ik wil dit toch ff kwijt volgens mij.......
de laatste tijd sliep ik niet zo goed,was overdag erg moe
dit begon eigenlijk nadat ik anderhalve week gestopt was met sos....
mijn lichaam is wel degelijk aan t eind van zijn latijn,en is nu langzaam aan t herstellen........
ik neem extra voedingssuplementen,eet veel rauwe groenten,en laat de auto vaker staan en ga lopen of neem de fiets......
soms zit ik flink in een dip,en heb dan last van depressies......
ik ben nooit ziek geweest in ieder geval niet zo extreem als deze keer....
ik weet bijna zeker dat t verband houd met stoppen met sos.....
volgens mij ben ik nu op een punt dat de zenuwen wat betreft t willen gebruiken een stuk minder zijn........
sommigge van jullie zullen dit waarschijnlijk flauwekul vinden,ik denk dat ik dat waarschijnlijk ook had gedacht.......
maar ik hoop dat ik jullie hiermee duidelijk kan maken,en vooral diegene die wekelijks nog weleens een paar nachten overslaan.......
let maar op want je krijgt de rekening echt nog wel gepresenteerd.....
ik begin er steeds meer afkeer van te krijgen........
dat ik dat ooit zou zeggen,had ik nooit verwacht........
nu de weken verstrijken word t makkelijker,t is echt waar....
ik DURF ook niet meer te gebruiken,ben bang dat de ellende dan weer van voor af aan begint..
de laatste tijd sliep ik niet zo goed,was overdag erg moe
dit begon eigenlijk nadat ik anderhalve week gestopt was met sos....
mijn lichaam is wel degelijk aan t eind van zijn latijn,en is nu langzaam aan t herstellen........
ik neem extra voedingssuplementen,eet veel rauwe groenten,en laat de auto vaker staan en ga lopen of neem de fiets......
soms zit ik flink in een dip,en heb dan last van depressies......
ik ben nooit ziek geweest in ieder geval niet zo extreem als deze keer....
ik weet bijna zeker dat t verband houd met stoppen met sos.....
volgens mij ben ik nu op een punt dat de zenuwen wat betreft t willen gebruiken een stuk minder zijn........
sommigge van jullie zullen dit waarschijnlijk flauwekul vinden,ik denk dat ik dat waarschijnlijk ook had gedacht.......
maar ik hoop dat ik jullie hiermee duidelijk kan maken,en vooral diegene die wekelijks nog weleens een paar nachten overslaan.......
let maar op want je krijgt de rekening echt nog wel gepresenteerd.....
ik begin er steeds meer afkeer van te krijgen........
dat ik dat ooit zou zeggen,had ik nooit verwacht........
nu de weken verstrijken word t makkelijker,t is echt waar....
ik DURF ook niet meer te gebruiken,ben bang dat de ellende dan weer van voor af aan begint..