Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
2 weken geleden nog ene weggesnoept.
Weer aardig verrast door de bizarre werking ervan, daamn wat gaan ze toch goed.

Heb je die nieuwe batch laten testen? Op hoeveel mg?
Nog niet laten testen. De donkere is 270mg maar deze lichtere vermoed ik 130mg, wat op zich eig perfect is qua dosis maar minder sterk.

BraboF

Badass junkie
Nog niet laten testen. De donkere is 270mg maar deze lichtere vermoed ik 130mg, wat op zich eig perfect is qua dosis maar minder sterk.
Klopt, wat minder is zeker niet verkeerd.
Het woord 'kwartje' ken ik niet echt. Meestal zijn het 'halfjes'.
Maar met die Punishers is dat gewoon veel te gek en na het tweede halfje is het compleet waus en kaakschaatsend rondlopen. Veel te gek dus.

Heb me voorgenomen om er volgende keer een kwartje van bij te pakken (na een halfje) om er niet meer zo achterlijk bij te staan....
Volgende keer wordt waarschijnlijk 18 september op een illegaal feestje weer😁

Thunderdome

Wijs gebruiker
0a852604-4da4-41aa-808f-6067ad3f0193.jpg

Mooie bonen voor dit weekend! Wat aan de lage kant qua MDMA maar dat vind ik juist helemaal niet erg!
Getest op gemiddeld 85MG bij het testcentrum voor drugs hier in de stad (Spreiding is 65-115MG)

Ik ga beginnen met een hele! :grin:

Voor de prijs (die ik hier verder niet ga noemen) een prima deal gemaakt! Erg blij mee :grin:

Zwikkie

Newbie
Ik ben ook van de oude stempel... Kent iemand de ronde witte Mitsubishi nog van vroeger? Ik was daar altijd best blij mee haha

Purplext

Badass junkie
IMG_20211219_152824201.jpg

Roze Yoshi pillen. Deze vind ik weinig terug op internet en dan wordt er gezegd dat het 2-cb is (ja ja, ik weet dat dat geen zekerheid geeft)

Het is XTC en heeft geen breuklijn.

• Like
Waarderingen: Juun

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Slecht gedrukt man

Teveel luxe gewend, in de begin jaren brokkelden die ronde dingen af na enkele minuten in je zakken. Kon je zo een zakje poeder binnen gieten. Nu werken ze die bonen tot in de perfectie af met een glanslaagje in een pro machine. Net alsof ze door artistieke beeldhouwers geslagen zijn.

Blauweaap

Badass junkie
Teveel luxe gewend, in de begin jaren brokkelden die ronde dingen af na enkele minuten in je zakken. Kon je zo een zakje poeder binnen gieten. Nu werken ze die bonen tot in de perfectie af met een glanslaagje in een pro machine. Net alsof ze door artistieke beeldhouwers geslagen zijn.
Slechte druk betekend meestal ook goedkope drukker en dit gaat dan bijna altijd gepaard met slecht batch/pillen. Maar dit geld natuurlijk niet voor alle die afbrokkelen though

n8wachT

Bewuste gebruiker
Jammer genoeg een zwakkere batch te pakken gekregen.

Bekijk bijlage 28403

Ja Blue Punishers zijn zo'n beetje de XTC koplopers als het gaat om verschillende varianten. Niet geheel ongevaarlijk. Zo zit er 120mg mdma in de laagste, tot maar liefst meer dan 300mg in bijna identieke versie. Meeste hebben standaard breeklijn, maar een enkele gestippelde breeklijn (ook daar alweer grote verschillen in gevonden 140-220mg ratio). Het is dus erg verstandig om deze altijd te laten testen!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Had jij niet een baan waarbij je niet positief getest mag worden op amfetamines? Heb je nu goedkeuring voor dex gekregen?
Eeeh nee? Deze pillen zijn 2fma voor recreatief.
Ga ik ook nooit krijgen, of althans, het gevecht en life long keuringen en testen is t me niet waard.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Er staat me iets van mij, maar dat is al maanden geleden.

Ja het is een hele rompslomp

Ik slik op recept Methylfenidaat. Niet elke dag maar dat mag wel en slat niet aan als amfetamine bij drugstest.
Had liever dex maar ja, teveel rompslomp idd

Fallen Legend

Experimenterende gebruiker
Bekijken we hier alleen xtc pillen of bewonderen we hier ook medicatie pillen? Ik heb een enorm assortment aan pijnstillers en kkalmeringspillenen adhd pillen in alle soorten en maten

Bovenaan