Purple Haze

foreverinspace

Belezen gebruiker
Beste DF leden ,

Een van mijn beste vrienden verjaard binnenkort , ik ga niet zo vaak naar nederland want ben belg maar als ik ga ga in natuurlijk om uit te gaan of om in de coffeshop te blowen :wink:

Mijn beste maat verjaard binnenkort en als cadeau zou ik hem veel trakteren en een grammetje of 5 purple haze willen bezorgen , hij heeft werkelijk bijna alle wiet die er te vinden is gerookt maar zou dol graag eens purple haze roken , hij beweert dat die moeilijk te vinden is dus vandaar mijn vraag in welke shops verkopen ze deze nog? Liefst niet te ver van de grens of tenminste niet noord nederland,

Bedankt :wave:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
In Zeeland en westelijk brabant niet te vinden in ieder geval.
Is inderdaad een vrij zeldzaam wietje geloof ik.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Die rookte ik vroeger ook vaak. Maar de coffeeshops die ze hadden zijn inmiddels gesloten. Zoe het verder niet weten.

foreverinspace

Belezen gebruiker
Ja hoor het van iedereen dat het extreem zeldzaam geworden is maar er zouden nog enkele te vinden zijn hoop dat er iemand ééntje van weet ;p alleszinds bedankt voor de reactie :wave:

Vorige week in de Extase in Amsterdam voor de eerste keer Purple Haze gerookt. Prachtig wietje, wel duur. Was er ook al een tijdje naar op zoek.

Bovenaan