prikkie ?

vogel

Bewuste gebruiker
http://nl.youtube.com/watch?v=MtEpCrSTOEc

http://nl.youtube.com/watch?v=QRkAqL1fmJU

dat is ook verslavend,, die thimoresal en die levende virusen in die vaccins,,,
heel verslavend ,, ik kan er maar moeilijk vanaf komen..
en ik heb er helemaal niet om gevraagd,,,,
zo mager als een junkie,, maar helemaal nuchter,,beetje raar in me hoofd en veel pijn in me buik,,
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
ik heb niet gevraagd om zoeen uitgehongerd lichaam
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
ik heb niet gevraagd om die uitgehongerde hersenen :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:

greenpower

Bewuste gebruiker
Beste Vogel,

Ik vind je topics altijd zeer interesant en leerzaam en lees de daarom ook altijd. Denk niet dat veel mensen bewust zijn van de dingen die een simpele vaccinatie kan doen of beter gezegt aanrichten. Ik wist er wel wat van maar niet de oorzaak etc. Daarom bedankt voor de, in mijn ogen, waardevolle informatie.

Alleen dit:

vogel zei:
ik kan er maar moeilijk vanaf komen..
en ik heb er helemaal niet om gevraagd,,,,
zo mager als een junkie,, maar helemaal nuchter,,beetje raar in me hoofd en veel pijn in me buik,,
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
ik heb niet gevraagd om zoeen uitgehongerd lichaam
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
ik heb niet gevraagd om die uitgehongerde hersenen :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:

vind ik niet nodig.

vogel

Bewuste gebruiker
tripmiddelen,,, daar heb ik geen tijd meer voor,,
ik heb nou geen nou zin meer om te werken met een andere realiteit,,,
,,ik heb er ook geen tijd meer voor ,, ik ben met een medische interventie bezig,,
ikmoet me koppie erbij houden,,
anders begrijp ik de behandelwijze van de medische interventie ploeg niet,,
,,als ik het begrijp kan ik een opleiding volgen en zelf zieke mensen genezen van hun vergiftigde,uitgehongerde brein en lichaam,,,
en trouwens ,, ik kan niet tegen drugs,, want me lichaam is al ziek door die giftroep,,,
drugs zijn vaak te zwaar voor me ,, , vooral amfetamines ,,,zulke zooi
maar een beetje opium maakt me beter,,,,, please geef opium aan deze zieke
opium geeft rust en herstel,,opium is goed voor het immuunsysteem..

wat denk je nou dat ik onzin praat door de tripmiddelen,,,,
ik ben een sjamaan,, ik zit al in een levenslange trip,, een kwiktrip,..,
Regressief autisme kent een metabole predispositie en een dramatische verslechtering door
verworven stressoren.
stressoren,,,, ik haat stress,, ik wil rust,, opium brengt rust
wil ff iemand gauw die xtc en de speed door de wc spoelen,,

mag ik dan nu alsjeblieft Opium voor mijn Gezondheid
mag ik dan nu alsjeblieft Trippen voor mijn spirituele ontwikkeling,

snappie het nou,, ik trip niet meer omdat me lichaam ziek is
heb niks mee te maken dat trippen niet goed voor me geest zou zijn,,
ik gebruik tripmiddelen op een gezonde verstandige manier,,
trippen is werken met een andere realiteit,,
Maar door die ziekte kan ik geen tijd meer besteden aan het werken met een andere realiteit,,
De realiteit hierzo is dat ik vermagerd ben door die kwikziekte en ik me nou dus moet bezig houden met de medische interventie,, ik heb geen tijd om te trippen

hooguit raak ik een beetje in trance door free-style trance te spelen op me piano

greenpower

Bewuste gebruiker
vogel zei:
tripmiddelen,,, daar heb ik geen tijd meer voor,,
ik heb nou geen nou zin meer om te werken met een andere realiteit,,,
,,ik heb er ook geen tijd meer voor ,, ik ben met een medische interventie bezig,,
ikmoet me koppie erbij houden,,
anders begrijp ik de behandelwijze van de medische interventie ploeg niet,,
,,als ik het begrijp kan ik een opleiding volgen en zelf zieke mensen genezen van hun vergiftigde,uitgehongerde brein en lichaam,,,
en trouwens ,, ik kan niet tegen drugs,, want me lichaam is al ziek door die giftroep,,,
drugs zijn vaak te zwaar voor me ,, , vooral amfetamines ,,,zulke zooi
maar een beetje opium maakt me beter,,,,, please geef opium aan deze zieke
opium geeft rust en herstel,,opium is goed voor het immuunsysteem..

