pregabaline snuiven

pammetje82

Bewuste gebruiker
ik gebruik al enige tijd lyrica (pregabaline) voor zenuwpijn. Ik gebruik het ook vaak recreatief.
als je rond de 1000 mg inneemt of meer krijg je een geweldige ghb-achtige roes die echt eindeloos doorgaat. Ik nam gistermiddag om 5 uur 1350 mg oraal in. Een uur later knalde ie er echt keihard in. Het is een geweldige heerlijke roes die tussen ghb en opiaten in zit. En het duurt echt lang. Zelfs de volgende morgen om 10 uur voelde ik het nog steeds. En heb er heerlijk op geslapen. Het helpt echt heel goed om te slapen. Vandaag wou ik toch nog verder experimenteren. Heb vanmorgen om half 11 300 mg opgesnoven. Dit werkt ook heel sterk (nu nog steeds) Pregabaline is dus ook te snuiven en is dan voor mijn gevoel wel bijna 2x zo potent. I love it!

Realities

Belezen gebruiker
Love it too...Ik neem een magistrale bereide capsule, door mijn neuropsychiater voorgeschreven.
Er zitten drie werkzame stoffen in ( pregabaline, tetrazepam en baclofen).
Ik vind die werkwijze, voorschrijfwijze wel goed, van stoffen combineren en in een capsule doen.
Ik ben met deze medicatie perfect geholpen.
Heb wat last van spierspanning,angsten en soms spasmen,epilepsie ook)
Ik misbruik de medicatie bijna nooit, maar als ik er enkele neem kom ik ook in een soort GHB-roes,
dacht dat dat kwam door de baclofen ( net als g een gaba-b agonist) maar ook pregabaline werkt o.a. op de gaba-b receptoren.
Tetrazepam is een relatief zwakke benzo qua sedering en anxiolyse, maar wel erg spierverslappend, net als baclofen).

TE frz

Newbie
ik gebruik momenteel ook lyrica voor zenuwpijn, omdat ik een zwakke maag hebt ben ik het de laatste week aan het snuiven
mijn maag komt weer tot rust maar het snuiven van lyrica geeft idd een grotere roes, maar is het schadelijker dan oraal innemen
zijn er forumleden met ervaring of antwoorden

yellow2020

Belezen gebruiker
Ik heb het ook gesnoven maar haalde een dag later nog allemaal witte shit uit me neus, dus echt goed opgenomen wordt het niet denk ik. Maar misschien is dat wel de lactose of wat er ook nog meer in die capsules zit. Als je een zwakke maag hebt moet je dat misschien beter gewoon aan je dokter vertellen. Misschien dat hij/zij daar wat voor heeft want zoals je zelf al zegt, het is waarschijnlijk schadelijk voor je neus. Ook werkt snuiven vaak korter dan dingen oraal nemen waardoor je dus niet de juiste, constante bloedspiegel bereikt die nodig is voor het (pijnstillende) effect. Ik ben geen dokter dus wat ik zeg kan fout zijn.

MeejheM

Badass junkie
snuiven is voor spul wat via je neusslijmvlies word opgenomen. bij de apotheek word ongeveer alles als tablet meegegeven. snuiven werkt bij sommige middelen sneller als innemen als tablet, of zelfs tabletten met vertraagde afgifte.

als je denkt het beter te weten dan bijvoorbeeld je apotheker raad ik je aan om uit te zoeken waar een tablet uit bestaat voordat je ze nasaal gaat gebruiken

karmakoma

Newbie
Wat is teveel pregabaline ?

Yooow mijn eerste keer hier, ik neem al een tijdje milde dosissen pregabaline van 500 mg per dag maar hoorde pas laat dat dat ook recreatief kan gebruikt worden.
Ik ben me zo een pot gaan halen van 200 x 300 mg.
En direct zo een 15 tal naar binne gewerkt, dus 4500 mg.
Ik neem dagelijks ook nog 60 mg rilatine, 6 tal tramadols van 150 mg en diazepm.
We zijn nu 2 uur verder en enkel wazig zicht.
Ik weet dat het effecg tot een uur
r a 2 kan uitlopen, vinden jullie dat te veel, allemaal begonnen met zwaar auto accident, dus geen occasionele junk. Iemand die wat triggers heeft hahaha

Bovenaan