Proberen

Albino

Bewuste gebruiker
Ik ben er goed van bewust wat het met je kan doen, het lijkt me niet als ik dat weet dat ik het alsnog een keer ga halen. Ookal is het maar voor één keertje, zo denk ik niet meer sinds ik teveel heb geblowd.

PlayGirl

Newbie
ik denk dat er veel mensen zijn die zeggen dat ze een keer gaan proberen maar er zijn er niet veel die het bij 1 x houden

jcutter

Badass junkie
PlayGirl zei:
ik denk dat er veel mensen zijn die zeggen dat ze een keer gaan proberen maar er zijn er niet veel die het bij 1 x houden
Tja, als je er eerst aan moet wennen..
Dat is dus datgene wat mij ervan weerhoud.

eend

Belezen gebruiker
Wennen valt best mee hoor, Kutter! Je moet gewoon de juiste dosering vinden. Met het nakken maakte ik superdunne lijntjes. En niet teveel achter elkaar. je voelt het vanzelf opkomen, 't werkt namelijk vrij snel.

Toen ik eenmaal op 't chinezen was overgestapt, ging alles erg hard. Wanneer ik in die tijd nog wel eens een lijtje of wat nakte, werkte dit om de één of andere reden niet meer. Maar in mijn herinnering was dit wel hetgeen wat 't lekkerste werkte. Dit kan natuurlijk ook komen omdat ik toen nog niet met regelmaat van de klok gebruikte :wink:

Wat jij als drempel geeft, vind ik niet zozeer hét probleem met Hero. Jij zult het gevaar waarschijnlijk pas inzien wanneer je het in je hebt (gehad).

Gr.,

Eend

jcutter

Badass junkie
Nee Eendje, ik zie (denk ik) de gevaar wel. Ik denk dat ik nu niet echt iets heb om makkelijk terug op te kunnen vallen als het leven moeilijk word. Na het roken van hero heb je dat wel. Inplaats de problemen op te lossen en de slappe aftreksel goede gevoel, waar je langzaam weer in groeit, is niet meer genoeg. Zit ik goed?

eend

Belezen gebruiker
Ik zeg je eerlijk Jcutter, ik kan je woorden helaas niet tot een leesbare tekst omvormen. Dus als ik je niet goed begrijp, probeer je dan wat duidelijker uit te drukken alsjeblieft?!

Of jij op dit moment niet gemakkelijk ergens op terug kan vallen; dat kan enkel jij beantwoorden.

Hero ga je niet gebruiken zodra je problemen hebt. Wanneer je eens Hero hebt gebruikt, is de kans groot om dit te gebruiken. Simpelweg omdat het gewoon één van de lekkerste gevoelens is!

Hero geeft je niet bepaald een "slap aftreksel" van een goed gevoel. Maar ja, dit is ook niet te begrijpen wanneer je het nooit gebruikt hebt. Ik zou hier eventueel naast kunnen zittten, kan namelijk enkel voor mezelf spreken :wink:

Ter info:
Ik zou Hero helemaal niet zo'n slechte drug vinden, zolang ik nog alleen zou wonen. Ik heb gelukkig niet zoveel ellende als menig ander gebruiker hier mee hoeven maken. Het enige échte nadeel was dat mijn sociale leven op een laag pitje stond; ik lag in mijn vrije tijd eigenlijk "fulltime" in een wereld tussen slapen en wakker in (het knikkebollen). En tja, dat is nu eenmaal een vij persoonlijke beleving :wink:

Of je goed zit met wat jij schrijft kan ik niet beoordelen. Je zit goed zolang je van de Bruin afblijft :wink: Je zal het gevoel immers nooit meer vergeten. Zie het als je lievelingseten, dit blijft je ook altijd bij, of niet?!

Grt.,

Het Bruine Bad-eendje

jcutter

Badass junkie
Ik bedoelde dat hero als een (snelle, voldoende) beloning gaat dienen.
Je hebt het perfect uitgelegd. Hero is imo dan meer voor als je toch al kapot bent, komt te overlijden of zodanig sterk in je schoenen staat dat je het aankan, maar daar gaan mensen al vaak de fout in. Arrogante, ontwetende; mensen dan :wink:
Bedankt voor de moeite.