wat denk je nou dat ik onzin praat door de tripmiddelen,,,,
ik ben een sjamaan,, ik zit al in een levenslange trip,, een kwiktrip,..,
Regressief autisme kent een metabole predispositie en een dramatische verslechtering door
verworven stressoren.
stressoren,,,, ik haat stress,, ik wil rust,, opium brengt rust
wil ff iemand gauw die xtc en de speed door de wc spoelen,,

mag ik dan nu alsjeblieft Opium voor mijn Gezondheid
mag ik dan nu alsjeblieft Trippen voor mijn spirituele ontwikkeling,

snappie het nou,, ik trip niet meer omdat me lichaam ziek is
heb niks mee te maken dat trippen niet goed voor me geest zou zijn,,
ik gebruik tripmiddelen op een gezonde verstandige manier,,
trippen is werken met een andere realiteit,,
Maar door die ziekte kan ik geen tijd meer besteden aan het werken met een andere realiteit,,
De realiteit hierzo is dat ik vermagerd ben door die kwikziekte en ik me nou dus moet bezig houden met de medische interventie,, ik heb geen tijd om te trippen

hooguit raak ik een beetje in trance door free-style trance te spelen op me piano

Ik ben het met een hoop dingen die je zegt eens en kan me er zeker in vinden. Maar hoe kan je uit die kwiktrip komen?

speeseend

Wijs gebruiker
Zit die kwik ook in mijn griepprik verwerkt? En de inentingen van het constatatie-bureau, die momenteel worden verstrekt aan de kinderen van nu, zit daar kwik in?

speeseend

Wijs gebruiker
Holy fuck, zie je nu, ik heb gewoon een excuus voor mijn doen en laten. Als ik weer eens als een bezetene tekeer ga tegen mijn naasten, kan ik gewoon zeggen dat ik daar niks aan kan doen, het is dat spul van de overheid dat mij gek maakt.

Volgens mij is het een wereldwijd probleem, gecreëerd door de aliens. We are under attack.

vogel

Bewuste gebruiker
speeseend zei:
Zit die kwik ook in mijn griepprik verwerkt? En de inentingen van het constatatie-bureau, die momenteel worden verstrekt aan de kinderen van nu, zit daar kwik in?

als het mijn goed is verteld zit er geen thimoresal in vaccins in nederland
wel was dat het geval in amerika,, daar zijn dus ook veel meer zieke kids,,
maar de mmr vaccinatie waar Andrew wakefield onderzoek naar doet,,
en waar veel ophef over is in de USA, die word of werd wel in nederland gebruikt,,
de mmr vaccin word in nederland mazelen-bof-rodehondvaccin genoemd,,

http://www.trosradar.nl/index.php?id=ui ... emUid=1295

vlees kopen,, is te zielig,,te veel wreedheid,, te weinig verering
en de vis is te giftig
wat moet ik eten ?
moet ik nou me eigen kippen fokken, me kippen vereren en offeren,,
heb ik meteen eieren ook,
dat kan iedereen in ze tuin,,
met de voedselcrisis en economische crisis voor de deur,,,
waarom werken we nou,, we kunnen toch allemaal een beetje boeren,, der is toch ruimte genoeg in nederland,,,,
waarom zitten we allemaal in die betonnen bakjes ?
allemaal economie-slaafjes in de stad ,,,
shit vogel woont ook in de stad shit,,, , vogelshit

vogel

Bewuste gebruiker
jaja zei:
Met amalgaan blijft ie langer staan.

amalgaaM met een M,,, geen n zoals jij schrijft,,,

amalgaam doet het sperma muteren,, en mischien zelfs je kind
amalgaam bestaat uit kwik,, kwik is neurotoxisch,kwik is een immuunonderdrukker,,
kwik zorgt voor antistoffen tegen lichaamseigen myeline. (Multiple Sclerose)
ik heb MS in me hoofd

ik ben zoeen nieuwetijdsmutantjoch, :)

speeseend

Wijs gebruiker
Kijk, daar gaan ik al. Me hele bek vol met amalgaam® En waarvoor? Uiteindelijk rotten alle tanden en kiezen er alsnog uit, met zeer veel pijn.

Je maakt me niet vrolijker, Vogelman. Gisteren met dat leuke linkje van Radar, zit ik eindelijk op de ADH betreffende de vis, blijkt dat ik mezelf ook hiermee vergiftig.

Bedankt Vogel, mijn ogen zijn geopend,

Eend

vogel

Bewuste gebruiker
vooral als je nog heel klein ben ,(embryo), kunnen die gifstoffen je rake klappen geven,,
kinderen kunnen genezen van autisme en ADHD enzo,, als ze op tijd worden geholpen,,
en je helpt ze niet met antipsychotica enzo,, wel met vitamine B12 therapie, zulke dingen enzo
vitamine b12 word gebruikt in het lichaam voor de opbouw van myeline
die kinderen met autisme enzo hebben uitgehongerde hersenen,,
help je ze niet op tijd ,, dan kan zelfs hun lichaam uithongeren,,
waardoor je dan eerst de buik beter moet maken,,, en dan pas de hersenen kan voeden

af en toe ff detoxen met een AYAhusca-ritueel
lekker al die giftroep er uit kotsen, :kots: , LSD en PAddo,s doen me ook kotsen,, maar zijn minder reiningend voor het lichaam als AYAhuasca heb ik me laten vertellen

positiev denken, liefde denken,, hado-effect van dokter hado,, zo kan je vies water reiningen met je gedachtes

je moet haast wel gek zijn ,als je denkt dat mensen vanzelf gek en ziek worden,
anti-aanbak-laag-pannen
tandpasta, met fluoride en aluminiumbende
straling-zendmasten, mobiel
corus gaat pallets verbranden, met kwik, cadmium ,arseen, lood, etc erin
sommige mensen worden helemaal complotpara door die vliegtuigstrepen,

Ik heb - weet ik achteraf - dus gewerkt met radioactieve stofwolken (fall-out), oncogene, kankerverwekkende, narcotiserende, endocrien verstorende, ontregelende chemicaliën. Met waste stoffen, zware metalen, giftige en toxische, uitlogende stoffen, slibslurries, sludges, vliegassen, residuen, emulsies, rest- en afvalstoffen vol DDT, arsenicum, cyanaten. Ook met bestrijdingsmiddelen als herbiciden en insecticiden, etc. Ik heb dat allemaal moeten verwerken om er korreltjes van te maken voor de verwerking en het produceren tot nepkiezelstenen met de fake vervangfunctie van grind voor de betonindustrie. En zo haalde men dus de natuurlijke grondstoffen (zand, grind, kalk, kiezel) eruit !! N.b, zo gingen de door mij gemaakte korrels vol toxic waste en poison-bende er in.

Nou woont u nog lekker?? S.v.p., maak en boor alsjeblieft geen gaten in je plafonds, muren, wanden, vloeren, want je weet niet wat er met je gezondheid gebeurt. En wat er in de rondte vliegt door de stofwolken van het boren die dan vrijkomen, je snuift en inhaleert de meest giftige bende in je longen, neus, mond, lippen, huid, oren, waardoor allergiereacties ontstaan. Je vergiftigt jezelf ter plekke, je gezin en je vrouw en kinderen, de huisdieren en het eten en drinken!!

http://www.sdnl.nl/corus.htm

De hoogovens van Corus zijn de grootste bron van dioxines, cadmium, lood en kwik
http://www.snm.nl/page.php?pageID=88&it ... &themaID=5
hierzo beloven ze schonere lucht, of is het een zoethoudertje>? bedoelen ze gewoon minder vervuilde lucht

Dr. Williamson en zijn collega Jordan Davis. MD zeggen dat vergiftiging door kwik uit amalgaam pandemisch is in onze samenleving. Tegenwoordig begrijpt of onderschrijft bijna niemand dit probleem. Toch kan kwikvergiftiging een zeer plausibele verklaring zijn voor de explosie van leer- en gedragsproblemen, autisme plus nog zeer veel andere problemen sinds de 2e wereldoorlog. Deze 55 jarige periode correspondeert precies met de grootscheepse invoering en het wereldwijd toepassen van kwikamalgaam.
http://www.lef.org/magazine/mag2001/may ... ury_1.html

http://www.nvkp.nl/fileadmin/nvkp/pdf/A ... 8okt08.pdf
nedelandse vereniging kritisch prikken

Mijn opa was een grote sterke beer,,,hij heb nooit geen prikkies gehad als kind zijnde
wanneer zijn ze daarmee begonnen met die prikkies,, na de tweedewereldoorlog ?
Me vader was een stuk smaller als me opa,
en ik ben duidelijk gemuteerd
maar als je me ziet,, dan zie je gewoon een frisse,nuchtere,drugsloze,junkie

vogel

Bewuste gebruiker
ik ben gewoon junkloos, met een drugsmentaliteit (anders zat ik hier niet), en verkwikt en gefluorideerd gedrag,, met MS in me hoofd,,ik ben spiritueel blijven hangen,,me fontanel is uitgeragd door de kwik en fluor,,me biologische klok naar de maan,, zonder wiet duurt het minimaal 2 uur vooradtik in slaap val,,,
MS patienten blowen toch ook veel ?

