• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

reportje van ritalin

hallo iedereen,

ik heb geen tijden helaas, maar heb t ook niet bijgehouden.
gistermiddag vond ik een oud doosje vol met ritalin 10 mg, dus heb dat verpulverd en op gesnoven,was denk ik anderhalve pil..werd heel erg opgefokt van binnen dan, zenuwachtig, zweethanden, niet erg prettig dus maar het ging wel. toen ging k naar zwolle naar een avond, btje vaag, in de sporthallen, en heb daar nog 3 of 4 pilletjes geslikt(weet t niet meer cker), en 1 pilletje nog gesnoven. had best wel een goed gevoel, alleen kon niet stilstaan of stilzitten, als ik ging zitten gingne mn benen trillen en als ik stond dat trilden mn handen en werd ik duizelig. hele tijd in mn eentje gewandeld in het donker, egt alleen maar voor me uitgestaard, na een tijde keek k op mn telefoon, en moest ik egt me fixeren wat er stond want zag alles dubbel, op een gegeven moment weer de trein naar huis gepakt, en onderweg kreeg ik knallende hoofdpijn en werd kotsmisselijk, was bloedzenuwachtig en extreem zweten, niet normaal meer. liep in mn hempje in de regen. thuis alleen maar rondgelopen, heen en weer en om 1 uur op mn bed gaan liggen in de hoop te kunnen slapen..nu 5 uur later heb ik nog 1 minuut mn ogen dicht kunnen houden, ben helemaal niet moe, alleen mn ogen branden. heb 5 uur achterelkaar naar het plafon zitten staren en me bedacht dat mn kamer maar een metamarfose moest,en k mn hond maar lekker een wasbeurt zou geven, en de ramen wassen enz enz. dat was het wel zon beetje,ga nu kappen, proberen te slapen, anders ga ik een boek lezen als dat lukt, ben klaarwakker en zit boordevol energie. leuk om een hele nacht wakker te blijven en te feesten maar niet als je in je eentje thuis zit en eigelijk wilt slapen en niemand hebt om tegen aan te praten, aangezien ik niemand had heb k maar mn telefoon gepakt, voicerecorder aangedaan en 3kwartier zitten lullen achterelkaar over de meest onzinnige dingen. hihihi best grappig. best leuk snoepje, maar de misselijkheid, zweten, zweethanden en de duizeligheid niet....
mazzel! :wave:

angelina

Newbie
ik weet niet of die ritalin van jou was of niet
maar ik heb adhd en ook ritalin geslikt en werd daar erg rustig van(te)
ik heb ook pep gebruikt en het effect was toch anders al is het beide amfetamine

ja die ritalin is van mij, heb zelf nld, en ritalin is me voorgeschreven zodat ik me beter kan concentreren en me wat vrolijker voel. maar in de bijsluiter staat niet dat er amfetamine in zit. dus...zit t er nou in of niet.

Formshift

Belezen gebruiker
angelina zei:
ik weet niet of die ritalin van jou was of niet
maar ik heb adhd en ook ritalin geslikt en werd daar erg rustig van(te)
ik heb ook pep gebruikt en het effect was toch anders al is het beide amfetamine

Speed = Amfetamine
Ritalin = Methylfenidaat

dread_head

Belezen gebruiker
Ik heb als ik xtc opheb dat ik ALLES dubbel zie op de tv, computer, telefoon.. egt eerrgg.. en ook vaak dat k zin heb om alles te doen, kamer opruime zooi doen weetje wel maaktniet uit wat als je maar iets te doen hebt XD
de dag er op zit ik egt optege.. :(

qinn

Bewuste gebruiker
dread_head zei:
Ik heb als ik xtc opheb dat ik ALLES dubbel zie op de tv, computer, telefoon.. egt eerrgg.. en ook vaak dat k zin heb om alles te doen, kamer opruime zooi doen weetje wel maaktniet uit wat als je maar iets te doen hebt XD

Dit past volgens mij beter bij Xtc dan bij dit tripreportje....

dread_head

Belezen gebruiker
qinn zei:
dread_head zei:

Dit past volgens mij beter bij Xtc dan bij dit tripreportje....

