Phenibut na XTC

Soofje

Newbie
Goedenavond :)

Ik ben nieuw hier! Ik zit met een vraagje:

Ik ga binnenkort weer eens XTC gebruiken op een feestje. Heb dit al vaker gedaan, tegenwoordig maar ongeveer 1 keer per jaar. Ik voel me alleen na het uitwerken altijd zo ontzettend kut. Ik weet natuurlijk dat dat er gewoon bijhoort, maar eten en slapen lukt ook de eerstvolgende 24 uur daarna niet. Dit is natuurlijk ook niet goed voor het herstel.

Nu vroeg ik mij af of het kan helpen om phenibut te nemen na xtc, voor het slapen en de stemming te verbeteren. Iemand hier ervaring mee?

Bas

Wijs gebruiker
Slapen lukt mij gelukkig wel altijd. Helpt mij om dat kut gevoel te verminderen, die komt hier na 3/4 uur na inname al opzetten. Zorg dat je thuis bent of op een vertrouwde plek als dat gevoel komt opzetten, dit stelt mij altijd wel gerust. Neem wat vitamine pillen en een glas melk (e.d.; bananen, vla, etc). Dit zou je wel moeten opknappen. (:

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Helpt mij om dat kut gevoel te verminderen, die komt hier na 3/4 uur na inname al opzetten.

Dat lijkt me zelfkastijding om MDMA te nemen als je je na driekwart uur al kut voelt. Of moet ik lezen 3 a 4 uur? Zelfs al zou je je na 4 uur al kut voelen lijkt het me niet de moeite waard.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
@Soofje, heb je ervaring met phenibut? Het is namelijk niet echt heel geschikt als slaapmiddel eigenlijk, althans er zijn veel alternatieven die dat veel beter doen en je niet 24 uur vaag laten zijn.

Bovenaan