Kigh

Bewuste gebruiker
vogel zei:
ik ben gewoon junkloos, met een drugsmentaliteit (anders zat ik hier niet) en verkwikt en gefluorideerd gedrag. Met MS in me hoofd.
Ik ben spiritueel blijven hangen, me fontanel is uitgeragd door de kwik en fluor, me biologische klok naar de maan. Zonder wiet duurt het minimaal 2 uur vooradtik in slaap val.
Ms Patienten blowen veel omdat het hun leed mindert.
Klopt in jouw geval ook in bepaalde mate, omdat je niet zonder in slaap kunt vallen en (bepaalde, die die ik in video's gezien heb) ms patiënten niet zonder wiet kunnen praten, rustig zitten of denken. Het niet kunnen slapen zonder wiet kan ook met een blow-verslaving te maken hebben, hoeft niet, kan wel.

Ik begrijp dat je moeder allerlei shit naar binnen heeft gekregen (tandpasta met kwik ?!) toen ze met je zwanger was en jij daar nu de gevolgen van draagt?
Je noemt jezelf een sjamaan, maar neemt (op ayahuasca na?) geen drugs meer?

De medische opleiding, daar moet je wel met . en één , schrijven he :wink:.

Ik probeer het allemaal een beetje te begrijpen..

Mvg,
Kigh.

vogel

Bewuste gebruiker
Kigh zei:
vogel zei:
ik ben gewoon junkloos, met een drugsmentaliteit (anders zat ik hier niet) en verkwikt en gefluorideerd gedrag. Met MS in me hoofd.
Ik ben spiritueel blijven hangen, me fontanel is uitgeragd door de kwik en fluor, me biologische klok naar de maan. Zonder wiet duurt het minimaal 2 uur vooradtik in slaap val.
Ms Patienten blowen veel omdat het hun leed mindert.
Klopt in jouw geval ook in bepaalde mate, omdat je niet zonder in slaap kunt vallen en (bepaalde, die die ik in video's gezien heb) ms patiënten niet zonder wiet kunnen praten, rustig zitten of denken. Het niet kunnen slapen zonder wiet kan ook met een blow-verslaving te maken hebben, hoeft niet, kan wel.

Ik begrijp dat je moeder allerlei shit naar binnen heeft gekregen (tandpasta met kwik ?!) toen ze met je zwanger was en jij daar nu de gevolgen van draagt?
Je noemt jezelf een sjamaan, maar neemt (op ayahuasca na?) geen drugs meer?

De medische opleiding, daar moet je wel met . en één , schrijven he :wink:.

Ik probeer het allemaal een beetje te begrijpen..

Mvg,
Kigh.

te begrijpen,, je zoekt het maar zelf uit,,, ik ga me uitgehongerde brein voeden,,
amalgaamvullingen in me moederskiezen, toen ik embryo was,,, toen later fluortabletjes voor me melktandjes,, melktandjes heb ik niet meer,, wel een vergiftigd lijf,,,
BMR bofmazelenrodehond vaccinatie erbij,,,,ik lijk veel op een gekke goudzoeker,
of een gekke hoedemaker, (mad hatter),,,,,
ik heb geen zin meer in df,, zoek het zelf uit,,please,,
hier heb je dat topic waar ik me zo voor schaam omdat ik zo gek klink als een deur,,
zoek het zelf maar;; ''''''''''''LSD en autisme''''''''''''''''
eigenlijk zou het beter'''kwik plus fluor is sjamanisme'' moeten heten ,, maarja,,
mensen met down syndroom hebben geen MS in hun hoofd,,, Mensen met autisme hebben wel vaak MS in hun hoofd,, dat is geen geintje,, wel een geintje was van de fontanel...
ik gebruik geen drugs meer nee,,
dit gebruik ik allemaal>>> http://www.pfaf.org/index.php

hierzo,, kan je zonnebloem in je hoofd leren,, goed concentreren, op de spirograaf,,
http://botanical.com/spirograph.html
je kan zelf ook tekenen,, die hokjes in kleuren,, zo kan je jodenster maken,,,
dat deden ze dus 2000 jaar geleden denk ook al,, maar dan van een zonnebloem,,
en toen hebben ze jezus bedacht,,, bestaat ie nou ofniet,, en waar komt die kerstman nou vandaan,,?OMG OMG OMG waar gaat dit nou over,,
ik ben drugsforum verslaafd,, df is de enige plek lijkt wel waar ik al die gifshit kan uitkotsen,,
als ze dat nou in het gekkehuis zeiden van die gifshit,, had ik daar kunnen kotsen,,,,
maar me lichaam was toen nog niet afgetakeld door die gif,,, dus ik had niks door,,,
en die linkmiegels hadden niks gezegd over het gif ,, en ze hadden me een stoornis aangepraat,,
OMG OMG OMG een stoornis,,,, ik dacht shit,, dus ik ben gestoord,,,,dus ik raakte helemaal in de war daardoor,,,ik ben gewoon vergiftigd,, vergiftigd ,, mag ik dan nog heel ff kotsen op df,,
laatste keertje please;;; :P dan hoop ik daarna kwik&fluorvrij door het leven te gaan,,,
en voortaan kwik en fluorloze berichten posten(of in iedergeval kotsvrije)
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
DOEi :wave: Doei :wave: doei

speeseend

Wijs gebruiker
amalgaamvullingen in me moederskiezen, toen ik embryo was,,, toen later fluortabletjes voor me melktandjes,, melktandjes heb ik niet meer...

