Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tja, als je er eerst aan moet wennen..PlayGirl zei:ik denk dat er veel mensen zijn die zeggen dat ze een keer gaan proberen maar er zijn er niet veel die het bij 1 x houden

Albino zei:Nee niet eindelijk, een klein maandje was het maar. Ik kwam er snel achter dat het nogal slecht voor je is om het vaak te doen..
Het is gewoon goed nadenken als je iets gebruikt, je kiest er zelf voor om er mee verder te gaan in het begin, als je zo dom bent om dat te doen moet je dat zelf weten maar zo steek ik niet meer inelkaar.

acidboy zei:Verder .. mocht je het gaan proberen .. de kans is ontzettend groot dat je misselijk wordt en gaat braken, je lichaam is de stof niet gewend en het is dus niet te voorkomen eigenlijk. Ja... door het niet te doen, wat verreweg het beste is. Maargoed, do as you please.

flipkonijn zei:als ie terug komt is ie mss afgekickt
Flameon zei:Daar zou ik niet met zekerheid vanuit gaan. Ik werk in de verslavingswereld en ik hoor regelmatig dat ex gedetineerde in de gevangenis aan drugs konden komen. Vraag me niet hoe dat allemaal binnen komt, want dat weet ik gelukkig allemaal niet. Maar dat het kan is een feit.
Verder kun je bruin inderdaad beter wegdoen dan bewaren denk ik