Handboek Pluggen voor Dummies

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Nou, ik heb een en ander nog eens aandachtig doorgenomen.

want:
Mijn besluit staat vast, ik ga pluggen!

De reden is mijn eerste kennismaking met DPT. Ik had een heerlijke trip, maar die had dus een groot nadeel, ik heb de DPT nasaal genomen. Het is nogal een licht stofje blijkbaar dus het was best een berg, die 99mg en daarmee zat m'n hele neus vol en dat was niet echt aangenaam, des te meer omdat de dingen nogal uitvergroot worden tijdens een trip dus beide neusgaten vol smerige troep die ook nog eens de keel indripte, liever niet dan wel lol!

maar goed, misschien vanavond, misschien morgen, of anders volgende week of zo. Ik zal nog wel laten weten hoe het is bevallen, zonder in al te smerige details te vervallen.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker

want:

De reden is mijn eerste kennismaking met DPT. Ik had een heerlijke trip, maar die had dus een groot nadeel, ik heb de DPT nasaal genomen. Het is nogal een licht stofje blijkbaar dus het was best een berg, die 99mg en daarmee zat m'n hele neus vol en dat was niet echt aangenaam, des te meer omdat de dingen nogal uitvergroot worden tijdens een trip dus beide neusgaten vol smerige troep die ook nog eens de keel indripte, liever niet dan wel lol!

maar goed, misschien vanavond, misschien morgen, of anders volgende week of zo. Ik zal nog wel laten weten hoe het is bevallen, zonder in al te smerige details te vervallen.
Erg benieuwd naar je bevindingen! Je weet dat het tot 3x harder kan inslaan even serieus.
Be carefull and enjoy!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Twirley Bird
Ja, ik weet het, ik ga de orale dosering van DPT opzoeken en die door 3 delen, bedankt voor de waarschuwing!

Threshold 50 - 75 mg
Light 75 - 150 mg
Common 150 - 250 mg
Strong 250 - 350 mg
Heavy 350 mg +

Dat is us de aangeraden orale dosering voor DPT, ik ga voor een normale dosering denk ik, 200 a 250mg gedeeld door 3 dus dat wordt 70 a 80 mg. Of zal ik toch voor een hoge dosering gaan en 100mg pluggen?

Ik denk er nog even over na!

Stonologie

Wijs gebruiker

want:

Ik ook! Ik denk MDMA.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
@Twirley Bird
Ja, ik weet het, ik ga de orale dosering van DPT opzoeken en die door 3 delen, bedankt voor de waarschuwing!

Threshold 50 - 75 mg
Light 75 - 150 mg
Common 150 - 250 mg
Strong 250 - 350 mg
Heavy 350 mg +

Dat is us de aangeraden orale dosering voor DPT, ik ga voor een normale dosering denk ik, 200 a 250mg gedeeld door 3 dus dat wordt 70 a 80 mg. Of zal ik toch voor een hoge dosering gaan en 100mg pluggen?

Ik denk er nog even over na!

Als je de stof een beetje kent zou ik 80 pluggen dan voel je dat wel intenst als het rein is binnen.

En graag gedaan , better be safe then sorry!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik heb geen zin om vandaag te trippen lol, vanaf maart al om de 2 weken en vorige week was er nog de mescaline drugsforum meet trip.

Zit nu best met biertje en jointje beetje de accu opladen ook. Wellicht morgen :sunglasses:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
1ml spuitje / pipetje / synringe kost een paar cent op Ebay.

50:50 water:PG oplossingen doen biobeschikbaarheid voor opname via muscus membraan in de meeste gevallen aanzienlijk toenemen. Overmatige consumptie van PG is op lange termijn wat minder rendabel wat relevant kan wezen, mede om deze reden dat 1ml formaat wenselijk kan wezen.

Een zeer effectieve en betrouwbare RoA die ook ongemakken zoals misselijkheid aanzienlijk kan doen afnemen maar zoals al vaker genoemd komt deze met enig stigma en cognitieve dissonantie voor veel mensen. Een 1ml spuitje in minder dan de helft in formaat van je pinkie, zelfs de meer anale personen kunnen waarschijnlijk tot zo'n 5ml formaat wel hanteren ter referentie.

Buu

Wijs gebruiker
1ml spuitje / pipetje / synringe kost een paar cent op Ebay.

50:50 water:PG oplossingen doen biobeschikbaarheid voor opname via muscus membraan in de meeste gevallen aanzienlijk toenemen. Overmatige consumptie van PG is op lange termijn wat minder rendabel wat relevant kan wezen, mede om deze reden dat 1ml formaat wenselijk kan wezen.

