Phenibut verslaving

I don’t care. Ik wil per se capsules en ik wil per se FFA en zo’n doosje is voor heel lange periode
Inmiddels een maand later, maar toch nog een reactie.
Ik ben namelijk heel benieuwd wat je persoonlijk merkt dat je de FAA-variant verkiest boven HCL.

Ik ben zelf ook al jarenlang een heel tevreden gebruiker van phenibut om dezelfde redenen als die jij aangeeft.
Mijn potje is bijna leeg en nog van toen het als sportsupplement verkocht werd. Wordt inmiddels niet meer geleverd.
Nu wil ik nieuwe bestellen en dan het liefst de variant die ik heb. Er staat niet op het potje welke variant het is en ik kom er zelf niet helemaal uit.
HCL is zuur en oplosbaar in water
FAA is minder zuur en niet oplosbaar in water
Wat ik heb zinkt in een glas water naar de bodem en blijft daar liggen, maar het smaakt vreselijk zuur. FAA of HCL?
Ik heb er overigens maar heel weinig van nodig om een geweldige nacht/feest te hebben zonder keihard te gaan. En werkt ook heerlijk in combinatie met andere middelen en als comedown.

Je schijnt ook nog andere varianten te hebben, maar daar kan ik weinig over vinden.

Maar goed, vraag was dus, met het oog op aanvullen van voorraad: wat maakt FAA beter/anders dan HCL?

Alluring substances

Goedemorgen,

Graag jullie hulp en advies. Ik ben een aantal maanden verslaafd aan phenibut. Ik gebruik zo'n 8 gram per dag. Ik heb een aantal weken geleden aan de bel getrokken bij de verslavingszorg. Zij hebben aangegeven dat hier voor een klinische en medische opname nodig is. Hier voor was ik ingeschreven bij een kliniek.

Helaas is de anvraag afgekeurd en zijn ze nu opzoek naar een andere kliniek. Dit gaat minstens 8 weken duren.
Ik wil en kan hier eigenlijk niet op wachten. Is er iemand bekend met phenibut verslaving?

Ik wil graag kijken of het lukt om hier zelf op een verantwoorde manier van af te komen.
En Peaky39, jouw topic..
Hoe gaat het nu?

Dr. Black

Newbie
Na alles te lezen over Phenibut, laat ik dat maar lekker staan.
Als het zo een snelle wenningseigenschappen heeft is dat wel link.

Bovenaan