Telefoon

Wijs gebruiker
..

als je presee een rush wil

koop 1 kilo maanzaad

gooi dit in een pan ofzo
doe er 1 liter water bij

citroen sap ( 2 geperste citroenen )

laten staan ( je kan het verwarmen tot 50c. )
( 1 uurtje )

dan even schudden ( roeren )

dan nog 30 min laten staan

op drinken ..

en Buzz... :wave:

Overcome

Belezen gebruiker
Re:

Albino zei:
Nee niet eindelijk, een klein maandje was het maar. Ik kwam er snel achter dat het nogal slecht voor je is om het vaak te doen..
Het is gewoon goed nadenken als je iets gebruikt, je kiest er zelf voor om er mee verder te gaan in het begin, als je zo dom bent om dat te doen moet je dat zelf weten maar zo steek ik niet meer inelkaar.

Het spijt me zeer maar nu zit je het wel heel erg te relativeren, maar dat het alleen al in je hoofd op komt om Heroine te proberen terwijl je al verslaafd bent geweest aan speed... wie hou je nou voor de gek?

needlefreak

Bewuste gebruiker
Voor ik heroïne probeerde heb ik ook een speedprobleem gehad. 'k Heb toen een jaar bijna dagelijks speed gebruikt. Na dat jaar was ik psychisch en lichamelijk een wrak maar stoppen met speed vond ik niet zo moeilijk. Ik heb nu zelf bijna een afkeer van speed. Het zegt me niks meer. Bah! Met heroïne is dat wel even anders. Sinds ik dat gebruikt heb is het altijd m'n favoriete drug geweest.

Jij hebt het geluk om je hier goed te kunnen informeren voor je het gaat gebruiken. Luister dan naar de mensen hier die eraan verslaafd zijn geweest, silverfish, ariekanarie, speeseend en ikzelf, allemaal zeggen we: niet aan beginnen! Je hebt er geen ervaring mee, hou het zo!

Je bent nog zo jong, zoek een goed meisje, liefde is de beste drug! :wink:

Edit: als je verslaafd bent geweest aan speed, dan ben je verslavingsgevoelig. Reden te meer om niet met zwaardere drugs te experimenteren. Moest ik weten wat ik nu weet, ik zou het ook anders gedaan hebben. :wave:

Vanadesse

Wijs gebruiker
Je hoort mensen zeggen dat je na 1 keer geestelijk al verslaafd kan zijn, maar je kan je er eigenlijk niks bij voorstellen. Althans, dat heb ik dan. Iets dat zoooo ontzettend lekker is dat je nooit meer zonder wilt. Mensen die het gevoel niet kennen kunnen zich er denk ik geen voorstelling van maken. Ik weet het alleen van verhalen.

Ja, er zijn mensen die er na 1 keer vanaf kunnen blijven, toch hoor ik wel vaak dat die mensen er ook nog best vaak aan terug denken. Als je verslavingsvatbaar bent, al is het maar een beetje, zou er ik sowieso al niet aan beginnen als ik jou was. Je weet niet wat je in gevaar brengt. Hier kun je alle levensverhalen lezen. Mensen die op dit forum zetten hoeveel spijt ze hebben van het beginnen aan heroïne, verhalen zoals die van Fnea, het terugvallen van needle of de mensen die hier enkel komen om hun verhaal even kwijt te zijn. Mensen bij wie de relaties kapot zijn gegaan omdat de partner gebruikt en noem het allemaal maar op. Verdiep je er eerst beter in voor je gaat rondbazuinen dat je het wilt proberen. Je wilt het écht niet proberen.

De tarzan in je die opzoek is naar avontuur heeft vast nog wel wat alternatieven.

L

Lid 6909

Gast
Neem die shit gast, niet omdat je het eigenlijk niet moet doen. Maar omdat je zo'n arrogant balletje bent die denkt alles aan te kunnen.