Een zeer effectieve en betrouwbare RoA die ook ongemakken zoals misselijkheid aanzienlijk kan doen afnemen maar zoals al vaker genoemd komt deze met enig stigma en cognitieve dissonantie voor veel mensen. Een 1ml spuitje in minder dan de helft in formaat van je pinkie, zelfs de meer anale personen kunnen waarschijnlijk tot zo'n 5ml formaat wel hanteren ter referentie.
1ml is voor sommige substanties net wat te weinig. 5ml spuitjes lijkt mij makkelijker. En om die dingen nou uit het buitenland te halen is ook zo'n gedoe. Honderd spuiten voor nog geen tientje. https://www.merkala.nl/bd-emerald-injectiespuit-5ml-3-delig-100-stuks.html

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
5ml is aan de grote kant kek.
Mja, tenzij je al plantmateriaal gaat pluggen ofso is 2ml voldoende maar om een of andere reden voorzien ze enkel 1ml, 3ml en 5ml formaat vaak.
Mocht je het al gortig willen maken plugg je simpelweg 2x1ml.

PG staat er ook om bekend dat je er hoge concentraties in kunt oplossen.

Als je 3ml vloeistof op dagelijkse basis pluggt loop je op een geven moment wel een beetje over. :smirk:

maxime1982

Experimenterende gebruiker
Ik doe niet anders dan pluggen, anaal nemen. Bevalt mij goed. ik ben iemand die 1, a 2 keer in de maand wat doet op een lekkere vrijdag avond. Soms met wat seks er bij met wat vrienden en soms heerlijk alleen. Als je er voor gaat voor de seks erbij is pluggen echt geweldig, Helemaal als het door iemand bij je word geplugd. ben een beetje bi, dus wie het doet maakt niet uit :wink: Lekker booty bumpen en gaan. Persoonlijk vind ik dat er nogal een taboe ligt op pluggen en gay. Veel mannen hebben er een hekel aan als het over anaal gaat maar wel anaal willen bij een vrouw, Ik snap het niet. naja, leven en laten leven. Geniet maar met maten.

Extraminimal

Euhhh...Ja als ik echt eerlijk ben niet.
Ken alleen het verhaal dat de flesjes met de rode dopjes, dat daar de ghb inzit.
Wij hebben die andere flesjes.....
Het spul bevalt heel erg goed maar of ik er nou alles van weet...nee dus.

Ja sorry, ben gewoon eerlijk en waarschijnlijk niet al te slim bezig.
Vaak is de vorm zonder ghb een mengeling van:

sprite, codeine, lidocaine (soms als het rood is komt dit door een soort hoestmiddel met codeine, dat proeft doorgaans heel erg bitter, opiaten zijn bitter!) en/of tramadol (opiaat sterker dan codeine, met enorm veel potentieel op wisselwerking met andere geneesmiddelen en gevaarlijk voor mensen met epilepsie, als laatste word er vaak nog een benzo aan toegevoegd. Zeker in de varianten zonder ghb, omdat de combinatie van een opiaat met een benzo zouden kunnen lijken op GHB (voor personen die geen tolerantie hebben voor opiaten en/of benzo’s) zou het toch even navragen. Opiaten wil je ook voorzichtig doseren, en als het is dat pluggen meer opneemt en sterker werkt, dan kan een teveel aan opiaat al snel ernstige bijwerkingen hebben.

Dutchversa1972

Belezen gebruiker
Ik doe niet anders dan pluggen, anaal nemen. Bevalt mij goed. ik ben iemand die 1, a 2 keer in de maand wat doet op een lekkere vrijdag avond. Soms met wat seks er bij met wat vrienden en soms heerlijk alleen. Als je er voor gaat voor de seks erbij is pluggen echt geweldig, Helemaal als het door iemand bij je word geplugd. ben een beetje bi, dus wie het doet maakt niet uit :wink: Lekker booty bumpen en gaan. Persoonlijk vind ik dat er nogal een taboe ligt op pluggen en gay. Veel mannen hebben er een hekel aan als het over anaal gaat maar wel anaal willen bij een vrouw, Ik snap het niet. naja, leven en laten leven. Geniet maar met maten.
Herkenbaar. Pluggen geeft altijd lekker effect… heerlijk om naar uit te kijken. Spuitje met 4mmc en beetje keta. Vriend die het inbrengt en dan even 5-10 min wachten … krijg direct weer zin.

