reserves

melissa

Wijs gebruiker
ik wil dit toch ff kwijt volgens mij.......

de laatste tijd sliep ik niet zo goed,was overdag erg moe
dit begon eigenlijk nadat ik anderhalve week gestopt was met sos....
mijn lichaam is wel degelijk aan t eind van zijn latijn,en is nu langzaam aan t herstellen........
ik neem extra voedingssuplementen,eet veel rauwe groenten,en laat de auto vaker staan en ga lopen of neem de fiets......
soms zit ik flink in een dip,en heb dan last van depressies......
ik ben nooit ziek geweest in ieder geval niet zo extreem als deze keer....
ik weet bijna zeker dat t verband houd met stoppen met sos.....
volgens mij ben ik nu op een punt dat de zenuwen wat betreft t willen gebruiken een stuk minder zijn........
sommigge van jullie zullen dit waarschijnlijk flauwekul vinden,ik denk dat ik dat waarschijnlijk ook had gedacht.......
maar ik hoop dat ik jullie hiermee duidelijk kan maken,en vooral diegene die wekelijks nog weleens een paar nachten overslaan.......
let maar op want je krijgt de rekening echt nog wel gepresenteerd.....
ik begin er steeds meer afkeer van te krijgen........
dat ik dat ooit zou zeggen,had ik nooit verwacht........
nu de weken verstrijken word t makkelijker,t is echt waar....
ik DURF ook niet meer te gebruiken,ben bang dat de ellende dan weer van voor af aan begint..

HDA

Bewuste gebruiker
Ik kan best begrijpen dat je op een bepaald moment genoeg krijgt van het overslaan van nachten op coke. Ik had dat uiteindelijk ook. En mijn lichaam heeft 't daar ook knap lastig mee gehad. Ik was moe en futloos en slechtgezind.

Veel succes in het opbouwen van je reserves, melissa !
:wave:

Melissa, dit herken ik heel goed. Ik heb een tijdlang regelmatig gebruikt. Omdat ik geen goed spul meer kan krijgen, gebruik ik nog maar heel weinig. Ik voel me ook heel erg futloos en vaak erg emotioneel. Ik merk ook wanneer ik weer heb gebruikt dat ik na een week het gevoel weer terug krijg. Ik gebruik ook extra vitamine, veel fruit en groenten, dit maakt wel dat je je weer sneller beter voelt. Volgens mij heeft het voornamelijk te maken met het slaaptekort.
Veel succes met het stoppen. Als het je lukt, raak je dit gevoel ook weer kwijt. Op een dag heb je weer de energie om van alles te doen en nog mooier ook weer het geld.

melissa

Wijs gebruiker
helemaal mooi gezegd kooklijntje.......

meer energie en meer geld :mrgreen: :mrgreen:
en idd door zes jaar lang ieder weekend 1 dag niet te slapen tja dat kan niet goed zijn......
drukke dagen doordeweeks......en geen mogelijkheid om te herstellen....
dat breekt wel op .......
en pfffffffffffff ik krijg t koud op me dak....
gek eigenlijk want toen ik gebruikte voelde ik me doordeweeks lang niet zo moe en suf en deprie......
alsof de sos de hele week zijn werk in lichtere mate bleef doen......
:confused: :confused:

Mac...

Badass junkie
Idd, goed voor je als je het allemaal van je af kan zetten,
maarre hoe en wat ben je dan van plan met de meeting. Denk dat dat nog wel eens een zware kan worden, niet?

