Probleem bij smoren?

mijaser

Belezen gebruiker
Hallo
K smoor nu al vrij lang en altijd gewoon wiet maar een tijdje geleden toen k smoorde werd k echt persies zot in mijne kop. Dan smoorden k daarna nog en k kreeg altijd hetzelfde. Elke keer als k nu smoor word ik zot en denk k da k zo ga blijven, en k hoor dan zo piep geluiden, en k heb stuiptrekkingen en soms veel pijn. Er is maar 1keer tusen al die keren geweest wnr k heeel weinig gesmoord had dat k geoon zo als vroeger begaait ben en heel chill.

Gewoon een maand of langer stoppen en dan lekker max. 1 á 2 keer per week blowen, zodat het gewenste effect optreedt tijdens het blowen.

Irie

Belezen gebruiker
Ik vond blowen (na jaren elke dag) ook niet meer prettig aanvoelen, en ben dan ook maar gestopt ermee (ongeveer 8 maanden), maar zit nu op mijn laatste vrije dag lekker te genieten van mijn laatste dikke toeter...en het is lekker relaxed !!!!
Morgen terug werken, en dan beperk ik me weer tot een jointje tijdens festivalletjes of op een gezellig tuinfeestje, om er na de zomer terug mee te stoppen tot de volgende zomer....heerlijk is het als je het maar sporadisch doet.
Heb de afgelopen 3 weken weer elke dag geblowed, en dat was zwaar chill, maar heb niet meer de behoefte om zo verder te doen....alleen in mijn vakantie, omdat dan niets moet en alles mag!

Bovenaan