Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Die tijd was wel echt hemels, want de geur was zo lekker en zoet dat het gelijk een positieve vibe mee bracht en het 100 procent lekker gaan zou zijn!

Ik vind de geur van mijn 3-MMC-pillen dus niet lekker, al is het wel zoet en inderdaad anijsachtig, het is tegelijkertijd enorm chemisch. Maar volgens @PsyTekz is die dus ook weer net anders dan de geur van (vroegere) MDMA/XTC, misschien was die geur lekkerder. 😁

OtherShore

Badass junkie

Dirkdirk

DF-koning
Die tijd was wel echt hemels, want de geur was zo lekker en zoet dat het gelijk een positieve vibe mee bracht en het 100 procent lekker gaan zou zijn!
Ik vind mdma prachtig maar de eerste keer dat ik de smaak proefde van mdma kristallen op mijn tong heb ik er alles maar dan ook alles aan gedaan om te zorgen dat ik het niet nog een keer zou proeven.

Niets is goorder dan MDMA. Alle alarmbellen gingen rinkelen en alles zei: gevaar, dit je giftig, stop nu.

Bizar haha

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik vind de geur van mijn 3-MMC-pillen dus niet lekker, al is het wel zoet en inderdaad anijsachtig, het is tegelijkertijd enorm chemisch. Maar volgens @PsyTekz is die dus ook weer net anders dan de geur van (vroegere) MDMA/XTC, misschien was die geur lekkerder. 😁

De geur van 3mmc vind ik ook veel chemischer dan een handje pillen indertijd die de typische geur hadden.
Kon er blijven aan ruiken 😅.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik vind mdma prachtig maar de eerste keer dat ik de smaak proefde van mdma kristallen op mijn tong heb ik er alles maar dan ook alles aan gedaan om te zorgen dat ik het niet nog een keer zou proeven.

Niets is goorder dan MDMA. Alle alarmbellen gingen rinkelen en alles zei: gevaar, dit je giftig, stop nu.

Bizar haha
Vind het zelf reuze meevallen. Maar ik lust dan ook alles qua eten tot zo ver ik weet. Een lik pep is smeriger (en zinloos)

Dirkdirk

DF-koning
Een lik pep is smeriger (en zinloos)
Dat smaakt vaak naar methanol, als het slechte kwaliteit is. Goede kwaliteit vind ik veel minder erg, maar nog steeds erg smerig.

Wat ook vrij misselijkmakend is is 3-fea en alle phenmetrazines. Oh en methylaminorex is ook niet te kanen.

Ik vind zelf paddo’s en truffels itt meeste mensen enorm meevallen en eet het gewoon kant en klaar.

miles

Wijs gebruiker

Bizar haha
Ik vind ze niet echt goor, ook niet super lekker, maar meer een beetje zoals het lekker is om in een citroen te bijten en dan je mond te voelen samentrekken van het zure, datzelfde heb ik met m ook

miles

Wijs gebruiker
GHB is het smerigste wat er bestaat...
Nooit gehad, op een af andere manier trekt het me ook niet zo eigenlijk ik hou van stimulanten, truffels vind ik erg leuk en en mdma ben ik gek op, maar dat is allemaal niet echt vergelijkbaar volgens mij, ik weet dus ook niet of ik iets mis, maar ik kan wel zeggen dat ik het waarschijnlijk lekkerder vind als komkommer

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Nooit gehad, op een af andere manier trekt het me ook niet zo eigenlijk ik hou van stimulanten, truffels vind ik erg leuk en en mdma ben ik gek op, maar dat is allemaal niet echt vergelijkbaar volgens mij, ik weet dus ook niet of ik iets mis, maar ik kan wel zeggen dat ik het waarschijnlijk lekkerder vind als komkommer
Een komkommer uit de tuin al geproefd? Komkommers in de winkel zijn namelijk vrijwel smaakloos. Kan je bijna niet vies vinden imo

miles

Wijs gebruiker
Een komkommer uit de tuin al geproefd? Komkommers in de winkel zijn namelijk vrijwel smaakloos. Kan je bijna niet vies vinden imo
Zeker, ook die vind ik smerig, verder eet ik echt alles, maar als iets tegen een plakje komkommer aangelegen heeft hoef ik het al niet meer, echt niet te doen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Zeker, ook die vind ik smerig, verder eet ik echt alles, maar als iets tegen een plakje komkommer aangelegen heeft hoef ik het al niet meer, echt niet te doen.

Love komkommer. Juíst vanwege de waterige smakeloosheid ervan. Terwijl ik helemaal geen fan ben van water ansich (dat vind ik maar saai en moet liefst altijd een smaakje hebben, behalve bij serieuze dorst). Hoe geinig dat er mensen bestaan die komkommers viezer vinden dan MDMA. 😄 En toch zijn we van dezelfde soort. Laten we deze diversiteit omarmen.

Welterusten, DF’ertjes.

Gelato43

Bewuste gebruiker
20240412_175736.jpghet blijft me altijd verbazen hoe klein 2cb pillen zijn. Als ik tijd heb ga ik er dinsdag 1 laten testen. Dealer zegt 22mg. Ik laat de uitslag weten als ik ga.

• Like
Waarderingen: XMR

Gelato43

Bewuste gebruiker
Deze worden hier ook geadverteerd als 22 maar tegenwoordig in de werkelijkheid is dat meestal een pak lager.
Het ding is, qua stof wil ik m best vertrouwen maar wat jij zegt, meestal zit er in 2cb pillen minder in dan gezegt. De laatste 2cb pillen van hem (green money bags) beweerde hij dat daar 20mg in zat maar na 1 en een kwart had ik bijna geen trip met visuals, wel ziek veel hoofdpijn toen het uitwerkte.

Laatst bewerkt:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Nieuw voorraadje in huis gehaald. Zal er wel even zoet mee zijn. Deze kleur Philippe Plein zie ik al enkele maanden rondgaan hier in België.

IMG_4535.jpeg

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Gouden memories aan die grijze en gouden Philip Pleins. 8 jaar terug waren dat stevige klappers waar een halfje dik genoeg van was.

Bovenaan