melissa

Wijs gebruiker
kaalkopje zei:
ook petje af

alleen nu niet koopverslaafd worden he :wink:

oehlala das al te laat tegenwoordig maakt shoppen mij veel te gelukkig...
en daar krijg ik ook al de zenuwen van als ik s ochtends opsta.....
whahaha
helemaal cold turkey was me echt teveel......
een mens moet wat :mrgreen: :mrgreen:

melissa

Wijs gebruiker
ik hoop dat sommigge mijn advies echt ten harte nemen.......
ik had dit echt echt echt nooit verwacht........
de impact die je krijgt als je niet meer gebruikt......
t is net of ik kan voelen dat mijn lichaam aan t ontgiften is......
mijn haar glanst veel meer,mijn huid is niet meer zo vaal......
en ik heb ook geen dooie drugs ogen meer.....
alleen die moeheid,echt waar vandaag viel ik bij de kapper bijna in slaap toen ze mijn haren aan t wassen was......
t gevoel van de day after,en t word maar niet beter......
wat me opvalt is dat ik ontzettend veel moet plassen de laatste tijd :confused: :confused:
ondertussen spoel ik maar door met water,ipv cola...
drink mijn flesje knor vie.....
mijn flesje yakult....
neem twee davitamon extra energie kauwtableten
eet me suf aan appels....
en aan salades......
maar dat ik me nou direct beter voel :confused: :confused:

melissa

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Idd, goed voor je als je het allemaal van je af kan zetten,
maarre hoe en wat ben je dan van plan met de meeting. Denk dat dat nog wel eens een zware kan worden, niet?

ik dacht zelf aan een pilletje,aangezien ik heb begrepen dat dat niet indirect zo verslavend werkt...
maar wel eentje van de oude stempel,niet vol van speed

melissa

Wijs gebruiker
jehhhhhhhhh ik begin me steeds beter te voelen.......
voedingssuplementen werken echt :grin: :grin:
heeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrlllllijkkkkkkkk gewoon

beetje happy he :confused: :confused:
mja ik ben ook blij......

Mac...

Badass junkie
Nou ben iig blij voor je Melissa dat je er nou toch van af aan het komen bent. Zoals jezelf aan aangeeft zie je d'r ook al meteen een stuk gezonder uit. En een glimmende vacht is een teken van een gezond dier ;wink:

Way-to-go

Maarre hoe is het ondertussen met je mannetje dan?

Frisko

Badass junkie
melissa zei:

whaa proficiat meid...
wat zei ik je,na een tijd betert het echt wel!!!
ik voelde me de laatste weken ook errug kut en nu niks meer eerlijk gezegd :) :)

Jeller

Badass junkie
kben ook blij voor je dat het lukt met stoppen en dat je je weer beter voelt na een tijd.. ik denkt dat bij alle drugs eigenlijk zo is als je er mee stopt..

en als ik ik da zo lees ben ik eigenlijk wel blij da ik zelf nog maar 2 keer coke eb gedaan, tis wel leuk maar toch is het niet zo'n drugs die zo in mijn hoofd blijft spoken om nog eens te doen en dat had ik bij xtc wel nog na de eerste keer :confused:

melissa zei:

Geweldig Melissa, ben blij voor je dat je het punt hebt bereikt dat je je beter voelt. Nu leuke dingen gaan doen met de energie hé! Het is weer tijd om te leven. Vind het echt heel goed van je. Ik vind het nog steeds heel moeilijk, en merk dat ik toch nog steeds op zoek ga naar die ene, maar het feit dat het niet lukt, is al een teken dat ik door moet gaan. Ik plan tegenwoordig allemaal dingen in het weekend, waardoor ik al niet eens meer de tijd heb voor het andere.. Dit helpt mij erg goed. Voor de rest probeer ik zoveel mogelijk te sporten, zodat mijn lichaam zo snel mogelijk weer gezond wordt.

melissa

Wijs gebruiker
ik zit net te lezen op de site van de jelly kliniek....
jezus wat ben ik geschrokken toen ik las wat sos met je brein doet.....
al deze verschijnselen ken ik maar al te goed.......
je hele dopamine systeem word verstoord,en dat verklaard dus ook dat depresieve gevoel van tijd tot tijd........
ongelofelijk gewoon........
ik ben nu op zoek naar info of dit ooit weer goed komt.......
als je niet meer gebruikt.......

Mac...

Badass junkie
Ja geloof het wel, je hebt immers ook niet iedere dag gebruikt, dus denk wel dat het vroeg of laat wel goed komt. Zal mss wel zijn tijd duren.