Klopt.. sorry ben net nieuw.. snap er nog niet alels van
mrja whatever xd

Requiem

Belezen gebruiker
wat is dat ritalin precies?

klonk nog al als een baggere trip :( alleen dat met die voicerecorder
lijkt me wel lachen :)

Rokka

Newbie
Ritalin (methylfenidaat) is een medicijn voor ADHD patienten. Het geeft een kalmerend effect en de mogelijkheid om alles "op een rijtje te zetten". Voor niet-ADHD (of andere aandoeningen ) gebruikers heeft het een speed-achtig effect.
Yay.. Eerste post en nu al zo informatief :grin:.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ook voor mensen met adhd kan het een soort speedachtig effect hebben hoor, je bent meer gefocused op 1ding
en je word niet door alles afgeleid

lot

Badass junkie
Ritalin was bij mij niet zo leuk..
Niet echt speciaal.. Hele tijd het gevoel dat ik iets vast wilde houden..
en de volgende dag knallende koppijn..
op een gegeven moment 3 uur na inname ongeveer werd alles ff heel wazig maar dat was snel over..

Niet echt speciaal dus.

Rokka

Newbie
Het is ook vrij verslavend bij het toedienen via een spuit of bij het snuiven ervan.
Het is trouwens ook amfetamine... Alleen in een veel kleinere dosis dan bijvoorbeeld XTC o.i.d.

rocka

Experimenterende gebruiker
Rokka zei:
Ritalin (methylfenidaat) is een medicijn voor ADHD patienten. Het geeft een kalmerend effect en de mogelijkheid om alles "op een rijtje te zetten". Voor niet-ADHD (of andere aandoeningen ) gebruikers heeft het een speed-achtig effect.
Yay.. Eerste post en nu al zo informatief :grin:.
Jij namen dief!!! :P

Maar onTopic: Ik krijg ook ritalin, maar heb geen ADHD. Ik heb een concetratie probleem. Normaal merk ik er niks van maar op school ist wel lastig. De pillen helpen gelukkig wel goed!. Maar ik gebruik het niet zo vaak omdat ik dan helemaal niet het gevoel heb dat ik nuchter ben.

Rokka

Newbie
Wooo... En maar 3 dagen eerder lid dan mij :tongueout:. Dit kan geen toeval meer zijn rocka!

En verder... ja ritalin, neem dan een echte drug.
Ik kan niet echt opmaken uit je post wat je nou zo geweldig vond aan die Ritalin :confused:.

dat je niet moe bent, voor de rest niet heel veel eigenlijk je ben scherp en je wilt praten, is wel grappig als je met veel mensen bent, maar niet in je eentje..

dat je niet moe bent, voor de rest niet heel veel eigenlijk je ben scherp en je wilt praten, is wel grappig als je met veel mensen bent, maar niet in je eentje..

tara;

Newbie
hee ik heb vandaag ook 4 van die pillen geslikt ik voelde me best wel lekker maar heb nu wel last van me buikk.

xx :stoned:

rocka

Experimenterende gebruiker
blow_girlie zei:

Ik heb juist helemaal niet dat ik dan met mensen wil praten :( (ofja, 3 keer gehad van de 15 keer ofso) Ik word een beetje autistisch lijkt wel en geniet van dingen waar van anderen niet genieten, zoals het zitten op een stoel. of het staren naar de muur :wave:

Qocaïne

Badass junkie
heb het nu in huis... en ga het toch maar eens proberen. Ben benieuwd :)

je hebt dus 4/5 pillen in totaal ingenomen.. das best veel :\

Ik begin er eerst maar eens met twee! :grin:

Bovenaan