Ik maak geen verwijten, maar een speed verslaving van één maand is ook niet "je van het".

speeseend

Wijs gebruiker
kut de krab

Deze rakker is al verslaafd voordat hij de Bruin heeft aangeraakt :wink:

Voor mijn Hero-ervaring van acht jaren, was ik nog nooit ergens verslaafd aan geweest. Nou ja, hooguit aan sex dan :) Sterker nog, ik had juist een bloedhekel aan mensen die hun peukje per se moeten roken omdat er anders iets op psychisch en lichamelijk gebied met hun zou gaan gebeuren. Suiker, koffie, sigaretten, alcohol, blowen, speed - pillen etcetera, alles deed ik met deze grens; geen verslaving! Zodra ik merkte dat het vaker werd dan eens per - vul in - gooide ik de rem erop.

Hero heeft mijn harde veroordelingen naar anderen toe flink op z'n kop gezet. Nu was ik de zwakke zak met een probleem en niet zo'n klein probleempje ook. De gedachten zijn niet zoveel veranderd, wel mijn gevoel van zelfwaarde. Misschien ben ik nu een héél klein milder naar anderen toe met een verslaving.

Kortom, ik denk dat Hero vrijwel iedereen verrast. Lees nu 't topic "rendement". Ik heb Mega-veel respect voor Fuller, dat hij de hoeveelheid al reeds vier jaren tot dat minimum heeft kunnen beperken. Maar zelfs hij komt nu tot het inzicht dat het anders gaat dan hij zelf berekend / op gerekend had. En met hem de rest van de Hero-club, naar mijn mening!

Gr.,

Eend

Rokertje

Belezen gebruiker
Re:

acidboy zei:
Verder .. mocht je het gaan proberen .. de kans is ontzettend groot dat je misselijk wordt en gaat braken, je lichaam is de stof niet gewend en het is dus niet te voorkomen eigenlijk. Ja... door het niet te doen, wat verreweg het beste is. Maargoed, do as you please.

Ik weet van mezelf dat ik de eerste paar keren echt flink moest kotsen... me ex ook... en zijn beste vriend ook.... Dus idd ontzettend groot!!!
En 1x per jaar wordt 1x p.m. dat wordt 1x p.w. dat wordt elke avond en dat wordt paar x per dag... bij mij dan

:wave:

Atropa

Bewuste gebruiker
De hoeveelheid die je moet nemen is afhankelijk van of je met een stoptrein of intercity naar het eindstation wilt. :P

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Heb hier nog 2g bruin liggen van een kennis van me die gisteren is opgepakt.

Ik ga er maar vanblijven, mss best doorspoelen want als ie terug komt is ie mss afgekickt en zo goed ken ik hem nu ook weer niet, maar best help ik em niet meteen terug de diepste put in :)

Flameon

Badass junkie
flipkonijn zei:
als ie terug komt is ie mss afgekickt

Daar zou ik niet met zekerheid vanuit gaan. Ik werk in de verslavingswereld en ik hoor regelmatig dat ex gedetineerde in de gevangenis aan drugs konden komen. Vraag me niet hoe dat allemaal binnen komt, want dat weet ik gelukkig allemaal niet. Maar dat het kan is een feit.
Verder kun je bruin inderdaad beter wegdoen dan bewaren denk ik

needlefreak

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Daar zou ik niet met zekerheid vanuit gaan. Ik werk in de verslavingswereld en ik hoor regelmatig dat ex gedetineerde in de gevangenis aan drugs konden komen. Vraag me niet hoe dat allemaal binnen komt, want dat weet ik gelukkig allemaal niet. Maar dat het kan is een feit.
Verder kun je bruin inderdaad beter wegdoen dan bewaren denk ik

Veel gedetineerden steken dope in hun anus als ze penitentair verlof hebben. De meeste die ik ken doen dat. Er zijn nog andere manieren ook. Als ik grote hoeveelheid bruin ging halen in Rotterdam dan stak ik het ook op hoor. Op de juiste manier goed inpakken, wat glijmiddel en je kont in. :grin: Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. :wink:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Kregen jullie dan geen rectaal onderzoek?

Nouja druggebruikers in de gevangenis steken is ook niet de oplossing, de dealers zelf zouden ze beter pakken!

En de wc eend is gisteren overleden aan een overdosis :)

Bovenaan