Wel potverdrie, daar gaan ik weer! Hier, betreffende het quote-je, idem dito.

Dan kan ik nu tenminste tegen iedereen, die het horen wil, dit als excuus aandragen. Lekker makkelijk, maar eerlijk? Dat weet ik nog niet.

Maarre Vogel, waarom opstappen? Omdat je topic niet op de juiste plek staat? Van mij mag je me best proberen te informeren. Als het mogelijk is in iets duidelijker taalgebruik. Zo niet, daarvoor alle begrip van mijn kant.

Groeten,

Eendje

Wacky

Badass junkie
Ik ga morgen inentingen halen voor Gele koorts, DTP en Hepatitus A+B.
Is dat wel veilig ?

vogel

Bewuste gebruiker
geen idee,, heb je soms de zelfde ziekte als ik,,
je bent vast oud genoeg denk voor een stootje,,
maar ik heb genoeg leed gekend,, voor mijn nooit geen prikkies meer

gele koorts DTP hepatitus a plus b,,, en die allemaal tegelijk. :confused:

ik vertrouw het niet...der zit toch geen formaldehyde in ofzo
kan je die gele koorts en DTP niet skippen ofzo,,,,,

Prikken tegen erge ziekten
Heb je wel eens van mazelen gehoord? Of van kinderverlamming? Dat zijn ziekten waar vroeger erg veel kinderen en grote mensen heel ziek van werden. Of waar ze zelfs aan dood gingen. Dat gebeurt nu gelukkig bijna niet meer, omdat bijna alle kinderen in Nederland prikken krijgen tegen die ziekten. Door die prikken worden ze niet ziek en kunnen ze ook anderen niet ziek maken.
Het prikkenplan
Dat alle kinderen prikken krijgen tegen erge ziekten is vijftig jaar geleden bedacht door de regering. De regering wil graag dat iedereen gezond blijft. Daarom kunnen alle kinderen gratis prikken krijgen. Dat moet niet, maar het is wel belangrijk. De regering en dokters kijken welke prikken het belangrijkst zijn. Die horen allemaal bij elkaar. Samen heten ze het Rijksvaccinatieprogramma. Dat betekent het prikkenplan van de regering.

50 jaar geleden bedacht,, zie zoals ik al dacht,, me opa was nog normaal,, ik en me vader niet meer,,,,,,en ja ik heb wel is van mazelen gehoord,, DE Bof-Mazelen en Rodehond vaccin
BMR vaccin (mmr). lekker zoeen levend mazelen virus

Voorzorgsmaatregelen bij vaccinatie

Het is belangrijk dat iemand geen ernstige ziekten of hoge koorts heeft op het moment dat het vaccin wordt toegediend. Als er een allergie is voor eieren of voor bepaalde geneesmiddelen, moet dit aan de arts worden gemeld. Het bof- en het mazelenvirus in BMR-vaccins worden gekweekt op cellen van kippenembryo’s. De eiwitten van deze kippencellen zijn niet identiek aan de eiwitten van het kippenei, zodat BMR-vaccins meestal zonder bezwaar aan personen gegeven kunnen worden die allergisch zijn voor kippenei-eiwit.Het vaccin mag niet worden gegeven wanneer het afweersysteem is verzwakt, bijvoorbeeld bij kanker of AIDS, bij mensen die corticosteroïden (prednison) gebruiken, bestraald worden of chemotherapie krijgen. Zwangere vrouwen mogen niet worden ingeënt met het BMR-vaccin of met een ander vaccin tegen bof, mazelen en/of rode hond. Gevaccineerde vrouwen moeten voorkomen dat ze de eerste 3 maanden na de BMR-vaccinatie zwanger worden.

