Je hoort mensen zeggen dat je na 1 keer geestelijk al verslaafd kan zijn, maar je kan je er eigenlijk niks bij voorstellen. Althans, dat heb ik dan. Iets dat zoooo ontzettend lekker is dat je nooit meer zonder wilt. Mensen die het gevoel niet kennen kunnen zich er denk ik geen voorstelling van maken. Ik weet het alleen van verhalen.
Ja, er zijn mensen die er na 1 keer vanaf kunnen blijven, toch hoor ik wel vaak dat die mensen er ook nog best vaak aan terug denken. Als je verslavingsvatbaar bent, al is het maar een beetje, zou er ik sowieso al niet aan beginnen als ik jou was. Je weet niet wat je in gevaar brengt. Hier kun je alle levensverhalen lezen. Mensen die op dit forum zetten hoeveel spijt ze hebben van het beginnen aan heroïne, verhalen zoals die van Fnea, het terugvallen van needle of de mensen die hier enkel komen om hun verhaal even kwijt te zijn. Mensen bij wie de relaties kapot zijn gegaan omdat de partner gebruikt en noem het allemaal maar op. Verdiep je er eerst beter in voor je gaat rondbazuinen dat je het wilt proberen. Je wilt het écht niet proberen.
De tarzan in je die opzoek is naar avontuur heeft vast nog wel wat alternatieven.