Radeloze ouders: ‘Verbied 3-MMC per direct!’

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Samantha1980

Experimenterende gebruiker
Het negatieve zelfbeeld komt doorgaans eerst, dan gaan mensen drugs nemen, waardoor ze hun negatieve zelfbeeld even vergeten, maar als ze nuchter worden krijgen ze last het besef dat het genot alleen werd opgewekt dankzijn de middelen, wat weer een bevestiging is van het negatieve zelfbeeld.

Daarbij is het negatieve zelfbeeld niet per se onzeker zijn; dat is wat anders. Maar meer een soort containerbegrip voor trauma wat elk mens kan oplopen tijdens zijn/haar leven in verschillende mate van ernstigheid.

PsychedelicMagic

Badass junkie
Totaal verbod helpt niet, maar dit moet gereguleerd worden. Dit zo vrij kopen is niet goed. Het word in twijfelachtige omstandigheden gemaakt, ze weten nauwelijks wat die middelen kunnen aanrichten en vooral jonge mensen die de gevolgen ervan niet kunnen inschatten. Ik vind het maar linke soep dat je met een paar muisklikken middelen zoals clonazolam kunt bestellen.

Cerberus

Bewuste gebruiker
Ik niet. Iedereen vrij in zijn eigen keuzes. Waarom zouden zij die er wel mee overweg kunnen moeten boeten voor zij die het niet kunnen?

CuriousExplorer

Badass junkie
Ik niet. Iedereen vrij in zijn eigen keuzes. Waarom zouden zij die er wel mee overweg kunnen moeten boeten voor zij die het niet kunnen?
Cocaïne is waarschijnlijk ook niet verboden geweest omdat iedereen er verstandig mee omkom. Eerder door de negativiteit errond. Net zoals met 3mmc.

My2cents.

Blyatman

Badass junkie
Wat over gedramatiseerd is dit zeg. Als de beste cocaïne of heroïne had gebruikt hadden ze net zo gedramatiseerd gereageerd naar Dhr Blokhuis?
Sterker nog, de designer drugs was hier niet eens het probleem (vermoedelijk) maar overduidelijk het: “Gerjan kampte al geruime tijd met psychische problemen en werd meerdere keren opgenomen”
Lekker makkelijk, zijn toestand en dood gebruiken om tegen 3-MMC te keren.

Samantha1980

Experimenterende gebruiker
Alles waar de DEA geen vinger in de pap heeft en geen geld aan verdient zoals marijuana en kratom, wordt als zeer gevaarlijk bestempeld ...
Mag ik als ervaringsdeskundige Even melden dat ik ( chronische pijn en moe ) tot oktober kapot was, depressief, beroerd . Omdat ik de dosis moest verhogen en anti depressiva moest nemen.

Weigerde ik. Na 3 weken alles lezen. Lid van kratom united , hulp gevraagd en slik ik geen tramadol meer . Enkel green Malay tea. Ik heb weer plezier , geen afkick proces . Helder hoofd. Minder pijn, meer actief . ( rustig opbouwen na 6 jaar plat )
Wil ik eens een avond licht trippen en me super voelen neem ik een beetje 3MMC. Met Etizolam. Geen drank meer voor mij ( drank is een Trigger voor mijn PTSS) ik rook niet.

Dus dit is mijn avondje . Lekker omfreubelen en schrijven en tekenen . Kratom heeft mijn leven gered . En nu experimenteer is wat , volg jullie ervaringen en heb alles ook onder controle en dat is heerlijk. ( 5jR gedronken korte periodes periodes uit angst verdriet en schaamte )
Nooit meer . Deze avondjes zijn van mij, en laden me juist weer op.
ik hoop dat t nog een tijdje legaal blijft , mijn PTSS is minder ook. Rust in hetkoppie, ( kratom is wel Een opiaat, maar plantaardig . Ik leef weer , ondanks de pijn nog . Maar ik doe weer dingen en heb weer meer contact met vrienden .

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Alles waar de DEA geen vinger in de pap heeft en geen geld aan verdient zoals marijuana en kratom, wordt als zeer gevaarlijk bestempeld ...
Mag ik als ervaringsdeskundige Even melden dat ik ( chronische pijn en moe ) tot oktober kapot was, depressief, beroerd . Omdat ik de dosis moest verhogen en anti depressiva moest nemen.

Weigerde ik. Na 3 weken alles lezen. Lid van kratom united , hulp gevraagd en slik ik geen tramadol meer . Enkel green Malay tea. Ik heb weer plezier , geen afkick proces . Helder hoofd. Minder pijn, meer actief . ( rustig opbouwen na 6 jaar plat )
Wil ik eens een avond licht trippen en me super voelen neem ik een beetje 3MMC. Met Etizolam. Geen drank meer voor mij ( drank is een Trigger voor mijn PTSS) ik rook niet.

Dus dit is mijn avondje . Lekker omfreubelen en schrijven en tekenen . Kratom heeft mijn leven gered . En nu experimenteer is wat , volg jullie ervaringen en heb alles ook onder controle en dat is heerlijk. ( 5jR gedronken korte periodes periodes uit angst verdriet en schaamte )
Nooit meer . Deze avondjes zijn van mij, en laden me juist weer op.
ik hoop dat t nog een tijdje legaal blijft , mijn PTSS is minder ook. Rust in hetkoppie, ( kratom is wel Een opiaat, maar plantaardig . Ik leef weer , ondanks de pijn nog . Maar ik doe weer dingen en heb weer meer contact met vrienden .

Goed dat kratom jou helpt. Lijkt me wel dat je helemaal offtopic gaat...

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan