Kigh zei:
vogel zei:
ik ben gewoon junkloos, met een drugsmentaliteit (anders zat ik hier niet) en verkwikt en gefluorideerd gedrag. Met MS in me hoofd.
Ik ben spiritueel blijven hangen, me fontanel is uitgeragd door de kwik en fluor, me biologische klok naar de maan. Zonder wiet duurt het minimaal 2 uur vooradtik in slaap val.
MS patienten blowen toch ook veel ?
Ms Patienten blowen veel omdat het hun leed mindert.
Klopt in jouw geval ook in bepaalde mate, omdat je niet zonder in slaap kunt vallen en (bepaalde, die die ik in video's gezien heb) ms patiënten niet zonder wiet kunnen praten, rustig zitten of denken. Het niet kunnen slapen zonder wiet kan ook met een blow-verslaving te maken hebben, hoeft niet, kan wel.
Ik begrijp dat je moeder allerlei shit naar binnen heeft gekregen (tandpasta met kwik ?!) toen ze met je zwanger was en jij daar nu de gevolgen van draagt?
Je noemt jezelf een sjamaan, maar neemt (op ayahuasca na?) geen drugs meer?
De medische opleiding, daar moet je wel met . en één , schrijven he

.
Ik probeer het allemaal een beetje te begrijpen..
Mvg,
Kigh.
te begrijpen,, je zoekt het maar zelf uit,,, ik ga me uitgehongerde brein voeden,,
amalgaamvullingen in me moederskiezen, toen ik embryo was,,, toen later fluortabletjes voor me melktandjes,, melktandjes heb ik niet meer,, wel een vergiftigd lijf,,,
BMR bofmazelenrodehond vaccinatie erbij,,,,ik lijk veel op een gekke goudzoeker,
of een gekke hoedemaker, (mad hatter),,,,,
ik heb geen zin meer in df,, zoek het zelf uit,,please,,
hier heb je dat topic waar ik me zo voor schaam omdat ik zo gek klink als een deur,,
zoek het zelf maar;; ''''''''''''LSD en autisme''''''''''''''''
eigenlijk zou het beter'''kwik plus fluor is sjamanisme'' moeten heten ,, maarja,,
mensen met down syndroom hebben geen MS in hun hoofd,,, Mensen met autisme hebben wel vaak MS in hun hoofd,, dat is geen geintje,, wel een geintje was van de fontanel...
ik gebruik geen drugs meer nee,,
dit gebruik ik allemaal>>>
http://www.pfaf.org/index.php
hierzo,, kan je zonnebloem in je hoofd leren,, goed concentreren, op de spirograaf,,
http://botanical.com/spirograph.html
je kan zelf ook tekenen,, die hokjes in kleuren,, zo kan je jodenster maken,,,
dat deden ze dus 2000 jaar geleden denk ook al,, maar dan van een zonnebloem,,
en toen hebben ze jezus bedacht,,, bestaat ie nou ofniet,, en waar komt die kerstman nou vandaan,,?OMG OMG OMG waar gaat dit nou over,,
ik ben drugsforum verslaafd,, df is de enige plek lijkt wel waar ik al die gifshit kan uitkotsen,,
als ze dat nou in het gekkehuis zeiden van die gifshit,, had ik daar kunnen kotsen,,,,
maar me lichaam was toen nog niet afgetakeld door die gif,,, dus ik had niks door,,,
en die linkmiegels hadden niks gezegd over het gif ,, en ze hadden me een stoornis aangepraat,,
OMG OMG OMG een stoornis,,,, ik dacht shit,, dus ik ben gestoord,,,,dus ik raakte helemaal in de war daardoor,,,ik ben gewoon vergiftigd,, vergiftigd ,, mag ik dan nog heel ff kotsen op df,,
laatste keertje please;;; :P dan hoop ik daarna kwik&fluorvrij door het leven te gaan,,,
en voortaan kwik en fluorloze berichten posten(of in iedergeval kotsvrije)
DOEi
Doei
doei