A

Anonymous

Gast
Ik ken een persoon die stottert door zijn coke gebruik. Hij vertelde mij dat ie wel precies wist wat ie wou zeggen, maar het hem gewoon niet lukte.
Ik gebruik heel af en toe coke, ik vind het vreselijk duur maar heb er een zwak voor.

HDA

Bewuste gebruiker
Stotteren door het coke-gebruik ? Ik denk het niet... HEt coke-gbruik zal misschien hoogstens een negatieve invloed uitoefenen, maar dit gaat gepaard met aanleg, en een hele resem psychologische factoren die er voor zorgen dat iemand gaat stotteren. Coke is hierin geen oorzaak, misschien wel een in stand houdende factor.

Stotteren komt voor bij mensen die een hoge spreeksnelheid hebben en zenuwachtig van natuur zijn. Dát in combinatie met een upper, kan er voor zorgen dat iemand gaat stotteren, dat wel. Maar coke is hierin niet de oorzaak.

Mac...

Badass junkie
Ja heb er ook wel eens last van, zowel nuchter als onder invloed van...
Mja niet echt storend ofzo, net een dieselmoter, als ik eenmaal het eerste woord te pekken heb, floept de rest er meestal zo uit..

A

Anonymous

Gast
Er zit weldegelijk een band tussen coke snuiven en stotteren, ik las ergens dat recht boven je 'nasal passage' een hersenkwab zit die te maken heeft met je spraakvermogen, persoonlijkheid en nog een paar eigenschappen.

Mac...

Badass junkie
Ja maar die worden meestal op de lange duur aangetast en dan zou je er ook last van hebben als je nuchter bent.

melissa

Wijs gebruiker
whoehaaaaaaaa ik lul ook vreemd als ik aan de sos zit,vooral op t eind....
de woorden zitten in je hoofd maar komen er niet snel genoeg uit......
lelijk is dat....... :flushed: :flushed:

cunt

Wijs gebruiker
melissa zei:
jaa dat heb ik ook altijd! aan het eind van de avond vergeet ik altijd wat ik nou ging zeggen en kom ik niet uit m'n woorden .. echt heeel ernstig :wave:

melissa

Wijs gebruiker
cunt zei:
melissa zei:
jaa dat heb ik ook altijd! aan het eind van de avond vergeet ik altijd wat ik nou ging zeggen en kom ik niet uit m'n woorden .. echt heeel ernstig :wave:

om nog maar te zwijgen over hoe je erbij zit aan t eind van t verhaal.....
ik had laatst een vriendin op bezoek aan de sos.....
bij de eerste 2 lijntjes was t nog heel gezellig maar daarna werd t echt lelijk.........
ik was nuchter dus viel t meer op.......
getver........
wat een foeilelijke besnoven hoofd had ze,en ze kraamde steeds dezelfde onzin uit........
ze hield der kop maar niet dicht..........
en begon op t eind heel vaag te ouwehoeren........
t ergste was dat ze de eerste lijn om 10 uur s ochtends nam :confused: :confused:

cunt

Wijs gebruiker
melissa zei:
cunt zei:
melissa zei:

bij de eerste 2 lijntjes was t nog heel gezellig maar daarna werd t echt lelijk.........
getver........
wat een foeilelijke besnoven hoofd had ze,en ze kraamde steeds dezelfde onzin uit........
t ergste was dat ze de eerste lijn om 10 uur s ochtends nam :confused: :confused:
huh!? is nie goed..! lijkt me ook niet erg gezellig als je nuchter bent en bij iemand zit die aan de coke zit..

melissa

Wijs gebruiker
cunt zei:
melissa zei:
cunt zei:
melissa zei:

getver........
huh!? is nie goed..! lijkt me ook niet erg gezellig als je nuchter bent en bij iemand zit die aan de coke zit..

lol........
ik werd gek van steeds maar t zelfde gezwets....
zoiets merk je allemaal niet als je zelf van de kaart bent :wink:

Mac...

Badass junkie
Nee dan doe je gewoon mee, ken het ook wel.
Is niet leuk als je niet samen op dezelfde golflengte zit.

Bovenaan