pillen voor urine

hoi, ik weet niet waar ik dit topic kwijtkan dus plaats ik het hier .. hier is mijn verhaal
van het weekend (15/16 mei) haddek ik nog eens 6 pilletjes ik heb er 3 zaterdag genomen 1 weggeven en zondag nog eens 2 .. nu stond er vanaag woensdag 19 mei een agent aan mijn deur ik was (gelukkig) niet thuis het was de B.O.B van lebbeke (oost-vlaanderen) ik zou eens moeten gaan, mijn gsm heb ik al bij kamaraad gelegd zodat ze die niet kunnen uitlezen maar nu ben ik bang dat ik ga moeten plassen en als ze mij pakken op xtc mag ik zonder pardon gaan zitten ik sta namelijk onder zware voorwaarden zijn er middeltjes om xtc uit je urine te laten gaan ? een kamaraad had het over gistpillen (ofzo) maar daar heb ik nog nooit van ghoord .. laat snel iets weten ..

alvast bedankt
en vriendelijke groeten,,

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Vond dit bij een professionele kliniek:
XTC:

Tot 3 dagen. XTC wordt geslikt. Na een half uur is XTC aantoonbaar in het bloed. De effecten duren zo'n 4 tot 6 uur. Ongeveer 50 procent wordt onveranderd via de lever afgebroken en de rest wordt als afbraakstof via de urine uitgescheiden. De concentratie van XTC in het bloed komt overigens niet geheel overeen met de psychisch ondervonden effecten.
De halfwaardetijd bij XTC bedraagt ongeveer 8 uur. Bij een eventuele test op XTC, onderzoekt men of er afbraakstoffen in de urine zitten. Deze afbraakstoffen zijn afhankelijk van het type test tot 3 dagen aantoonbaar.

Er zijn GEEN middelen die de afbraak versnellen. Enige wat je nodig hebt is tijd!
En zoals ik je verhaal begrijp hoef je geen angst te hebben. Als je vandaag getest wordt zal het denk ik niet aantoonbaar zijn. (Het hangt er om denk ik, net wel of niet.)

Bovenaan