pure of gemixte ghb?

minamo

Bewuste gebruiker
hey,
ik heb van iemand gratis GHB gekregen, en het is blauw en waterig,volgens mij hoort dit niet zo.

iemand suggesties wat dit is, of toch maar even laten testen?
greetz,
Henk

ps: het ruikt naar accuzuur :confused:

minamo

Bewuste gebruiker
misschien dat het vaker gemixed word met blauw spul? ik heb verder geen verstand van ghb, en had een iets vriendelijker antwoord verwacht :)

Minamo

Flugeltje

Wijs gebruiker
kwezel zei:
het is blauw en waterig, emand suggesties wat dit is

ja water.

de tering, hoe moeten wij in godsnaam weten wat jij voor troep voor je hebt staan?

Je bedoeld dit toch niet?

Blue 69 of Original 69 bevat base-mdma (125 mg of meer) opgelost in Blue Curacao.

Flugeltje

Wijs gebruiker
minamo zei:
misschien dat het vaker gemixed word met blauw spul? ik heb verder geen verstand van ghb, en had een iets vriendelijker antwoord verwacht :)

Minamo

Trek het je niet aan :wink:
Een ander antwoord dat ik van hem heb gekregen...., lol

jongen, ik heb zo'n beetje alles gebruikt toen ik vroeger aan het housen was en dit heb ik nog nooit meegemaakt van welke drug dan ook. en om nu te zeggen dat ik altijd verstandig met drugs om ben gegaan vroeger? nou nee, niet echt.

met ghb heb ik al zovaak nokkie gelegen dat ik niet eens meer in de gaten had dat het ook wel eens gevaarlijk kon zijn. ik heb dat nu meegemaakt en ben blij dat ik geen hartstilstand heb gehad.

kwezel

Experimenterende gebruiker
ga jij anders je heilige bronwater ff verdedigen, ik geef alleen aan dat het gevaarlijk spul is. je bent er trouwens erg goed in om 1 specifieke quote uit een hele discussie te trekken, om daar vervolgens een beetje tof over te lopen doen.

hulde! :wave:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ok '' kwezel ''

Dit antwoord zegt me eigenlijk al genoeg over jouw persoon

jongen, ik heb zo'n beetje alles gebruikt toen ik vroeger aan het housen was en dit heb ik nog nooit meegemaakt van welke drug dan ook. en om nu te zeggen dat ik altijd verstandig met drugs om ben gegaan vroeger? nou nee, niet echt.

met ghb heb ik al zovaak nokkie gelegen dat ik niet eens meer in de gaten had dat het ook wel eens gevaarlijk kon zijn. ik heb dat nu meegemaakt en ben blij dat ik geen hartstilstand heb gehad.

kwezel

Experimenterende gebruiker
nogmaals haal ik ff aan dat argumenteren niet je sterkste punt is
enne..

je bent er trouwens erg goed in om 1 specifieke quote uit een hele discussie te trekken, om daar vervolgens een beetje tof over te lopen doen.
:grin:

ixienix

Newbie
Ghb wordt door sommige makers gemixt met blauwe kleurstof zodat het door idioten niet kan bekeken worden als water.

Bovenaan