Coke Spook
Bewuste gebruiker
gewoon mitsubishi, duifjes, tulpjes en salmmiakjesssnice... ik ben meer van de oude 'stempel'
houd meer van brokkelige tabletjes.. niet van die staal hard geperste kneiters.
wanneer nam jij je eerste pilletje ??
gewoon mitsubishi, duifjes, tulpjes en salmmiakjesssnice... ik ben meer van de oude 'stempel'
houd meer van brokkelige tabletjes.. niet van die staal hard geperste kneiters.
Nee, maar veel aanbod weinig vraag laat de prijs zakken( als ik mijn 4 jarige opleiding marketing mag geloven) ik bedoel meer dat ik dacht dat de productie grotendeels is stil gevallen of igg gewacht wordt op betere tijden met het op de markt brengenHet stopt nooit he pik
Nee, maar veel aanbod weinig vraag laat de prijs zakken( als ik mijn 4 jarige opleiding marketing mag geloven) ik bedoel meer dat ik dacht dat de productie grotendeels is stil gevallen of igg gewacht wordt op betere tijden met het op de markt brengen
gewoon mitsubishi, duifjes, tulpjes en salmmiakjesss
wanneer nam jij je eerste pilletje ??
Waarom zou er weinig vraag zijn?
Mensen vervelen zich thuis
Waarom zou er weinig vraag zijn?
Mensen vervelen zich thuis.
Omdat x voor veel mensen een partydrug is.(vind ik persoonlijk ook chiller kan niet stil zitten😅) laten de cijvers van afval water ook duidelijk zien. Minder x/coke meer keta en 2-cb
gaat toch harder op festivals en in de clubs etc.
Klopt wel.
Kwestie van smaak. Zoals mijn profiel foto doet vermoeden ben ik van de hardcore feestjes en voor mij gaat er niks boven dat. Kan echter ook heel leuk zijn met de juiste mensen op een rustig feestje. Of op een avondje met de dame 😉Maar een party kan ook thuis.
Ik verkies liever een paar mensen die ik ken bij mij thuis dan een vage club.
knock knock..
dat was'em nog niet hoor..
jij: who is it?
ik: xtc
jij...
95!!! haha jij bent ook al een oldskool soldaat dusvan.. tot!..
jij dan?
of 96... de goeie ouwe tijd95!!! haha jij bent ook al een oldskool soldaat dus![]()
80% gaat naar t buitenland! lockdown ofniet, alles blijft draaien zoals je op de foto zag![]()

Was dat geen captagon?Paar maanden geleden nog een artikel gelezen.
84,000,000 pillen uit Syrië onderschept.
Ja, de markt draait goed.
Jawel,omg.. nog nooit een knock knock joke gehoord? 😅
jij:.. xtc who?
ik: xt cee who klopt daar daar kinderen? .. 'tis @Coke Spook ! BOE!
Bekijk bijlage 13362
of 96... de goeie ouwe tijd
Jawel,
Maar nog nooit een knock knock drugq joke.
geen xtc... namaak meds denk ik eerder
geen xtc... namaak meds denk ik eerder
Ik zou zeggen google captagon eens. Werd vroeger voor adhd gebruikt en is dus net als ritalin een amfetamine. Wordt veel gebruikt door jihad strijders door de effecten.(weinig slaap en eetlust)Heten namaakmeds ook "amfetaminen"?
Wist ik niet.
Ik zou zeggen google captagon eens. Werd vroeger voor adhd gebruikt en is dus net als ritalin een amfetamine. Wordt veel gebruikt door jihad strijders door de effecten.(weinig slaap en eetlust)
Het is niet slim om foto's of dingen te gaan plaatsen op een openbaar internet forum Als je zelf die shit maakt. Ja natuurlijk vinden we het interessant enzo maar je naait jezelf op deze manier er alleen maar zelf aan. Want ook justitie etc kan hier op.Dankjewel, maar daar hebben we andere mensen voor 👻 is toch geinig ff kijkje in t proces![]()
Wie kent deze? Geen idee hoe sterk ze zijn namelijk...
Deze waren ook heel uniek! Die 2 kleuren schijn je alleen met met een industriële machine zo strak te kunnen krijgen
Bekijk bijlage 13358
Heineken en pharaoh😍Bekijk bijlage 13535mijn kleine voorraad 😁 allemaal al geprobeerd, uitstekende kwaliteit. Zijn allemaal MDMA behalve die kleine mercedez-logo, die 2CB is.
Prettige feesten!!
Even de forumregels nog eens nalezen. Regel 10.Wie kent deze? Geen idee hoe sterk ze zijn namelijk...
Wat een schatje 😍 hij is echt om op te eten!
Wat een schatje 😍 hij is echt om op te eten!