http://www.medicinfo.nl/%7Bd878abc7-0a6 ... e3d4ac4%7D

http://www.tinussmits.com/dynamic.htm?m ... icoBof.asp

http://www.newtreatments.org/Basics/ga/ ... en%20mythe

vogel

Bewuste gebruiker
Oorzaak
De precieze oorzaken van leerstoornissen zijn niet bekend. Maar er zijn een aantal aanwijzingen. Uit onderzoek is gebleken dat de meeste leerproblemen niet veroorzaakt worden door beschadiging van een bepaald gedeelte van de hersenen. Waarschijnlijk zijn de problemen het gevolg van het niet goed kunnen combineren van gegevens uit verschillende delen van de hersenen. Op dit moment is de gangbare theorie dat een leerstoornis veroorzaakt wordt door hele lichte storingen in de hersenstructuur en hersenfuncties. Veel wetenschappers denken dat het probleem al voor de geboorte ontstaat. Dat is meestal het gevolg van een verstoring in de embryonale ontwikkeling. De ontwikkeling van de hersenen, een orgaan dat uit miljarden gespecialiseerde cellen bestaat, is een uiterst complex proces. Tijdens dat proces kan er iets misgaan dat gevolgen heeft voor de vorming van de zenuwcellen of de verbinding daartussen. Tijdens de zwangerschap kan dit ontwikkelingsproces gemakkelijk verstoord worden. Erfelijke factoren, roken, het gebruik van alcohol en drugs, complicaties tijdens de zwangerschap of bij de bevalling, of de aanwezigheid van giftige stoffen in de omgeving van het kind, kunnen allemaal nadelige gevolgen hebben voor de ontwikkeling van de hersenen.

http://www.medicinfo.nl/%7Bd878abc7-0a6 ... d861666%7D
wat bedoelen ze nou precies met leerstoornissen

http://www.ppdocu.com/?page=tinus1&lang=nl

http://www.tinussmits.nl/

http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1296
wat een klotevader en wat een kloterechter

vogel

Bewuste gebruiker
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1296
wat een klotevader en wat een kloterechter

later word dat kind gedragsgestoord door die levende verzwakte virusen in die vaccins,,,
word ie door zoeen kloterechter uit huis geplaatst,, en opgesloten in een inrichting,,,,
daar word dat kind vervolgens een stoornis aangepraat,,,, met als gevolg dat kind denkt ,,, ik ben gestoord,,,,,,dan kan ie nog erger in de war raken,, denken dat ze spirituele pad een psychische ziekte is,,,maar het is sjamanisme (initiatieziekte),,,,
maar dat kind is dus vergiftigd;;;;lekkker he zoeen levende virus rechtstreeks in je bloedbaan,,
en dat kind word dus vet opgelicht daar in dat gekkehuis,, met antipsychotica,,,
als je zoeen levende mazelenvirus heb,, moet je bepaalde treatment krijgen met veel vitamine A
ikben
Vergiftigd,,, Spiritueel-verstoord(door gekkehuis),,Voorgekverklaard,,,, en Opgelicht,,
zelfs de dokter liegt tegen mijn,,daar hebben ze jarenlang een opleiding voor gedaan,, om te zeggen dat amalgaam geen gezondheidsklachten kan geven,,, ja dat is verleden tijd,,, Onderzoek geeft aan dat amalgaam niet leid tot gezondheidsklachten,, Echt dat zegt ie,,,
Dan zat er vast geen kwik in die amalgaam van die corrupte ondezoeken van je dok,,
Hier :angry: kwikThermometer in je bek!!!,,, KAUWEN kauwe dan :angry: vuile corrupte dokter

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Ik vat de post niet helemaal, bedoel je nou dat je die kinderprik hebt gekregen waardoor je autisme zou krijgen ofzo? Dat was toch een hielprik, in dat filmpje zie ik iets anders?

vogel

Bewuste gebruiker
Stoneboot zei:
Ik vat de post niet helemaal, bedoel je nou dat je die kinderprik hebt gekregen waardoor je autisme zou krijgen ofzo? Dat was toch een hielprik, in dat filmpje zie ik iets anders?

ik wou die kwik niet in me moeders kiezen,,
ik wou die fluoridetabletjes niet,,,
ik wou die vaccins niet,,

welke filmpje, ?;; graag duidelijk,, letterliijk en precies je vraag stellen,,ik zie geen hielprik in filmpjes,, graag goed je vraag omschrijven,, ik ben nogal precies ,, als je vaag gaat lopen doen,, dan snapt mijn vergiftigde brein er niet veel meer van,,,
laat me toch met rust,, en doe je eigen research,, ik voel me zwaar ziek,,, ik heb nou al die shit op df gepleurd ,, nou zoeken jullie het zelf maar uit,,, :wave:
die filmpje van Andrew WAkefield is een klotefimpje,, waarin hij zwart word gemaakt
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/16727992/
Andrew Wakefield ;volgens mijn deugd zijn onderzoek wel, en spreekt hij de waarheid,,

http://www.thoughtfulhouse.org/awakefield_1105.pdf

http://www.nvkp.nl/rel_vac_aut/

http://forum.nos.nl/forum.php/list_messages/1840

de MMR vaccinatie Measles Mumps Rubella
in nederlands BMR vaccinatie Bof MAzelen Rode hond vaccin

splifftail

Belezen gebruiker
graag goed je vraag omschrijven,, ik ben nogal precies ,, als je vaag gaat lopen doen,, dan snapt mijn vergiftigde brein er niet veel meer van,,,

