Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Trek het je niet aan
Een ander antwoord dat ik van hem heb gekregen...., lol
jongen, ik heb zo'n beetje alles gebruikt toen ik vroeger aan het housen was en dit heb ik nog nooit meegemaakt van welke drug dan ook. en om nu te zeggen dat ik altijd verstandig met drugs om ben gegaan vroeger? nou nee, niet echt.
met ghb heb ik al zovaak nokkie gelegen dat ik niet eens meer in de gaten had dat het ook wel eens gevaarlijk kon zijn. ik heb dat nu meegemaakt en ben blij dat ik geen hartstilstand heb gehad.
ga jij anders je heilige bronwater ff verdedigen, ik geef alleen aan dat het gevaarlijk spul is. je bent er trouwens erg goed in om 1 specifieke quote uit een hele discussie te trekken, om daar vervolgens een beetje tof over te lopen doen.
Dit antwoord zegt me eigenlijk al genoeg over jouw persoon
jongen, ik heb zo'n beetje alles gebruikt toen ik vroeger aan het housen was en dit heb ik nog nooit meegemaakt van welke drug dan ook. en om nu te zeggen dat ik altijd verstandig met drugs om ben gegaan vroeger? nou nee, niet echt.
met ghb heb ik al zovaak nokkie gelegen dat ik niet eens meer in de gaten had dat het ook wel eens gevaarlijk kon zijn. ik heb dat nu meegemaakt en ben blij dat ik geen hartstilstand heb gehad.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.