psychotria viridis

Ello

Zelf ben ik van start gegaan met het kweken van diverse planten, zoals Salvia d., hawaiian baby woodrose, sint janskruid. Peganum harmala en daarnaast ook geprobeerd om paddo's te kweken, maar dit nog zonder succes :/
Peganum harmala ben ik ook nog niet heel ver mee gekomen, maar de andere plantjes groeien hard ;D

Heeft iemand misschien een adres waar ik een Psychotria viridis stekje kan regelen in Nederland? Deze plant wil ik aan mijn verzameling toevoegen, andere planten met psycho- actieve werkingen zijn ook welkom n_n (effkes pm)

Van de planten verzameling zal ik eens deze dagen wel een foto posten :stoned:

Clemens

Newbie
Leuk!

Misschien staat hier nog wat tussen voor je tuin: http://azarius.nl/smartshop/growing/seeds-of-the-gods/ (sorry, reclame, maar je vroeg specifiek naar psychoactieve planten dus hopelijk neem je het me niet kwalijk)

Viridis stekjes hebben we op Azarius ooit verkocht, maar dat bleek niet erg aan te slaan en slecht leverbaar te zijn, dus helaas zijn we daar al een tijdje mee gestopt. Ik kan zo gauw inderdaad geen andere (NL) sites vinden die het verkopen, misschien dat iemand anders wat weet?

Ken de site van azarius and the shoppa @ Amsterdam n_n, jammer dat de verkoop ervan is gestopt.

Ik ben deze week begonnen met DMT te trekken uit riet en gras, waarin DMT moest zitten, heb net in de vriezer gezet in de hoop op kristal vorming. Misschien weet iemand nog interessante DMT rijke planten in Nederland. Ben altijd opzoek naar interessante info en stekjes.

Het Salvia stekje lijkt het goed te doen. Over 2 weken ga ik checken of ze wortels begint te vormen.

Bovenaan