Geniaal!dank! :)

vogel

Bewuste gebruiker
Refl ection and Reaction
http://infection.thelancet.com Vol 6 April 2006 189

Aluminium-adsorbed vaccines

In 2004, I commented in The Lancet Infectious Diseases
that it was too early to conclude that aluminium adjuvants
were safe for all to use.1 This opinion has been
strengthened by recent research highlighting delayed
hypersensitivity to aluminium in children who have
received aluminium-adsorbed vaccines.2,3 Contact allergy
to aluminium has been known for some time,4 although
delayed hypersensitivity to aluminium is a recently
recognised phenomenon of unknown aetiology. The
observation that the body retains a “memory” of previous
exposure to aluminium (as an adjuvant) is intriguing and
may support research that reported the development of
anti-aluminium monoclonal antibodies.5 Delayed
hypersensitivity to aluminium raises a number of issues
relating to the biological availability of this environmental
toxin, perhaps not least of which, and pertinent to this
moment in time, is the plan to improve the
immunogenicity of (bird) fl u vaccine by using aluminiumbased
adjuvants.6 It is my opinion that substantially
increased use of aluminium-adsorbed vaccines should be
put on hold until research has demonstrated their safety,
if not to all then to most individuals.

Christopher Exley
CE is Reader in Bioinorganic Chemistry, Birchall Centre for
Inorganic Chemistry and Materials Science, Keele University, UK.
Correspondence to: Dr Christoper Exley, Birchall Centre for
Inorganic Chemistry and Materials Science, Keele University,
Staff ordshire, ST5 5BG, UK. [email protected]
1 Exley C. Aluminium-containing DTP vaccines. Lancet Infect Dis 2004; 4: 324.
2 Bergfors E, Trollfors B, Inerot A. Unexpectedly high incidence of persistent
itching nodules and delayed hypersensitivity to aluminium in children after
the use of adsorbed vaccines from a single manufacturer. Vaccine 2003; 22:
64–69.
3 Bergfors E, Björkelund C, Trollfors B. Nineteen cases of persistent pruritic
nodules and contact allergy to aluminium after injection of commonly
used aluminium-adsorbed vaccines. Eur J Pediatr 2005; 164: 691–97.
4 Bohler-Sommeregger K, Lindemayr H. Contact sensitivity to aluminium.
Contact Dermatitis 1986; 15: 278–81.
5 Levy R, Shohat L, Solomon B. Specifi city of an anti-aluminium monoclonal
antibody toward free and protein-bound aluminium. J Inorg Biochem 1998;
69: 159–63.
6 Wadman M. Race is on for fl u vaccine. Nature 2005; 438: 23.

http://infection.thelancet.com Vol 6 April 2006

splifftail

Belezen gebruiker
Moest eerst erg lachen en dacht "t wordt steeds beter", maar indien deze posts serieus zijn dan lijkt e.e.a. toch aardig uit de hand te lopen...Hoog tijd te stoppen met vliegen, Vogel! tijd om met beide benen op de grond te komen, of in jouw termen: te "aarden"....succes!

vogel

Bewuste gebruiker
speeseend zei:
nou zoeken jullie het zelf maar uit,,, :wave:

-proest-

ja Zoek het Zelf uit Please ,,ik heb Geen Tijd Meer voor jullie
Want ik ben Vergiftigd ,, en nou moet ik ~`\_~ZElf uit zoeken ~\_
hoe ik meZelf GA ONtgiftigen,,,, ja dus zoek het zelf uit svp..want ik ben al vergiftigd,, en ik zoek naar een OoPpLlosSiiNnGg om die giftroep kWijTterAken,,,

http://nl.youtube.com/user/OliviaHadassah

http://nl.youtube.com/watch?v=E5Fdgj-Sisg
http://healingourchildren.com/pages/1/index.htm

Amerika De USA,, doen meer fluor in het water,,, doen Thimoresal in vaccins,,
weet ik veel wat ze daar nog meer doen,,Fok the USA,, the USA is crazy
De USA is het meest zieke volk ter wereld (toch?) tenminste van de westerse moderne wereld

door splifftail op 14 dec 2008 13:43
Moest eerst erg lachen en dacht "t wordt steeds beter", maar indien deze posts serieus zijn dan lijkt e.e.a. toch aardig uit de hand te lopen...Hoog tijd te stoppen met vliegen, Vogel! tijd om met beide benen op de grond te komen, of in jouw termen: te "aarden"....succes!

ik snap het niet,, de postbank gaat verbieden om coffeeshops een rekening te hebben bij de bank,,, omdat het drugsdealers zouden zijn,,, hoezo drugs,,,,?
ik rook gewoon een etherische olie,, geen alkaloid,,,, en geen zwaar metaal....
kunnen ze niet beter de rekeningen direct blokkeren van de dokter en de tandarts, vanwege het veroorzaken van chronische ziektes, en het dumpen van kwik en fluor in kinderen en zwangere vrouwen,,;;vlees is te zielig om te eten ,, en de vis te giftig,,,, corus gaat weer afval verbranden,,,,,
wat is dit voor klote wereld,,, dokter zegt kletskoek,, geeft me chemische pillen met allerlei chemische toevoegingen,,,,,
waar is de natuur gebleven ?

Sjamanen veranderen in dieren om zo naar de geesteswereld te reizen,, mag ik wel blijven vliegen please,,,

De Sjamaan is zowel menselijk als geestelijk, omdat de geesten in zijn lichaam incarneren,
Hierin is de Sjamaan anders als de Gelovige, voor wie het ondenkbaar en zelfs godlasterlijk isdat hij'zelf Allah Jehova of de Heiligegeest zou zijn,
De Sjamaan word geest maar raakt niet bezeten want hij behoud de controle,,
Behalve geest kan hij ook vis, vogel , rendier, of een walvis worden,,
in het Amozone gebied word de Sjamaan een jaguar na het innemen van een grote dosis
Vihosnuifpoeder, vogel blijft vliegen,,
.Hoog tijd te stoppen met vliegen, Vogel! tijd om met beide benen op de grond te komen, of in jouw termen: te "aarden"....succes!

ja aarden,, goed idee,, ,, ik doe me best al , ik heb al bijna een half jaar niet meer getript,,
dat durf ik niet meer aan ,, met me vergiftigde, uitgeputte,, uitgehongerde lijf,,

maar ik geloof dat de bittere heilige planten,, zoals AYAhusca en PeYote en SanPedroCactussen
mijn kunnen helpen,,, en zodoende door die planten kan ik dan beter ''aarden''
dat word dan toch trippen,,,

speeseend

Wijs gebruiker
''This is control-tower to Bird...This is control-tower to Bird, do you reach me...over!''

''Als u zo doorgaat, Bird, zal u ter aarde storten!''

''Here Bird, control-tower: xjiwdiw cneijcie cijeif aaaarrrrrghhhh..''

splifftail

Belezen gebruiker
ZOu bij dat half jaar niet trippen nog 40 jaar optellen...Zo te lezen ben je zwaar de weg kwijt.....En als je nu echt een shamaan bent dan weet je dat de geest sterker is dan t lichaam. Koud kunstje voor je dan toch om jezelf te ontgiften? effe vliegen en klaar. enneh, stop blaming someone else! The higher you fly, the deeper the fall....going down going down, over and out!

vogel

Bewuste gebruiker
de geest verjongt zich voortdurend terwijl het lichaam ouder en zwakker word..,.
ook als sjamaan is de veroudering niet te stoppen,,na mijn dood vlieg ik vooratijd als een vogel,,

ikke de weg kwijt,,ik ben gewoon spiritueel en vergiftigd.,
ja hoor,, ik ben mager ziek en misselijk door die giftroep,,,
de psychische effecten zijn lichte bijwerkingen vergeleken met die slopende werking op mijn lijf door die kwik en fluor,,
toen me lijf verzwakte,, werd me geest sterker,, dat is nou die spirituele lijdensweg (initiatieziekte)

zo zoek je goed,, research chemicals
viewtopic.php?f=37&t=18265

LSD en Autisme
viewtopic.php?f=5&t=13857
op pagina 3 of 4 ofzo zie je een link naar ander topic over de initiatieziekte

vogel

Bewuste gebruiker
jaja zei:
Misschien heb je ADHD.

Huisarts.

jaja ,,ADHD,, ?
ik ben Verkwikt en Gefluorideerd,,
daardoor in de Westerse Samenleving(babylon) erg Gedesillusioneerd,;
Met als gevolg dat ik als Hippie ben Geradicaliseerd
The day where the world will be destroyed by himself the humans is near
then that will rescue from the destoy will return in the nature will became
RASTAFARI
http://www.youtube.com/watch?v=SrdZBw_iCI4

Misschien heb ik MS in me Hoofd,; en is me buik gefluorideerd,,, door die vuile domme huisarts met ze fluortabletjes en ze prikkies,;, me brein is uitgehongerd;;; ik ben lethargisch vermagerd en chronisch vermoeid door die rotzooi van de tandarts en de huisarts, ik kots over ze heen :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
fok joe jaja met je huisarts;, je weet erniks vanaf jaja
alleen vergiftigde Mensen weten wat ik heb en hoe ik daarvan af kom
en ik kots dankzij ]AYAhusca al die giftroep eruit :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:

Bovenaan