Rivalrie

Badass junkie
Ze waren echt heel chill, hoefde alleen maar het topje te nemen en de rest van de avond zat ik goed
Oh zulke sterke heb ik ook. Kan niet eens 1 hele pil op 1 avond nemen. Je gaat er snoeihard mee.

Ik had een keer een pil over en 2 vrienden wilde die wel delen. Was alleen zelf super aan de spacen en vergat te vertellen dat ze nogal sterk zijn. Ze hebben toen zwaar lopen hallucineren.

Jane Margolis

Wijs gebruiker
Oh zulke sterke heb ik ook. Kan niet eens 1 hele pil op 1 avond nemen. Je gaat er snoeihard mee.

Ik had een keer een pil over en 2 vrienden wilde die wel delen. Was alleen zelf super aan de spacen en vergat te vertellen dat ze nogal sterk zijn. Ze hebben toen zwaar lopen hallucineren.
Ohgod dat herken ik ja 😅 de eerste keer dat ik deze nam was het ook iets te veel, toen ik uit het raam naar de maan ging kijken zag ik er paarden op lopen en in de gracht zag ik tinkerbel vliegen 😂 ik was echt zo in de war

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Pillen van tegenwoordig zijn echt hoog gedoseerd. Snap het wel waarom ze dat doen want dan kun je veel mdma mee nemen naar bv een festival, 1 pil wordt vaak gedoogd namelijk.
Persoonlijk heb ik liever wat er zo een 10 a 15 jaar geleden rondging: gemiddelde pil was tussen de 100 en 150 mg.

TiresSnow

Bewuste gebruiker
Ja, ik weet het. Ik woon zelf ook in België. Heel vervelend (en ook heel slecht, vind ik) dat het hier niet kan. Ik moet het testen altijd via mensen doen die in Nederland wonen, maar ik kan me voorstellen dat dat als echte Belg lastiger is.
En ik woon niet bepaald tegen de grens met nl... eerder fr.. dus ja... nuja, met de fantastische regeltjes hier 😂 maar dat is een ander onderwerp :wink:

transformated

Badass junkie
Ik had zo'n mooie foto van xtc pillen op me oude gsm maar kan hem niet vinden. Had vroeger Samsung maar nu Huawei. Waren oranje en paarse batterijen en witte domino's dacht ik. Man waren dat lekkere pillen.

TiresSnow

Bewuste gebruiker
Ik had zo'n mooie foto van xtc pillen op me oude gsm maar kan hem niet vinden. Had vroeger Samsung maar nu Huawei. Waren oranje en paarse batterijen en witte domino's dacht ik. Man waren dat lekkere pillen.
Ik heb de roze olifantjes nog niet geprobeerd. Partner wel. Hij vond ze leuk,
Maar licht 🤷🏻‍♀️ Afwachten tot ik eens kan testen.. wie weet volgt dan mn eerste tripreport e 🧐😎

Bovenaan