n8wachT
Bewuste gebruiker
Die zijn ook super nice!
Die zijn ook super nice!
Had deze (als in: ook een Heineken pil, zelfde vorm/opdruk en kleur, maar uiteraard niet deze) een aantal jaar geleden, was me toch een fijne batch! 😍 Uiteraard zullen dit andere zijn, maar blijf het een grappig/mooi pilleke vinden 🙂
Ik zou die zo achterover drukken. Heb je dat nooit, spikkeltjes op je pilletjes?Niet mijn pillen. Foto van saferparty geplukt. Deze zien er echt niet uit om op te eten 😅.
Bekijk bijlage 45455Bekijk bijlage 45456
Ik zou die zo achterover drukken. Heb je dat nooit, spikkeltjes op je pilletjes?
Ik zou die zo achterover drukken. Heb je dat nooit, spikkeltjes op je pilletjes?
Het is net asfalt dacht ik netAlle pillen hebben wel spikkels maar deze zien eruit alsof ze uitgekotst zijn en dan weer samengeperst 😅.
Het is net asfalt dacht ik net
The ace of spades, the ace of spades!XTC (onder) en 6-APB (boven)
![]()
Misschien heb ik dit al een keer gezegd, maar zijn de eerste pillen waar je echt iets van voelde bij anderen ook zo'n nostalgische ervaring, dat je denkt wooow daar moet wel iets van 300 mg in hebben gezeten, ik ging zo lekker! Blauwe domino bij mij.
En uiteindelijk was het waarschijnlijk maar een 120 mg pilletje ofzo. Maar in mijn ervaring zijn dat de beste ooit te verkrijgen op de markt. Heeft iemand anders dit?
Die blauwe punisher staat op de pillen gevaren lijst. Weet ff niet meer wat daarbij stond
Die blauwe punisher staat op de pillen gevaren lijst. Weet ff niet meer wat daarbij stond
Ik heb andere Punishers. De breuklijn is gestippelde in plaats van een rechte lijn.
Dat zijn echt de mooiste pillen die ik ooit gezien heb, heel esthetisch.2016-2017 mijn snoeppiramide. Het laatste jaar dat er nog veel afwisseling en mooie beukers waren. Staan enkele stevige op hier en groen en geel een 2cb boontje.Bekijk bijlage 13054
Dan is testen juist belangrijk lijkt mij.Ik heb andere Punishers. De breuklijn is gestippelde in plaats van een rechte lijn.
De Punisher is een populaire naam waar tientallen remakes van verschenen zijn. Ben de tel kwijt hoeveel varianten precies.
Dat zijn echt de mooiste pillen die ik ooit gezien heb, heel esthetisch.
Ja, dat is het altijdDan is testen juist belangrijk lijkt mij.
Iemand hier ervaring mee qua samenstelling of sterkte? Heb deze liggen maar kan geen enkel verslag of report vindenXTC Max 33 Verstappen
We mogen niet speculeren, het is aan te raden jouw pillen te laten testen omdat iedere batch anders kan zijn.Iemand hier ervaring mee qua samenstelling of sterkte? Heb deze liggen maar kan geen enkel verslag of report vinden![]()
Ik heb dezelfde en vind ze niet verkeerd moet ik zeggen. Aan de hoge mg kant maar best lol mee gehad.De "lelijkste" pillen (XTC) die ik tot nu toe heb gehad.
Ik heb dezelfde en vind ze niet verkeerd moet ik zeggen. Aan de hoge mg kant maar best lol mee gehad.
Het lijkt er op dat The Dark Raver in zijn schuurtje heeft lopen knutselen.De "lelijkste" pillen (XTC) die ik tot nu toe heb gehad.
![]()