinken!

ruikt het niet
hoef ik het niet

dat maakt speed speed

ja toch

ik heb nu pep als je 10meter achter me loopt kun je het ruiken hahaahhhah

een kenner weet het

En anders omt het door de "'Old spice"wat ik op heb hhahahaha

ja de pep crisis is over er is supergoeie pep in omloop !!!!!!
:kots: :kots: :kots:
Je vind jezelf heel wat hé? :wink:

Bovenaan