De-Amfeta-Boer

Ik heb toevallig gister een lijst met alle manieren van innemen zitten doorlezen, en ook daar zeiden ze dat rectaal het meest potent is en de beste manier van innemen.
Maar als ik dit nou weer doorlees, denk ik: idd de manier van innemen is op welke manier je het in je bloedbaan binnenbrengt zo dat het vanuit daar weer naar de hersenen kan..
Maar logisch gezien zou dan tog injecteren in de bloedbaan het best, snelst en meest potent moeten zijn?
Ook al zitten de meeste slagaders bij de endeldarm, lijkt me dat als het direct in een ader komt dat het alsnog veel sneller een slagader bereikt dan via de anus.
Anyway, ik ben een recreatief gebruiker en een ADD amfetamine patient, dus gebruik bijna dagelijks (zo veel als de tolerantie toe laat) dus niks voor mij, te veel gedoe

De-Amfeta-Boer

En nou ik dit weet, heb ik wel de neiging ooit voor de grap een zegel LSD aan de achterkant erin te steken :tongueout:

Thnx voor de tip dat ik dan beter een zegel met 50ug kan pakken ipv de gebruikelijke 150ug xD

Dus als ik het goed begrijp heeft het pluggen van bijvoorbeeld xtc geen zin, het moet dus een vloeistof zijn. Of zie ik dat verkeerd?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Dus als ik het goed begrijp heeft het pluggen van bijvoorbeeld xtc geen zin, het moet dus een vloeistof zijn. Of zie ik dat verkeerd?
In principe zou het ook wel werken, maar het duurt sws veel langer voor die pil is opgenomen. Je kunt het een beetje vergelijken met een xtc pil in je neus stoppen, is niet het meest efficiënt. De cellen daar beneden zijn gemaakt om vloeistof op te nemen dus dat werkt het best en vooral heel snel

Rotjoch

Badass junkie
Nee een hele pil niet, maar je zou hem wel kunnen verpoederen, oplossen in water en dan pluggen. Maar dan kan je beter Mdma hebben.

XTC is vrij hard, maar je kunt het prima met een (schone!) grove vijl tot poeder maken

Cherees

Ik heb een aantal vraagjes, wij pluggen 3-cmc tegenwoordig omdat nasaal soms toch echt pijnlijk is en vooral de kotsneigingen na het snuiven erg vervelend is. Toch heb ik het gevoel dat nasaal sterker aankomt dan pluggen. Heb je bij pluggen meer poeder nodig dan nasaal? En wat is een goede combinatie, kleine lijn snuiven of een bommetje dat samen met pluggen? En stel je hebt nog heel weinig over, is snuiven dan beter of pluggen?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik heb een aantal vraagjes, wij pluggen 3-cmc tegenwoordig omdat nasaal soms toch echt pijnlijk is en vooral de kotsneigingen na het snuiven erg vervelend is. Toch heb ik het gevoel dat nasaal sterker aankomt dan pluggen. Heb je bij pluggen meer poeder nodig dan nasaal? En wat is een goede combinatie, kleine lijn snuiven of een bommetje dat samen met pluggen? En stel je hebt nog heel weinig over, is snuiven dan beter of pluggen?
Ik zou eigenlijk aanraden deze stof oraal te nemen omdat je je lichaam dan nog een kans geeft zichzelf te verdedigen tegen evt vervuilingen en ja er is nog zo weinig over bekend natuurlijk. Maar: goed geplugd zou even sterk moeten zijn als snuiven. Goed pluggen --> zo ondiep mogelijk (1-2cm) en zo min mogelijk vloeistof als mogelijk.

Dutchversa1972

Belezen gebruiker
Nasaal werkt net even wat sneller dan pluggen, daarom denk ik het gevoel dat sterker aankomt. Tenminste voor 3mmc. Heb geen ervaring met 3cmc. Ik plug zelf bijna altijd maar wat ik dan wel lekker vind is om een beetje 3mmc op de vingertop te doen en dat er bij te snuiven.

Cherees

Ja wat een gevoel he.. maar voor mij is het lekkere juist dat ik uren door kan gaan zonder klaar te komen! Zoveel beter dan die paar minuten neukbeurten altijd pfff.. En dat beetje energie die je hebt om lekker door te neuken.

Cherees

Ik zou eigenlijk aanraden deze stof oraal te nemen omdat je je lichaam dan nog een kans geeft zichzelf te verdedigen tegen evt vervuilingen en ja er is nog zo weinig over bekend natuurlijk. Maar: goed geplugd zou even sterk moeten zijn als snuiven. Goed pluggen --> zo ondiep mogelijk (1-2cm) en zo min mogelijk vloeistof als mogelijk.
Ja ik vind het zo zonde omdat je dan meer spul nodig hebt en de effecten minder sterk lijkt het.

Bovenaan